Vespa-Ciao.NL
:: Uitlaat test 2009 op 12 juli 2009

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Uitlaat test 2009 op 12 juli 2009

15 berichten aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 314)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Tonni
    Moderator

heb er volgens mij wel een liggen.
      hans,jij neemt je calibratwurst wel mee toch..

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Docs
      Donateur

ik heb nog wel 2 piaggio pijpjes liggen:D:D gewoon omdat het kan:D

hansieb
        Moderator

Jah ik neem me caliworst mee, moet wel dat verlooppijpje 22mm bij.

Het simpele excel-lijstje is ook klaar. Docs ik neem aan dat je wel 220 in de tuin hebt :)de laptop doet het niet langer dan 2min zonder netstroom.

Docs
          Donateur

jahor, heb zat verlengkabels en stekkerdozen, dus stroom is geen probleem

Herr Flick
            Sleutelbeheerder

Ik hoop een beetje dat het leuk weer word,
              is hier niet veel soeps de laatste 2-3 dagen.

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
              Gele Racefrikandel

500
              Donateur

weer.nl :

goedguus
                Bijdrager

anders de schuur in en 2 partytenten waar je bbq / rollerbank onder gooit?

Tonni
                  Moderator

We wachten het nog maar ff af he?

Als het een beetje regenachtig zou worden is dat nog wel op te lossen met een paar partytenten, maar het moet geen echt regenweer zijn natuurlijk. Natte banden op een rollenbank werkt niet echt..

Piet Paulusaap zij trouwens dat het dit weekend weer wat zomerser wordt..

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

tompiebozzel
                    Bijdrager

ik wil anders ook wel een cittypuffer meenemen, ik kom waarschijnlijk met de top one als ik die dan al binnen heb, dus dan neem ik de citypower wel los mee :thumb

@ speedbuxy: ik heb de ninja verkocht, dus haal die maar uit de lijst, ik zag dat aat-racing ook nog 1 had?
                      misschien kan die hem meenemen

Gerarduz
                      Donateur

@ Docs ,

Kun jij goede acomodatie en voorzieningingen regelen wanneer het echt slecht weer wordt , waar het nu wel begint naar uit te zien?

BBQ in de regen wordt niks en ik weet niet of jij over partytenten of een ruime schuur beschikt?

Laat de rest ook ff meedenken in oplossingen voor een regen-senario.

Alvast bendankt!;)

Docs
                        Donateur

ik heb niet echt een schuur waar idereen in past, hooguit de 2 banken + 3/4 man

ik heb hier ook niet echt tenten liggen, dus als iemand die toevallig wel heeft kan die ze misschien alvast aan de kant leggen.

ik kan wel een legertent regelen, maar dat gaat geld kosten.

ze willen zaterdag ook nog regen hebben, dus ik ben bang dat we zondag ook een nat pak kunnen verwachten:S

in het uiterste geval misschien een week verplaatsen? want anders moet ook iedereen die op de brom zou komen met de auto komen, en allemaal aanhangers mee sjauwen, zoveel plek heb ik nou ook weer niet
                          maar dit laatste geld echt alleen in het uiterste

EDIT: nog ff de weersverwachtingen voor de zondag van het KNMI

Zonneschijn (%): 20 ,
                          Neerslagkans (%): 80 ,
                          Neerslaghoeveelheid (mm): 3-7
                          Minimumtemperatuur (°C): 11/13
                          Middagtemperatuur (°C):,19/22

Gerarduz
                          Donateur

Dat verplaasten lijkt mij ook meer dan wijs.:!

Het is geen lol als verzopen katers op een (BBQ onmogelijke dag), dit mooie initiatief in het water te laten vallen.

Ik ben voor het een week te verschiuven, hoop dat de rest van de bezoekers daarin mee kan gaan?

Daan777
                            Moderator

Verplaatsen komt goddelijk uit bij mij, gezien ik van plan was om midden in m’n vakantie nog even naar huis te komen om met de brumbrum naar groningen te rijden.
                              Ik ben van de 10e tot/met de 17e op vakantie.

Docs
                              Donateur

maar het ziet er neit naar uit dat het constant gaat regenen
                                zijn meeste buien

ik die tijd kunnen we wel schuilen. plasitc over de banken, niks aan het handje. als het vooruitzicht nou was dat het de hele dag ging hozen, maar dat wordt het niet. en we zijn toch neit van suiker8)

Gerarduz
                                Donateur

Het wordt gewoon schijt weer!

Zonde zo’n mooi evenment als de uitlaat test dag, in het water te laten te laten vallen.

Daarbij komt dat de heerlijke BBQ die ik in de planning had onmogelijk wordt en de testbanken geen accurate gegevens opleveren.

Technisch niet haalbaar.

Week opschuiven!

Bvd!

15 berichten aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 314)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.