- Dit onderwerp bevat 355 reacties, 80 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 11 jaren, 11 maanden geleden door Robke15.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
15 juni 2013 om 19:29 #282702
Waar zijn de LC kopjes gebleven?
Je bent de eerste die het opmerkt. Het ging er gewoon niet lekker in, blok kon niet schuiven, kappen pasten niet, fittingen die lekten. Ik werd er ziek van, en zolang die niet warm/vast loopt laat ik het zo.
Wie zou me nog aan zo’n tussen carter kunnen helpen?
Misschien komt er nog een keer een gelegenheid.
Ik heb zelf ook even goed naar de beelden gekeken, en kom tot de conclussie dat:
De vario niet helemaal tot zijn max. doorschakkeld, want het eind toerental is aan de hoge kant, zwaardere gewichten dus.15 juni 2013 om 20:27 #282703Wat een beest is dit!! Mooi werk heb er geen woorden voor.
18 juni 2013 om 21:06 #279832Fantastisch, buitengewoon
en als het boxerblok goed inelkaar zit dan zou in theorie het ook nog een zeer betrouwbaar Vespa blok zijn. Boxers hebben de reputatie veel koppel te hebben en veel kilometers te vreten(4 en 2 Takt), dus met de juiste zorg denk ik dat hier nog veel plezier van zal komen.Veel plezier Twinboxer :bier
TICKLING BARN19 juni 2013 om 18:15 #267163Wilk1985 :
Wat een beest is dit!! Mooi werk heb er geen woorden voor.Hier helemaal mee eens!
8 juli 2013 om 22:08 #282764Hier kan ik het bij laten, zo moest het worden.
8 juli 2013 om 22:15 #282765Gefeliciteerd met het afronden, het is een fenomenaal project.
Mooie omgeving om te touren ook, een goed bewaard geheim ; -)
8 juli 2013 om 22:20 #282766Je had de ktm rijder even een paar mooie driveby video,s moeten laten schieten.
Want blijft zo qua geluid en beeld nog steeds erg matig en das jammer voor z,on mooi blok.8 juli 2013 om 22:26 #282767Je had de ktm rijder even een paar mooie driveby video,s moeten laten schieten.
Mee eens een drive by had er wel bij gemogen, nu blijft het bij een drive away.:lol
9 juli 2013 om 05:33 #282768Ziet er echt dik uit!

je hebt er 2 calibrata’s onder hangen? Zou je is een foto kunnen sturen hoe je de uitlaat op de achterste cilinder hebt bevestigd?9 juli 2013 om 11:13 #282769
Waarom?Mooi dat je het blok nu helemaal voor mekaar hebt gekregen
Nu ben ik wel benieuwd wat voor snelheid je hiermee haalt want als ik de film zo zie vermoedt ik dat je met één Pinasco46 + één Calibrata toch sneller bent…? Maakt voor het project op zich weinig uit want dit blijft natuurlijk geweldig:)9 juli 2013 om 13:17 #279805Nu ben ik wel benieuwd wat voor snelheid je hiermee haalt want als ik de film zo zie vermoedt ik dat je met één Pinasco46 + één Calibrata toch sneller bent…?
::?
Als dat zo was had ik het ongetwijfeld met een 1/2 pinasco + 1/2 calibrata geprobeerd.:lol
De volgmotor heeft een snelheid van 112km/h (digitale display) geklokt, alle pogingen om dit met de helmcamera in beeld te krijgen leverden alleen asfalt op, dit is er dus uitgeknipt, geen bewijs dus.
11 juli 2013 om 12:04 #282771even een gps/snelheidsmeter app op je telefoon installeren en daar mee meten?
voor de rest ziet het er echt heel gaaf uit!10 september 2013 om 21:16 #282827twinboxer :
balen, ik ben alleen voor dit project nog regelmatig te vinden op vespa-ciao.nl ..
Sorry Robke15 je moet ontzettend hebben geleden.
Ondertussen de dubbele Pinasco ingebouwd, voorzien van dubbele calibratas, en vario(enkel:D).

Motorisch lijkt alles prima te werken, en…..
De vario (Polini, veren: wit,rood)welke met sukses is gelast (schroefdraad) zie pagina 3 lijkt ook naar behoren te functioneren, echter heeft de naaf een 1:11 overbrenging, en dat moet drastisch omlaag, allemaal geen verassing.
Ik heb een plan voor een 1:7.5 naaf, hierover later meer want daar heb ik hulp voor nodig…….
Jammer van je sarcastische opmerking naar mij toe, ik had alleen enorme belangstelling naar jou project toe.
Maar maakt niks uit verder, ik kan alleen helaas de filmpjes niet bekijken en ik zou graag eens willen horen hoe zo’n apparaatje zijn werk doet.13 september 2013 om 12:13 #282825Jammer van je sarcastische opmerking naar mij toe, ik had alleen enorme belangstelling naar jou project toe.
Maar maakt niks uit verder, ik kan alleen helaas de filmpjes niet bekijken en ik zou graag eens willen horen hoe zo’n apparaatje zijn werk doet.Sorry Robke15. Soms worden dingen anders opgevat dan bedoelt, Zie het als de erkenning van mijn zijde dat ik je inderdaad te lang heb laten wachten.
M.b.t filmpje, Daar was ik even mee bezig. Probeer het nog maar eens.
13 september 2013 om 12:58 #281829Zeer zeker het wachten waard, heel fijn projectje
:bierTICKLING BARN -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.