Vespa-Ciao.NL
:: uitlaat DB luidheid

Home Forums Techniek Opvoeren uitlaat DB luidheid

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

bull terrier
    Topic starter

Hoi iedereen, ik wil een goeie uitlaat halen voor mn brommert, de afmeting is 22mm, weten jullie een uitlaat die goed is maar die onder de limiet zit van 97 decibel want heb geen zin in gezeik. ik zat te kijken naar een gianelli fire, maar die blijkt best luid te zijn.

Wim
      Bijdrager

Leuk, weer een nieuw lid.
        Je “brommert”. Je zal een Ciao bedoelen uiteraard.
        Maak eerst eens een leuke perso van je brommer met foto’s,
        daar houden we van, foto’s en verhalen,
        wat je allemaal al gedaan hebt aan de brommer, hoe lang je hem hebt etc etc.
        Dus stel je zelf eens voor met je brommer:

Projecten

Gr. Wim.

Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.

bull terrier
        Topic starter

hoi Wim, Ik ben van plan om een Piaggio Si te kopen, maar heb hem nog niet, ik heb geen idee waarom ik “mijn brommert” zei, daarvan ook de rede dat ik geen goede foto(s) heb, maar goed, ik ben van plan om er eentje te kopen, mij leek een nieuwe uitlaat altijd leuk. alleen ben altijd wel een beetje bang voor hoe luid die zijn ivm gezeik met keuring en politie enzovoort. Ik kijk al langer naar deze site en vind het echt wel een leuke site dit want al dit soort brommertjes vind ik echt geweldig vergeleken met scooters van nu. Maar goed, de Si komt redelijk snel!

Wim
          Bijdrager

Oké, we zien m wel verschijnen tegen die tijd

Gr. Wim.

Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.

bram0vitz
            Bijdrager

Yo,

Wat moet het doel van de uitlaat zijn?
              Gewoon normaal uitziend maar wat sneller dan standaard? Giannelli original power of een Sito 0249 zijn hier goede opties voor, zelf voorstander van de Sito maakt net wat minder schel geluid en presteert goed.
              Of wil je een expansie uitlaat om harder te gaan dan standaard of citypower achtig? zo zou je kunnen kijken naar een Leovince circuit (ook wel krul genoemd) , Proma circuit of de Giannelli Fire. De leo krul zou van de 3 het beste trekken op een “standaard” brommertje, waarbij de Proma en de Giannelli dan een beste bak geluid kunnen maken maar met de juiste setup ook hard gaan.

Let op mocht je uitlaten gaan wisselen zou je de afstelling met sproeiers ook moeten gaan wijzigen.

beetje prutsen hier en daar
              Link naar Mijn collectie / Projecten.

bull terrier
              Topic starter

hoi, ik zou het het vetst vinden als door de uitlaat de brommer beter gaat optrekken als dat kan, maar ja wat ik al zei, heb geen zin in gezeik met geluid. het maakt niet zo veel uit als die uitlaat er niet origineel eruit ziet

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.