Vespa-Ciao.NL
:: Uitlaat isoleren

Home Forums Techniek Opvoeren Uitlaat isoleren

8 berichten aan het bekijken - 31 tot 38 (van in totaal 38)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Onkruidzaaier
    Bijdrager

Dus idd geen 3-takt.
      Maar we hebben wel een “3-takt” motor gevonden, op google.
      Dit was een nogal vaag type 2-takt diesel.

Btw, een vriend van ons heeft een Di-tech Peugeot Jet-force gehad, =), die was na een half jaar de pijp uit.
      en de brommerdealers konden er niks mee, omdat de computers te ingewikkeld waren. Kgeloof dat 1 man zelfs een cursus heeft gedaan, om naar zijn scooter te kunnen kijken.
      Nogal veel gezeik dus.
      Uiteindelijk is de scooter, teruggestuurd naar peugeot. –> hopeloos geval –> nieuwe moeten kopen –> de enige reparatie mogelijk was, alle electronica + bokje eruit, en alles er weer in.

Kortom —> KUT DING

(En ja, ArvidW en ik hebben het over dezelfde persoon ;))

TJOEP
      Donateur

erwinko :

TJOEP :
        Uh Ciaofrank: Alle scooters zijn 2takt hoor! 1000000000% zeker.
        Er zijn pas sinds kort echte 4takters op de markt. En die worden echt nog niet gebruikt in de racerij.

alle scooters?

hoeveel wil je wedden??

Ik zeg toch dat er sinds kort 4 takt scooters op de markt zijn. En daarmee bedoel ik moderne scooters. Niet de brommer-achtige variodingen van van voorheen.

Aprillia heeft trouwens ook weer scooters met carburateur onder de naam Jet C-Tech.
        D-tech gaf idd veel problemen.

barry
        Donateur

Het gaat hier toch over een uitlaatisolatie?????
          Metaal,enz……dat héét word geleid beter!!!!!!!!!
          Rijd met je brommer & houd een rem aan,zodat je nog rijd.
          na een korte tijd word de boel zo héét dat die rem het niet meer doet.Na afkoelen gaat het terug perfect.
          Dus een uitlaat die witheet staat geeft echt een top geleiding!!!
          Dit ga je bij een brommer niet direct hebben zei de mug & ze deed een plasje in de zee.
          Alle beetjes helpen!!!!!!!!

Ties
          Bijdrager

barry :

Dit ga je bij een brommer niet direct hebben zei de mug & ze deed een plasje in de zee.

en toen was het boekje uit…
            haha barr:d
            wat een reactie:P

Onkruidzaaier
            Bijdrager

:P, duidelijk :D.
              Dus isolerende tape op je brommer = Nutteloos.
              Hooguit mooi (niet mijn mening)

Ciaofrank
              Bijdrager

TJOEP :
                Uh Ciaofrank: Alle scooters zijn 2takt hoor! 1000000000% zeker.
                Er zijn pas sinds kort echte 4takters op de markt. En die worden echt nog niet gebruikt in de racerij.

Zal het zelf nog even melden.. Ik bedoelde dus die chopper motoren! en er zijn ook 4takt scooters maar dat terzijde..

Wat ik zo raar vindt is, dat ze bij die motoren gaan lopen blaaten dat isolatietape vermogenswinnend is, terwijl de uitlaat maar een heel klein deel van het totaalplaatje is, bij een 2takt kan de uitlaat maken of kraken, maar bij 4-takt gaat het er gewoon om dat die gassen zo snel mogelijk pleite zijn

Onkruidzaaier
                Bijdrager

niet zo vreemd hè, dat ze bij racemotoren het meest uit die motor willen halen. Met zo min mogelijk gewicht zoveel mogelijk vermogen halen. Dus alle kleine beetjes helpen. Dan kan je ook zeggen, kom we zetten niet zo’n hobbel op onze rug (je kent ze denkk wel), dat scheelt toch niks.
                  Dus waarom niet, ze zullen er echt wel aan gerekend hebben, en overna gedacht.

Bij onze brommertjes werkt het natuurlijk ook als bescherming voor je uitlaat…..

SpeedDemon
                  Bijdrager

2-takt rules en sinterklaas komt toch uit turkeie…?

8 berichten aan het bekijken - 31 tot 38 (van in totaal 38)
                  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.