:: Uitlaat (City Power) Over spuiten
-
LeMoNTopic starter
Hey, hallo iedereen,
Ik ben van plan om morgen of anders volgende week mijn city power over te gaan spuiten, denk dat ik ook gelijk even het standaard uitlaatje mee pak, maar goed.
Nu heb ik gehoord dat als je de uitlaat na het schuren en ontvetten warmstook en daarna de lak aanbrengt, de lak beter tot zijn recht komt, nu is mijn vraag, hoe kan ik dit het beste doen? gewoon eerste de hele uitlaat heet stoken of stukje voor stukje? En ik neem aan dat het warmstoken met de blauwe ruisende vlam moet?
Hoeveel lagen moet ik eigenlijk spuiten? Gewoon 1 of meerdere?
Ik hoor het wel!
Bvd,
LeMoN
meerdere lagen, warm stoken weet ik nie of je dat moet doen… en dit moe tje doen met hittebestendige lak(tot 600 graden ofzoiets)
LeMoNTopic starter
ja ik ben ook niet dom dat het met hittebestendige moet hoor 😀 maar goed ik heb hier motip tot 650 graden staan, maar moet ik tussen de lagen dan ook nog opschuren?
nee gewoon spuiten net als je kappen doet spuiten, eerste laag heel dun dan nog in het natte spuiten je weet wel, staat zelfs een how to van bij how-to’s werkt gewoon hetzelfde als een frame aleen dat je andere lak nodig hebt
LeMoNTopic starter
lol ik heb nog nooit kappen of zo gespoten, daarom pak ik ook mijn uitlaat, ik heb toch binnenkort een top one en kan ik daar goed op proberen 😀
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.