Vespa-Ciao.NL
:: Uitlaat keuze hulp nodig

Home Forums Techniek Opvoeren Uitlaat keuze hulp nodig

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jyago
    Topic starter

Goedendag mensen,

Ik had graag jullie hulp gehad met mijn uitlaat keuze.
      Met de zoekfunctie kom ik er niet meer wijs over al de verschillende meningen en setups.

Momenteel rijd ik met:

Dr 70cc
      Uit geveilde carters daarvoor
      en krukas voor de dr
      Poelie 80
      en 13/13 carb
      uitlaat : gianelli citypower

Aangezien die uitlaat toch heel veel herrie maakt was ik aan het denken om een andere uitlaat te pakken.
      Ik ben opzoek naar een uitlaat waar ik harder door optrek dus een laagtoerige uitlaat.
      Massaal zegge de mensen een leo krul maar ik heb ook ergens gelezen dat dit een 50cc uitlaat is klopt dat?
      of weten jullie nog een andere

Gr

DarkMagician6
      Bijdrager

Als je een stillere uitlaat wilt hebben houd het wel al redelijk snel op. De meeste expansie uitlaten maken meer geluid. De Leo krul is inderdaad vooral bedoelt voor 50cc cilinders, maar als jij helemaal niks om top snelheid geeft zal hij waarschijnlijk wel lekker hard optrekken met jou setup.
        Als het geluid toch heel belangrijk voor jou is zou ik aanraden gewoon een Sito cittypower te halen. Uit mijn ervaring zijn die heel stil, maar leveren toch zeker redelijk vergelijkbare performance met de Giannelli Original Power.

Jyago
        Topic starter

ja het geluid is nu ook keihard en ja eigenlijk boeit het me niet zo heel veel.
          Maar ik heb een citta versie nodig waar aan kan ik die herkennen?

Martino
          Moderator

Waarom ga je niet voor een echte Citypower? Deze zijn een stuk stiller dan de Giannelli Original powers en trekken ook wat harder op. Ze zijn wel wat langzamer op top.

Zoek je toch een Citta versie van de Leo Circuit dan kan je het volgende topic eens doorlezen.
            http://vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=29683

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.