Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Uitgaves
- Dit onderwerp bevat 23 reacties, 11 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 20 jaren, 4 maanden geleden door ciao killer machine.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
21 november 2005 om 16:34 #170163
Top 10 van wat?
Zeker leuk topic dit, ik wacht met spanning op J@pies kilometer lange verhaal:yes
21 november 2005 om 18:21 #170164heb mn ciao-tje voor 200 gekocht en destijds iets van 150 euro uitgegeven aan spullen om m een beetje op te voeren.. heb toen een vastloper gekregen dus dacht.. dan voer ik m gelijk goed op..
heb dus 300 uitgegeven aan nieuwe spullen.. wacht alleen nog steeds op mn krukas :(( mja.. heb der dus 650 aan uitgegeven..Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.22 november 2005 om 18:39 #170167:$ laat ik me grote mond maar ff houwe qua “geld erinpompen”
😀
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!22 november 2005 om 19:11 #170168pffff dat word een verhaaltje…
eerste vespa: 105 gulden met een gaar blokje maar liep wel lekker 65 met faco uitlaat… In totaal nog een x 150 ingepompt dus 255 gulden..Toen ene citta voor 100 euri en blok gekocht voor 100(speed met 80)… Paar bussies gespoten maar ding compleet afgeragd en in onderdelen verkocht…
Vespa helemaal opgeknapt met 80cc blok en meesterlijke polini sp heeft em wel 350 in totaal gekost maar was in mijn ogen ook machtig mooi(avatar)…reed super en hard…Spijt als haren op me hoofd dat ik die heb weggedaan en afgeragd…:(
Toen weer een citta gekocht maar die wou maar niet lekker sturen dus voor 100 gekocht en 200 verkocht….
Weer een vespa gekocht voor 100 euri(nieuw model) bromblokje…Trok heerlijk alleen frame was na een tijdje overgebroken op 2 plaatsen(hoe krijg ik et voor elkaar:D:D)
tussentijd nog een Evo Engine en een Malossi Engine gehad die me ook de nodige euri’s hebben gekost!
Tijdje erna weer een nieuwe Vespa opgebouwd met een wat onopvallender uiterlijk; frame 50 euri en aan onderdelen dik 200….
Ninja uitlaat 35 60 dr nieuw gekocht en nieuwe blokje…..
Ding reed heerlijke 65 en maakte toeren als een gekkk met 95 poulie!!! Zeker nadat ik met ene natte vinger ff de uitlaatpoort heb ‘getuned” who needs berekeningen:P:D Ding reed goed onder het motto: Overtoeren kent geen vespa:PDaarna nog enkele dingetjes gehad die ik niet lang heb gehad a 300…(vespa snor met 70 blok en vario’s waterkoeling etc)….
Samen goed voor nog wel meer als +1000 euro!!! En ben nog wel enkele dingen vergeten…
In vergelijking met scooters valt het nog wel mee…
Schat totaal op 1300 euro…(met verkoop etc wel veel terug gekregen:)
23 november 2005 om 14:34 #170169Shit jah 1300, dat is wel veel…
Ik vind het alleen rot dat als je er veel geld in stopt, en ook al verkoop je hem direct op dat moment, krijg je er zoveel minder voor terug23 november 2005 om 19:48 #170170Winst is dan ook niet de hoofdzaak van een brommerhobby lijkt mij.
23 november 2005 om 21:03 #170171nee wel veel plezier aan die krengen gehad overigens:D
24 november 2005 om 21:03 #170177Echt veel,heb zoveel onderdelen ook,in de loop der jaren wel een paar duizend euro,verdeeld over diverse vespa’s natuurlijk.Duurste aanschaf in 1 keer was het simoblok,(dat na een week vast taaide)
Maar ook die vespa’s zijn weer verkocht,1 ciao heb ik al zo’n 11 jaar denk ik,die gaat ook nooit meer weg,voor welk geld dan ook.
Wordt helemaal nieuw gemaakt,heb nog een ciao van 5 maanden oud gekocht met een kromme vork (voor € 150,=:))en daar gaan de mooie onderdelen vanaf om de ander nieuw te maken.(wielen,kappen,lampen,spatborden enz.)25 november 2005 om 13:12 #170179neej zoo doe ik dat niet.. ik regel mij gewoon een vespa voor 20 euro. schroef dan lles los wat maar los kan. brillo elk onderdeel weer glanzend goed nieuwe lagers en olie, mooie paint jop en dan kan ie weer weg voor 250 is eazy. vespa s moet je gewoon zoeke ligtder vast nog een in de struik vlak bij jouw of in t bos of kanaal ..
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.