Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Uitlaat test 2009 op 12 juli 2009
- Dit onderwerp bevat 313 reacties, 40 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren, 8 maanden geleden door speedbuxy.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
9 juli 2009 om 12:51 #513063
Gelukkig kunnen we nog wel gewoon lol hebben en BBQ-en als het af en toe wat regent, mits we de partytenten goed opgezet hebben natuurlijk en iedereen ook wat meeneemt om te eten en te drinken!
Ik houd nog wat hoop maar mocht het alleen maar stortregenen dan houd het gewoon op natuurlijk…
We zullen in elk geval tot Zaterdag afwachten toch? En dan beslissen wat we doen? Thuisblijven kost toch verder geen voorbereiding dus dat kan op het laatste moment nog prima.
I came, I saw, and I forgot what I was doing...9 juli 2009 om 13:13 #513064mee eens
9 juli 2009 om 13:31 #513065Jahoor mijn planing staat of valt ook pas op zaterdag

Dit nls weer is een paar dagen voor data toch nog geen pijl op te trekken.9 juli 2009 om 13:37 #513067Ehm,
Heel misschien zijn jullie er vrijdag al uit? 😛
Gezien ik de brommer van plan ben mee te nemen op vakantie, ENKEL voor de uitlatentest (en dat ding neemt heel wat ruimte in, in zo’n poepauto) wil ik wel heel graag vrijdag voor 13:00 weten of HET doorgaat, ik ga niet het hele land doorkruisen voor een BBQ 😛Dus als jullie er uit zijn, kan dan iemand (andré?) mij misschien even bellen? Dat zou erg fijn zijn, want ik denk niet dat ik nog online kom voordat ik op vakantie ga.
06231772519 juli 2009 om 13:46 #513068Ik vind vrijdag 13.00 nog wel erg vroeg dag om op te oordelen das nog steeds 2dagen vanaf zondag en in 2dagen kan een hoop gebeuren.
En anders ga je toch gewoon zonder brom mocht het al gewoon doorgaan dan ben je zonder brom ook welkom hoor;)
Je brom testen op de roller kan je 3 weekjes daarna ook uitgebreid op de meeting doen
@iedereen.
Ik heet andree dus bespaar jezelf het streepje op de e;)(ik zou niet eens weten hoe het moet namelijk:D)9 juli 2009 om 16:29 #513075als de brommer 1 maal droog is dat blijftie toch ook droog zolang je hem onder de partytent / in de schuur laat staan en anders zou je desnoods ook nog het wiel kunnen verwisselen voor 1 die wel droog is..
9 juli 2009 om 16:43 #513078Ja we kunnen alle kanten op als de wil er is
ik geef alleen aan dat het effeckt van water/vocht op de band en roller veel erger is dan de meesten zullen denken.
Maar laten we zaterdag afwachten, als het geen 90% procent regen kans is kunnen we het altijd overzien.
Is misshien sowieso niet verkeerd dat iedereen nu al even kijkt of ze niet een party tentje hebben of kunnen regelen hoemeer hoe beter lijkt mij
Want dat het niet geheel droog zal blijven is toch wel een feit denk ik.9 juli 2009 om 16:49 #513079Ik bekijk ook zaterdag nog hoe de voorspellingen zijn. Laat het daar vanaf hangen. “Wil op de brommer komen en geen zin om te veregenen”. Los van het feit dat de testresultaten ook minder juist zullen zijn.
10 juli 2009 om 08:43 #513081lvcp :
Ik ben ook een voorstander van partytent en zeiltje ophangen maar toch wil ik wel even de droevige meededeling plaatsen dat we het plaatje kunnen veranderen van:

naar:

Volgens meteoconsult met het weerstation in Emden, 25 km van meedhuizen vandaag)
En weer is het verandert:P naar:
10 juli 2009 om 09:22 #513082het wordt behoorlijk bout weer zondag. er wordt steeds meer regen voorspeld.(tussen 13:00 en 15:00 4mm water)
het blijven ook nog steeds buien, dus het trekt even over, en is dan weer voorbij. ik denk dat we vandaag een keuze moeten maken, aangezien het ook bijna een week heeft geduurt voordat iedereen de pm had gelezen die ik had verstuurd, anders staan er straks lui bij mij op de stoep terwijl het niet doorgaat.
hierbij kan ik zaterdag de hele dag niet online komen, dus weet niet wat er beslisd wordt
volgende week(zaterdag of zondag) is het laatste moment dat het bij mij kan. het jammere is alleen dat ik van een aantal mensen die nu wel zouden komen al weet dat ze volgende week niet kunnen.
dus wat gaat het worden?
10 juli 2009 om 09:29 #513083Tja…. of we knuppen de party tentjes aan elkaar?
10 juli 2009 om 09:32 #513084Als er nu beslist moet worden dan neig ik naar afblazen. Dit om de redenen die Speedbuxy al gaf.
Het zou toch ook zonde zijn als we de uitlaattest nu voor de derde keer (en dit keer uitgebreid geregeld) zouden gaan houden en weer geen fatsoenlijke resultaten kunnen presenteren.
I came, I saw, and I forgot what I was doing...10 juli 2009 om 09:34 #513085jullie mogn van mij ook morge beslissen;) ik ben hier niet de baas ofzo:D:D maar dan moet er ook iemand zijn die regeld dat iedereen op de hoogte wordt gesteld morgen. maakt mij niet uit, ik ben er toch wel:D:D
10 juli 2009 om 09:37 #513086Ja vind het ook een moeilijke keuze, als iedereen volgende week nou idd ook kon was de keuze makkelijk geweest dan hadden we hem verzet.
Maar toch als ik eerlijk en goed erover nadenk verzet ik hem toch liever, het lijkt er namelijk niet op dat het een paar buitjes worden maar eerder de hele dag zeiken:(
En ik heb al eens met wat anderen een regen test gehad en moet zeggen dat ik niet sta te springen omdat een 2e keer te doen.
Dus ik persoonlijk verzet hem liever een week want deze regen kans is mij wat te veel van het goede.10 juli 2009 om 12:21 #513088docs911 :
het wordt behoorlijk bout weer zondag. er wordt steeds meer regen voorspeld.(tussen 13:00 en 15:00 4mm water)het blijven ook nog steeds buien, dus het trekt even over, en is dan weer voorbij. ik denk dat we vandaag een keuze moeten maken, aangezien het ook bijna een week heeft geduurt voordat iedereen de pm had gelezen die ik had verstuurd, anders staan er straks lui bij mij op de stoep terwijl het niet doorgaat.
hierbij kan ik zaterdag de hele dag niet online komen, dus weet niet wat er beslisd wordt
volgende week(zaterdag of zondag) is het laatste moment dat het bij mij kan. het jammere is alleen dat ik van een aantal mensen die nu wel zouden komen al weet dat ze volgende week niet kunnen.
dus wat gaat het worden?
Verschuif het dan maar een week , helaas dat Vespavanti er niet bij kan zijn maar dan hebben we alsnog 1 bank en kans op goede testresultaten.
Ik kom zondag niet.
Ik heb net de laatste voorspellingen gezien , er komt een groot regen gebied over in de middag en ik heb geen zin om als verzopen kater richting Meedhuizen te rijden , laat staan BBQén.http://www.meteox.nl/3daagse.aspx?for=1&type=regenverwachting
Kijk zelf maar naar de vlek die op 12-07-2009 over Nederland trekt.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.