Ik draai altijd twee of drie windingen teflonband om het spruitstuk van de cilinder voordat ik de uitlaat erop zet.
Dicht bijzonder goed af en kan goed tegen warmte.
Cilinder heb ik zeer vast gedraaid!
Kan er iemand mij ook de exacte manier uitleggen hoe je een uitlaat deftig monteert?
Ik bevestig deze eerst aan de brug(zeer los) dan draai ik deze vast aan de flens en dan zet ik de brug vast. Is dit een goede manier?
nou ik heb precies hetzelfde probleem gehad met mijn proma cc(replica) uitlaat op me 50dr Cilinder, en een vriend van me had dit opgelost door een heel dun stukje metaal uit te knippen en zeg maar waar de uitlaat op de uitlaat flens gaat daar in gezet en omgeplooit. als je me niet begrijpt zeg t even dan ga ik een foto maken.
Gr.
ja dit probleem heb ik dus altijd gehad met mijn citta heb volgens mij nog nooit een goed gemonteerde uitlaat gereden;)
ik probeerde het net met teflon was geen succes alluminium folie ook niet zal eens blikje proberern.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je ermee instemt.