Vespa-Ciao.NL
:: Uitlaat test 2009 op 12 juli 2009

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Uitlaat test 2009 op 12 juli 2009

15 berichten aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 314)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

tompiebozzel
    Bijdrager

ze zeggen op tv dat het beter weer word zondag, dus wacht zaterdag nou nog even af, en beslis zaterdag avond ofzo, voor dat je er spijt van krijgt, want nu hebben we wel 2 banken ter beschikking, en dan maar 1, en wie weet wat voor weer het volgende week word

hansieb
      Moderator

Met dit weer kan je het 1 dag van te voren goed voorspellen.

Ik zou zeggen wacht even tot zaterdag….

tompiebozzel
        Bijdrager

idd:thumb

cris
          Donateur

Jow Luitjes,

ik snap best dat er mensen zijn die accurate gegevens willen meten en niet willen banken met nat weer ivm slipperij enz.
            Maar nu is er 1 probleem/oplossing: Wat nu als Bart Kruiger gewoon zeilen heeft en die aanmekaar kan knopen ( Zit op scouting en weet wel hoe dat moet:P), een verfsripper heeft om de bandjes te drogen, een schuur heeft waar een paar brommers in kunnen zodat ze hun banden kunnen drogen, er mensen zijn die party tenten meenemen, ,en alles wat ik vergeten ben.

En dan ook nog eens het feit dat er hier vlak bij de Eems heel veel buien over waaien en we ook gewoon onder dak kunnen bbquen enz enz.

Ik bedoel maar zo, het zou toch jammer zijn dat het niet door gaat en daar komt ook nog eens bij kijken dat wanneer de meeting een week word opgeschoven, de meeting toch niet bij Heer Kruiger plaats vinden?

Dat was het wel weer:P zie jullie zondag HOPELIJK.

PS. En even zaterdag afwachten kan natuurlijk dan ook nog, whahahh

GR Cris

AC RACING
            Moderator

ik denk ook dat het beter is dat we het naar volgende week verplaatsen, aangezien het weer. ook heb ik de zaakjes niet goed voor mekaar aangezien ik morgen moet werken en ik nog een nieuwe achterbrug in elkaar moet lassen voor de citta(ik kan altijd nog op de tiffany of op de ciao komen). als het weer zo is als vandaag verneukt dat wel de hele dag.. ik was vandaag in warfum aan het werk(ook redelijk dicht bij de kust) en het weer werd er ook niet beter van.
              laten we morgen maar ff weer kijken wat het weer voor zondag is lat lijkt mij ook beter..

VespaAvanti
              Donateur

Ik zal jullie even een duwtje in de rug geven om het te verzetten:P
                Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik nog HEEL VEEL moet doen voor ik op vakantie ga met de Citta (komt echt veel bij kijken, op vakantie gaan met de brommer)
                Daarom heb ik (en vanwege het slechte weer) besloten NIET te komen zondag!:!
                Verplaats het maar lekker een week, de zaterdag voor die zondag komen we aan in Franeker op de camping, als we ons niet al te lam voelen komen we dan wel lekker met de Citta vanuit Franeker naar de uitatentest:thumb (dan wel zonder rollerbank en mischien zonder BBQ)

Mischien komt dit voor sommige uit de lucht vallen, maarja, het is niet anders, er is dus 100% zeker maar één rollerbank bij

Wouz-LwB
                Donateur

Zondag zou ik kunnen , volgend weekend niet..

ik zal t wel horen/zien.

500
                  Donateur

Wouz-LwB :
                    Zondag zou ik kunnen , volgend weekend niet..

ik zal t wel horen/zien.

same here

Martino
                    Moderator

Ik ben er dan wel volgende week zondag present. Volgens de berichten nog geen oplklaringen voor dit weekend. Hopelijk is het volgende week wat beter. Wel jammer dat een aantal mensen er dan niet bij kunnen zijn.

Herr Flick
                      Sleutelbeheerder

Again, laten we even wachten op Z-A-T-E-R-D-A-G en dan even bepalen wat we gaan doen.

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                        Gele Racefrikandel

speedbuxy
                        Topic starter

Herr FlicK :
                          Again, laten we even wachten op Z-A-T-E-R-D-A-G en dan even bepalen wat we gaan doen.

Presies het is te wisselvallig om nu al op te oordelen iets meer of minder wind en het kan zondag zo anders worden.
                          Maar het is niet verkeerd dat er alvast gekeken/gevraagd word om party tenten, want 100% droog word en blijft het vast niet dus iedere tent is welkom:thumb

Daan777
                          Moderator

Hmm, tis maar goed dat ik hier op de camping internet heb 😛

Docs
                            Donateur

njah:P ik zie het zondag allemaal wel wat hier aan komt zetten:P

speedbuxy
                              Topic starter

Nou de weers goden naaien ons best.
                                Want het is zondag overal redelijk weer met uit zondering van het noord oosten die heeft kans op regen in de ochtend en middag:(
                                Maar ik heb er wel hoop in dat het droog blijft of snel gaat worden die dag:thumb
                                Want vandaag is het mooi en maandag is het ook mooi en zelfs zondag is voor 80% van het land goed weer verspeld, dus kans is wel aanwezig dat de buien ons in het noorden ook niet raken:thumb
                                Dus als er genoeg party tenten zijn om de evt buitjes op te vangen dan wil ik er wel voor gaan:thumb

Docs
                                Donateur

owk, mooi:) er was een partytent bij Tonni en een tent bij MHR. weet niet of er nog meer waren? dan moeten we alleen nog ff kijken hoe we die hier krijgen.

15 berichten aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 314)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.