Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Uitlaat test 2009 op 12 juli 2009
- Dit onderwerp bevat 313 reacties, 40 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren, 8 maanden geleden door speedbuxy.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
8 juli 2009 om 18:24 #503484
Ben het met bart eens, gewoon doorlaten gaan… eventueel een zijltje spannen, het zou kunnen dat nu een hoop mensne niet meer kunnen vanwege dat het een week is opgeschoven en de bbq smaakt mij er niet minder om als die gewoon ergens droog staat.
Lars
8 juli 2009 om 18:37 #513045Ja beste Lvcp,
Neem jij de party tenten voor de BBQ’s en testbanken mee?
8 juli 2009 om 19:25 #513046maare, wat gaan we nu doen?
8 juli 2009 om 19:57 #513048gewoon door laten gaan, het weer word niet super slecht, af en toe een buitje, dus valt wel mee toch?
8 juli 2009 om 19:57 #513049Wat mij betreft het gewoon nog even afwachten, het zou niet voor t eerst zijn dat het weer nog verandert binnen een paar dagen.
Verzetten kan zaterdag ook nog als het klotenweer blijft.
Mocht het bij af en toe een buitje blijven dan moet het wel te regelen zijn toch. De testbankjes in de garage, en een paar partytenten voor ons.
Ik heb sowieso al één partytent ter beschikking. Als er nog twee zijn dan hebben we onderdak genoeg volgens mij, als het af en toe regent..
Dus zijn er eventueel nog mensen die een partytent ter beschikking hebben??
I came, I saw, and I forgot what I was doing...8 juli 2009 om 20:04 #513050mijne is gister met dat onweer naar de klote gegaan:O
allemaal gaten er in+palen krom, dat ding is geraakt door onweer, schrok me helemaal kapot.
en vanaf veendam met een partytent op de brommer, das ook wel een eind haha8 juli 2009 om 20:52 #513051Tonni :
Wat mij betreft het gewoon nog even afwachten, het zou niet voor t eerst zijn dat het weer nog verandert binnen een paar dagen.Verzetten kan zaterdag ook nog als het klotenweer blijft.
Mocht het bij af en toe een buitje blijven dan moet het wel te regelen zijn toch. De testbankjes in de garage, en een paar partytenten voor ons.
Ik heb sowieso al één partytent ter beschikking. Als er nog twee zijn dan hebben we onderdak genoeg volgens mij, als het af en toe regent..
Dus zijn er eventueel nog mensen die een partytent ter beschikking hebben??
kheb een partytent van 3 bij 6 meter, als jij die daar heen wil brengen tonni is ie beschikbaar.
8 juli 2009 om 21:41 #513052Ik zou het bij voorbaad door laten gaan, voor hetzelfde geld wordt er schijtweer voorspeld en wordt het stralend mooi.
Het weer is gewoon geen pijl op te trekken.
Als het alsnog een week verzet wordt ben ik er niet bij, ben dan op vakantie met de Citta;)8 juli 2009 om 21:42 #513053Hetzelfde geld voor mij maar ik ben op vakantie met de ciao:P
Lars
8 juli 2009 om 22:22 #513054Ik had het weer nog niet eens echt bekeken maar ziet er idd niet top uit nee:(
Maar wat tonni ook zegt we kijken het wel even aan, het weer kan nog veel doen in 4dagen.
En verzetten is ook niet echt een optie gezien we vespaAvanti,s bank dan missen, maar daarin tegen doet een bank in de regen ook niks ook al staat ie droog.
De band die erop komt moet namelijk kurk droog zijn en das met een verregende aanloop weg niet mogelijk.
Maar zaterdag maar even democraties stemmen wat we willen(als het nodig is qua weer)8 juli 2009 om 22:51 #513056Ondanks dat de weergoden niet mee gaan zitten , vraag ik me af wat we nog gaan testen.
In ieder geval levert het geen accurate meetgegevens.Zoals Speedbuxy al zegt (daar ben ik het overigens volledig mee eens):“bank in de regen ook niks ook al staat ie droog.
De band die erop komt moet namelijk kurk droog zijn en das met een verregende aanloop weg niet mogelijk.
Maar zaterdag maar even democraties stemmen wat we willen(als het nodig is qua weer)”Klote is idd dat Vespavanti de week daarna op vakantie is.
Daarom is het raadzaam te kijken of er überhaubt een nieuwe datum te prikken is.Laten we er morgen maar eens bekijken wat de voorspellingen dan doen .
Ik hoop dan dat er alnog mensen meedenken in het
regen-scenario. Met 40 man moet er goed onderkomen zijn.8 juli 2009 om 23:19 #513057Volgens mij kunnen we de datum niet te ruim verzetten gezien docs dan weer zit met z,n ouders die weer thuis zijn.
Dus is toch echt te hopen dat het mooie weer hier sneller is dan nu voorspeld word.
En anders moeten we spreekwoordelijk maar even om tafel met elkaar, want een paar buien zijn al dodelijk voor het testen.
Beetje vochtige band slipt namelijk meteen als een gek op de roller met al resultaat vol op toeren en nog geen 0,2kw draaien.9 juli 2009 om 04:42 #513059aanlopen, naar de schuur brengen, achterband droogvegen en gassen 😕
9 juli 2009 om 06:48 #513060helemaal eens met daan, ik weet niet hoe lang ja aan moet rennen, maar met poulie is het te regelen dat je in 2 stappen loopt, dus je kunt het zelfs aanduwen in de garage.
we kijken zaterdag wel ff, en anders moeten we maar die partytenten van Tonni en MHR regelen, dan hebben we wel genoeg. ik heb nog zat zeilen liggen dus dat komt allemaal wel goedgerardus, ik weet niet waar jij dat aantal vandaan haalt, maar er komen 23 man:! waarvan nog niet eens iedereen blijft bbq’en
9 juli 2009 om 10:10 #513061Ik wil ook beslist geen spelbreker zijn.
Maar ik en nog een paar anderen hebben vorig jaar al in de regen getest en kan je zeggen dat is een drama.
Het nu genoemde even band afdrogen gaat hem echt niet worden, wij hebben dat toen ook geprobeerd maar dat blijft doorslippen, zelfs met best gassen en doorslippen duurde het nog een eeuwigheid voordat ie weer normaal contact maakte en normaal meette.Dus regen is meteen dodelijk voor de test dat durf ik op een papiertje te zetten.
En als we nou 5 uitlaatjes gingen testen dan lukt dat vast nog wel maar met deze hoeveelheid moet het wel door kunnen lopen en niet een 20min per uitlaat nemen omdat je eerst de roller en band vochtvrij moet hebben/maken.
Dus als het echt min dreigt te worden heb ik er een hard hooft in.
Want dan word het net zoals afgelopen jaar een leuk meetingkje
maar geen dag met mooie resultaten:( -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.