Vespa-Ciao.NL
:: uitgevijlde Speed engine

Home Forums Techniek Problemen oplossen uitgevijlde Speed engine

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

djjk
    Topic starter

;)hallo ik heb hier een uitgevijlde speed engine
      heb dit niet zelf gedaan ik heb hem zo gekocht maar de speed engine heeft al een grote inlaat en nu nog een grotere zouw dit kwaad kunnen of nie werken ik heb er wel een ongefreest krukas in
      laat je reactie achter

Mike
      Bijdrager

t zal wel werken denk ik.. maar of t zin heb.. je carb is ook maar 13mm.. maar t kan verder vast geen kwaad en zo wel kan je tog altijd een nog normale speedengine spruit stukkie regelen/ ergens bestellen das net weer t voordeel van de speedengine:D

Mike

ArvidW
        Donateur

Post eens een foto van het inlaatvlak

Wat wel zin heeft om een ander spruitstukje ervoor te maken, dus eentje voor een 15-16mm carburateur ofzo:) dan heb je zeker profijt van dat grotere inlaatvlak.

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
          Home made engine dyno

PoliniCiao
          Bijdrager

Met een 16mm zal je het spruitstukje beter een beetje schuin kunnen laten lopen, anders zit de carb tegen je carter aan..
            Met 13/13 zal je er wel niet zo veel van merken.

djjk
            Topic starter

eops foutje ik heb hier en link met de foto’s oja wat is een goeie uitlaat voor een 80cc

TimoO_
              Donateur

PoliniCiao :
                Met een 16mm zal je het spruitstukje beter een beetje schuin kunnen laten lopen, anders zit de carb tegen je carter aan..
                Met 13/13 zal je er wel niet zo veel van merken.

ja zoiets wat 2F4OV had gemaakt :lol . die ik nu heb gekocht. kijk maar eens bij opvoeren voor gevorderden / 16mm carberateur (volges mij) . alleen als je het spruitstukje last, heeel erg goed opletten dat ie waterdicht is! anders zuigt ie valse lucht aan he.

djjk
                Topic starter

ArvidW
                  Donateur

Dat is een gewone speedengine inlaat hoor, niets aan gevijld:P

Home made engine dyno

timschilders
                    Bijdrager

dat is geen originele speedengine inlaat:O bij mij is hij boven niet tot zover open

R.oel !

indd, maar kun je me niet eens een foto maken van de buitenkant van de inlaat ?? wil wel eens weten hoever die geveild is..

ArvidW
                        Donateur

timschilders :
                          dat is geen originele speedengine inlaat:O bij mij is hij boven niet tot zover open

Heb je idd gelijk in, rechterkant was mij niet opgevallen dat daar aan gewerkt was. Zonde, inlaat is groot zat, kan makkenlijk een 16mm carb op kwa oppervlakte van het inlaatvlak.

Home made engine dyno
                        11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.