Vespa-Ciao.NL
:: Uitlaat test 2009 op 12 juli 2009

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Uitlaat test 2009 op 12 juli 2009

15 berichten aan het bekijken - 286 tot 300 (van in totaal 314)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Docs
    Donateur

pff gelukkig was ik zo thuis:D:D

toch nog wel wat uitlaatjes kunnen testen(vooral op die van mij en tonni)

vond het ondanks het regenachtige weer in het begin een zeer geslaagde dag:thumb we hebben zelfs de zon nog gezien:D:D

de volgende keer mogen de rokers de asbak wel meer gebruiken voor waar hij voor gemaakt is;)

tompiebozzel
      Bijdrager

haha is ook mijn schuld docs:P
        moet ik je helpen schoonmaken?:P

peter139
        Bijdrager

Gisteren ook bij docs911 thuis geweest tijdens de uitlatentest. Ik heb veel mensen beter leren kennen en het was een geslaagde dag. We hebben best veel uitlaten kunnen testen ondanks het slechte weer. De bbq was lekker en geslaagd.

Ik had zelf ook 2 uitlaatjes meegenomen (nieuwe techno circuit en malossi too bad 22mm) Beide uitlaten kwamen gelukkig goed tot zeer goed uit de test.

Hans heeft het een en ander bijgehouden kwa vermogens, dus ik hoop dat er een klein overzichtje komt.

We hebben dus gemerkt dat jmpb citta achterbrug niet geschikt is voor kickstartblokken. Lol
          @ tompiebozzel: Mooi dat je weer thuis bent gekomen.
          Tip: Besteed even wat aandacht aan je blok, want dat voorkomt ook een hoop problemen.

tompiebozzel
          Bijdrager

@ peter

heb een kickblok gekocht, ik ben lekker eigenwijs, en prop em lekker tussen die jmpb brug.
            jij ook nog bedankt voor het onderzoeken van me dode citta:thumb

blokje gaat deze week helemaal uit elkaar, net zoals de citta.
            ik zal hier wel even een perso van maken:thumb

Herr Flick
            Sleutelbeheerder

Ik vond het ook een geslaagde dag, BBQ was ook goed.
              Lekker gezellig onder de partytent.

Fotos en filmpjes komen vandaag.

@tompiebozzel, vond je vriendin het nog wel leuk na een tijdje?

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
              Gele Racefrikandel

tompiebozzel
              Bijdrager

aan het eind niet echt meer, dat kwam omdat me brommer WEER kapot was, word ze beetje gek van:P
                maar al met al geslaagde dag:thumb

speedbuxy
                Topic starter

Ik vond het ook zeer geslaagd:thumb
                  Weer heeft zich goed gedragen en was dus geen spelbreker:thumb
                  Moeten we zeker eens vaker doen, want een bqq en een bankje om wat te testen zijn 2 perfeckte ingredienten voor een gezellige dag:thumb

Leuk was ook wel om te zien dat dit kleine pijpje(proma gp)ook nog best presteerde op de 43dr.

Boost die erin zit is misshien nog wel vetter als die in een proma cc.

Absolute topper van wat we die dag getest hebben was de leo sp.

Ding draaide op docs911 z,n dr blokje 0,1kw meer als de proma cc en dan van de trek kracht toename nog maar te zwijgen:thumb
                  Tonni heeft hem ook even onder z,n evo blokje met 46pina en vario gehad, resultaat wheelie power en maar een 5km langzamer op top:thumb

Docs
                  Donateur

ik heb zonet die kerel van die SP’s ff gemaild met vraag hoeveel hij er nog heeft:D:D. hoop dat hij een beetje snel reageerd.

MHR
                    Bijdrager

Mensen was idd een mooi dagje, en zeker voor herhaling vatbaar. Testen enzo had naar mijn mening beter gekund, tis jammer dat niet iedereen is komen opdagen, anders hadden we heel wat meer gegevens verzameld.

Daan777
                      Moderator

Hahaha, ik ben nu pas thuis :lol

Docs
                        Donateur

pfff, dat jullie ook helemaal hierheen zijn gekomen voor de test:thumb met de brom in de kofferbak:D jammer dat hij zo presteerde:(

als mn ouders volgend jaar weer vakantie gaan, kan het wel weer:D:D misschien van te voren ff melden bij de buren, kan hij ook op tijd op vakantie gaan:D:D

speedbuxy
                          Topic starter

Daan777 :
                            Hahaha, ik ben nu pas thuis :lol

Ja jij hebt ook best wat km,s afgelegt respeckt daarvoor:thumb
                            Zeker als je ziet dat sommige mensen die zelfs in de buurt woonden niet kwamen.

PoliniCitta
                            Bijdrager

ik vond et wel dope, goede sfeer, en tompie die gelijk op mij afliep en zij dat ie het had gered haha 😛
                              de blowtjes vlogen in de rondte en was ook goed stoned op een duur.
                              kon er helaas niet telang zijn aangezien ik nog dingen had te doen.

@ speedbuxy,

mooie verzameling uitlaten heb je man, stond echt ff verbaast te kijken.
                              dat er zoveel te krijgen is

Herr Flick
                              Sleutelbeheerder

Hierbij mijn filmpjes en fotos.

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                                Gele Racefrikandel

Docs
                                Donateur

jaja, cris is nu ook weer helemaal happy. zn reedvalve ging door het verwijderen van de luchtfilter van 68 naar 80 km/h :o:D

15 berichten aan het bekijken - 286 tot 300 (van in totaal 314)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.