Vespa-Ciao.NL
:: Uitlaat test 2009 op 12 juli 2009

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Uitlaat test 2009 op 12 juli 2009

15 berichten aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 314)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

speedbuxy
    Topic starter

Vanaf 12uur?
      Hangt meer wat van docs af blijven toch te gast, maar 12 uur lijkt mij wel een mooie:thumb

Ook even een mededeling, gezien ik momenteel niks kan qua sleutelen vallen de blokje die ik mee zou nemen af:(
      Want de evo met 46 euro moest ik nog even fijn afstellen, en het speed engine blok ligt met nieuwe lagertjes en al klaar.
      Maar gezien ik momenteel nog niet eens een ei kan bakken worden zulke simple klusjes ook niks:(
      Ik zou de ciao met evo en 46 euro(22mm en 28mm) nog mee kunnen nemen want die wil met wat licht afstel werk(denk kleinere sproeier)wel goed lopen denk ik.

Ook zou ik de tiff mee kunnen nemen daar hangt een perfeckt lopend blokje onder, die verder op een 43simo en 13/13 na straaltje orgineel is.
      Ik zet het in ik zou zin neer omdat ik zelf er niks mee kan, als ik de tiff meeneem moet er iemand zijn die het blokje eronder weg wil halen?
      Als ik de ciao meeneem zal ook iemand moeten zeggen dat wil ik hem wel af proberen te stellen?
      M,n uitlaten en roller neem ik natuurlijk wel sowieso mee:thumb

Docs
      Donateur

12 uur lijkt me wel een goede tijd. ik heb alleen geen idee hoe lang het in totaal gaat duren(testen enzo), zijn er nogal wat:P. kan ook dat we om 12:00 beginnen. verzamelen tussen 11:00 en 12:00.

anders duurt het weer een tijd voor we echt kunnen beginnen.

speedbuxy, er is hier genoeg gereedschap en plek om te sleutelen, ik wil best het blokje onder je tiff vandaan halen;) no problem;)

Svennoow
        Bijdrager

@Docs: Richard en ik zijn de enige uit Veenendaal en omstreken. Dus volgens mij is er weinig te carpoolen..

RiPe
          Bijdrager

Misschien wil mijn broertje ook wel mee :thumb

speedbuxy
            Topic starter

docs911 :
              12 uur lijkt me wel een goede tijd. ik heb alleen geen idee hoe lang het in totaal gaat duren(testen enzo), zijn er nogal wat:P. kan ook dat we om 12:00 beginnen. verzamelen tussen 11:00 en 12:00.

anders duurt het weer een tijd voor we echt kunnen beginnen.

speedbuxy, er is hier genoeg gereedschap en plek om te sleutelen, ik wil best het blokje onder je tiff vandaan halen;) no problem;)

Aavang 11 uur vind ik ook prima(y)
              Het gaat zoals je zegt idd toch een hoop tijd nemen dat testen.

Maar ik neem wat in de caddy past wel mee, ook al zullen we er niks mee doen dan het is er toch evt;)
              De tiff kan ik misshien nog wel even blok loos laten maken door een maat of m,n broer.

Is er verder trouwens niemand met een polini top one en leo krul????
              Want dat zijn toch wel leuke bekende pijpjes om er even bij te pakken:thumb

Tonni
              Moderator

krul zou ik mee kunnen nemen als niemand hem meeneemt. (zet ik m er gewoon onder)

ik heb nog wel mn twijfels of ik wel met mn 46 pina moet komen, aangezien daarvan de uitlaatpoort rot is.(mijn uitlaten hangen er met een veertje aan)
                en de nieuwe is uiteraard nog niet ingereden…

misschien nog even een soort van snelkoppeling voor een veerhoudertje er voor maken, dan kan het wel.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

VespaAvanti
                Donateur

Ik was niet van plan de rollerbank mee te nemen, maar die achterin de auto gooien moet geen probleem zijn;)
                  Zo lang er zuinig mee omgegaan wordt vindt ik alles prima:lol

Wat is trouwens het adres?:?

Tonni
                  Moderator

Daar kun je afspraken over maken toch? Ik denk dat het wel handiger is om twee bankjes te hebben staan, aangezien er als het goed is meerdere brommers mee doen aan de tests.
                    Ik hoop dat de luchtbuizen ook meekomen?

Zo kunnen we de 2 bankjes dan ook even met elkaar vergelijken, zien of er onderling ook afwijkingen inzitten.

Het lijkt mij sowieso beter om met (een) vast(e) perso(o)n(en) af te spreken wie er steeds met de broms op de bank gaat. Dan heb je tenminste een vast gewicht op de brommer en dus goed vergelijkbare resultaten.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

VespaAvanti
                    Donateur

Goed plan!
                      Mijn luchtbuis gaat zeker mee ja:thumb
                      Over het algemeen test ik eigenlijk altijd met buis.

500
                      Donateur

Het hoort hier totaal niet eigenlijk maar is er nog iemand die nog een nette 50cc piaggio met zuiger (en mag zonder zuigerveren en piston) voor mij te koop heeft en die mee kan nemen naar de uilaattest. Ik heb er 20 euro voor over. Dat is voor mij handig kan ik meteen erin kijken of ik iets goeds koop:D

Wouz-LwB
                        Donateur

bij de brommer winkel 10 euro.

500
                          Donateur

Ik heb het niet over de zuiger alleen, er staat “50cc piaggio met zuiger”

speedbuxy
                            Topic starter

Tonni :
                              Daar kun je afspraken over maken toch? Ik denk dat het wel handiger is om twee bankjes te hebben staan, aangezien er als het goed is meerdere brommers mee doen aan de tests.
                              Ik hoop dat de luchtbuizen ook meekomen?

Zo kunnen we de 2 bankjes dan ook even met elkaar vergelijken, zien of er onderling ook afwijkingen inzitten.

Het lijkt mij sowieso beter om met (een) vast(e) perso(o)n(en) af te spreken wie er steeds met de broms op de bank gaat. Dan heb je tenminste een vast gewicht op de brommer en dus goed vergelijkbare resultaten.

Ja 2 bankjes is zeker handiger, dus graag stephan:thumb
                              En er moet idd een vast test persoon van +-75 kilo worden uitgekozen das ook het advies van de roller.
                              En buis is opzich alleen voor brommers met rijwind koeling bv een honda mb, dus buis is opzich niet nodig maar wil hem evt wel meenemen als het nog past.

Edit
                              Adres staat idd nog niet in de begin post zal dat straks even toevoegen.

Docs
                              Donateur

2 bankjes is zeker handig:thumb scheelt de helft van de tijd. de eerst run ff vergelijken wat het verschil is tussen beide.

is er misschien nog iemand die een laptop kan meenemen? dan kunnen we de gegevens ook makkelijker verwerken, anders blijf je steeds heen en weer rennen.

ik heb hier wel een weegschaal, dus die zet ik wel bij de ingang. voor je het terein op mag, eerst ff op de weegschaal:P

voor de duidelijkheid nog ff het adres:
                                ideweersterweg 14, meedhuizen

zou idereen mij kunnen pm’en die met de auto komt, dan weet ik op hoeveel ik moet rekenen.
                                tot nu toe zijn er al 3 die blijven(Herr Flick, Svennow, en de limburg clan)

VespaAvanti
                                Donateur

Laat ons maar mooi dichtbij parkeren ja, heb geen zin om 150 meter te gaan lopen met die zware rollerbank:lol

15 berichten aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 314)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.