Vespa-Ciao.NL
:: Uitlaat city power

Home Forums Techniek Motorisch Uitlaat city power

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Herr Flick
    Topic starter

Hey jongens.

ik heb hier een proma (dacht ik) city power liggen en de ophanging aan de demper zit in het midden (niet richting de buis maar gewoon in het midden van de demper. de city power is evenlang als de andere maar weten jullie misschien op wat voor iets, ciao/citta/mix/si/bravo/super past.

Klik hier voor foto

bedankt.

ps. hij past niet op een ciao

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
      Gele Racefrikandel

langen
      Bijdrager

hey flick die is voor citta maar je kan hem op je ciao bouwen moet je alleen een gaatje boren voor de ophanging of effe inkorten heb ik ook al eens gedaan en dat maakt niks uit kwa kracht inkorten en weer lassen of met iemand ruilen ik heb die pijp ook al eens op een ciao gebouwt en deed het goed

ik hoop dat je er iets aan hept

gr langen

Vespa Si
        Bijdrager

hij is niet voor citta…Ik heb een Proma City Power voor een citta onder mijn Si hangen, maar daarbij zit de ophanging dus niet in het midden zoals bij jou, maar aan het begin van de demper. Diegene die jij hebt hoort dus eigenlijk onder een Si (mssn ook Ciao, heb ik geen ervaring mee).

Ciao_Kaas
          Bijdrager

Ik heb gister een Proma City Power op mijn Ciao zitten maken, hij paste idd niet…
            Ik heb daarvoor zelf een gat moeten maken (8,6~9mm gat is het) en toen vast moeten maken..

Hier, mijn Ciao in opbouw, tis niet heel duidelijk, maar ik had en gat naast het bestaande uitlaat gat moeten maken, toen paste die…

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.