Vespa-Ciao.NL
:: Twijfel…. proma circuit of gianelli fire?

Home Forums Techniek Opvoeren Twijfel…. proma circuit of gianelli fire?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Vespa_ciao
    Topic starter

Twijfel over welke het beste past bij mijn setup…

Deze, proma circuit (replica)
      http://www.q-parts.nl/catalog/uitlaat-vespa-ciao-model-proma-circuit-p-4202.html

Of de gianelli fire
      http://www.q-parts.nl/catalog/uitlaat-vespa-ciao-giannelli-fire-p-6498.html

Wat vinden jullie de beste keus ?
      Zou graag nog wat “sportiever” rijden

Vespa_ciao

Wilk1985
      Moderator

Je vraagt ons welke uitlaat het beste past bij je setup, maar je verteld ons niet wat je setup is?

Ik heb ze allebij gehad, Proma doet het op vrijwel iedere setup wel lekker en de Fire heeft een hoop toeren nodig voordat hij wakker wordt.

Met de Fire is dan wel weer een hogere top te behalen maar dat werkt alleen als je hem echt flink op toeren kan jagen.

Kijk ook even naar de uitlaattest hier op de site, daar kan je al een hoop info uithalen.

KillerNoway
        Donateur

2019-01-18 09_43_03-Profiel – Vespa_ciao – Vespa-Ciao.nl
          Nouja als  je het mij vraagt zijn het beide herrie uitlaten. Proma cc heeft een goddelijke boost in het middengebied en is erg hoogtoerig. Gianelli fire maakt niet zoveel herrie als de proma maar alsnog. Verder heb ik nog niet op een fatsoenlijke setup gereden met de fire. T zijn geen stille uitlaatjes, neem dat maar van mij aan…

Zelf rijd ik momenteel met een eurocilindro 38.4 op de proma cc en dat maakt een herrie joh niet normaal!
          IMG-20190115-WA0040IMG-20190115-WA0042

4-takt krijg de tering, ik rij meng-smering!
          Check mijn perso!

Vespa_ciao
          Topic starter

De “herrie” is natuurlijk altijd minder ivm sneller opvallen enzo, mss dat ik de gianelli city power laat zitten en kijk voor een 16 carb….

Vespa_ciao
          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.