Vespa-Ciao.NL
:: Uitkiezen Set-Up

Home Forums Techniek Opvoeren Uitkiezen Set-Up

11 berichten aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

angel
    Bijdrager

city geeft een pakje meer power dan een standaard 25 uitlaat want die bocht is VEEL te dun. leo krul zal wel anders rijden dan city maar hoe weet ik nit (enkel ervaring met 25/u uitlaat, sito & proma replica.

als je een snor wilt die goed doorrijd :

sito + / citypower / gianelli standaard look / tecno
      groene trekveren polini
      poulie 80 met getande v snaar

met bv. proma replica rij je harder mee maar maakt veel kabaal en is niet zo stevig en slecht afgewerkt. leo krul schijnt beter te zijn. maar anyway ik zou toch niet op een snor met zo’n kabaal rondrijden als je toch standaard cilinder hebt.

ritze
      Bijdrager

en gewoon een 12/10 erop zetten, ik had een 13.13 op een std blokje zitten en dat liep over de 60.
        dus het kan wel.

de setup van hierboven (angel) zal ongeveer 35 lopen met redelijke acceleratie
        greetz

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
        Link naar Mijn collectie / Projecten.

Seatbelt
        Topic starter

Dus mijn carbu ook vervangen?

angel
          Bijdrager

ah jullie zitten met 12/7 carbje zeker :lol her in belgie hebben ze ALLEMAAL standaard 12/10. De kickstartblokken met vario zelfs 12/12. Inderdaad heb dezelfde setup die ik typte en dat gaat rond de 35. :lol je gaat me toch niet vertellen dat jullie graag zonder helm 40 + rijden 😕

tnerual
            Bijdrager

angel :
              city geeft een pakje meer power dan een standaard 25 uitlaat want die bocht is VEEL te dun. leo krul zal wel anders rijden dan city maar hoe weet ik nit (enkel ervaring met 25/u uitlaat, sito & proma replica.

als je een snor wilt die goed doorrijd :

sito + / citypower / gianelli standaard look / tecno
              groene trekveren polini
              poulie 80 met getande v snaar

met bv. proma replica rij je harder mee maar maakt veel kabaal en is niet zo stevig en slecht afgewerkt. leo krul schijnt beter te zijn. maar anyway ik zou toch niet op een snor met zo’n kabaal rondrijden als je toch standaard cilinder hebt.

Graag de correcte benaming! je hebt geen ervaring met de replica, wel met een TECNIGAS CC! of Proma CC, want Proma Replica bestaat eenmaal ook!

je carbutje vervangen is voorlopig echt niet nodig!
              en hoe snel wens je te gaan?

Seatbelt
              Topic starter

Ik hoef qua top er niet zoveel bij te hebben, hij gaat nu 30 misschien 35, ben nog aan het uitzoeken hoe dat mogelijk is hehe.
                Ik ben op zoek naar wat extra trekkracht.

Bij de uitlatensectie staat dat de tecno circuit vies bagger is, klopt dit of valt dit wel mee?

Lastpak
                Bijdrager

aan die uitlaat heb je vrij weinig, is overigens begrensd.

schaduw
                  Bijdrager

de techno is inderdaad niet echt een duurzame uitlaat
                    ik had er 1 op de snor van mn vriending maar na 2 weken begon die al egt pokke herrie te maken
                    als je toch wil kijken voor een andere dan is leo een goeie keus kost wat maar wel stevig en duurzaam

als jullie er anders over denken hoor k t graag 🙂

Joppedc
                    Bijdrager

hey

wat kan ik het beste doen, ik heb alles standaard, en wil veel meer trekkracht

grtzzzz

Jarco
                      Bijdrager

Vario en/of Creco 43mm

QUADEN
                        Bijdrager

zie mijn setup, ik vind het voor een snor perfect en trekt goed op!

<<<—-

11 berichten aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
                        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.