- Dit onderwerp bevat 10 reacties, 5 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren, 11 maanden geleden door TvA Tuning.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
14 april 2009 om 13:46 #284194
Hoi,
Ik heb even een schone nieuwe perso aangemaakt voor mijn ciao.
nou, ik heb dus sinds kort een vespa ciao aangeschaft:D
voor dat prijsje kon ik hem niet laten staan in een staat als deze vind ik.
heb voorheen altijd op een vespa si gehad gewoon om te crossen enzo, deze heb ik dus pas verkocht en dus een mooi ciaotje ervoor in de plaats genomen.de picca’s:
Zo was hij toen ik hem overkocht 🙂
Ondertussen blok eraf gehaald want deze loopt niet helemaal lekker dus moet ik even nakijken,
het blokje wat er onder zat was echt zo orgineel het prijskaartje zat er zelfs nog op:Pdeze frisse carters kan ik mooi tunen voor mijn 70 DR evo met AW berekende krukas.
even wat picca’s hoe hij er nu bijstaat:

Toekomstige plannen zijn er nog niet echt,
ik vind het echt zonde om van deze ciao een sprinter te gaan maken of iets dergelijks.wel even een bestelling:
– witte voetsteuntjes
– zijstandaard
– poelie 70
– v snaar
– 13/13dan nog even mooie witte 5 spakers vinden:)
blokje wat eronder komt:
43 mm dr evo
std carters , inlaat getuned
krukas AW tuned
13/13
proma ccAls iemand nog leuke ideën krijgt hoor ik het graag;)
14 april 2009 om 13:51 #439129ziet er mooi uit geen tussenstang of iets dergelijks?;)
GTZ NV
14 april 2009 om 14:36 #439130thx!
nouja ik vind het denk ik zonde om er een stang tussen te lassen aangezien hij nog in mooie staat verkeerd..
maargoed ben er nog niet helemaal 100 % over uit:P14 april 2009 om 15:31 #439132en zou een je reflecterende achterspatbord ff ook zwart maken en een ander achterlicht;)
GTZ NV
14 april 2009 om 17:53 #439137dat witte kun je met stickerverwijderaar eraf halen. dit kun je gewoon bij een drogist oid halen.
zit gewoon zwarte lak onder..14 april 2009 om 18:02 #439140@ wouz: beters weer wat geleerd:P dan ga ik dat morgen maar eens halen 😉
16 april 2009 om 20:09 #43918616 april 2009 om 20:17 #439187Wat een schitterende ciao man!
Zonde om aan te klooien 🙁16 april 2009 om 20:26 #439188nou ik vind wel dat hij die trappers mag vervangen,
alleen wel zonde van een zijstandaart,
ik zou zelfs op me racertje een bok willen, alleen dat kan dan niet ivm de uitlaat.18 april 2009 om 12:29 #439254@ Daan777: Thx man 😀 deze hele brommer had ik met kenteken en papieren voor 150 euro’s 8),
ja ik vond het in eerste instantie ook zonde om aan te klooie maar ik ben toch van plan om wat dingen te veranderen,
zoals blokje, zijstandaard, velgen, en voetsteuntjes.
het blokje is trouwens ook echt nog zo orgineel , het prijskaartje zat er nog op.. vond het eigelijk zonde om die op te voeren mja:P@ simon: trappers gaan er dus af..
en een bok mwa ik weet niet vind een zijstandaard mooier maar een bok is natuurlijk fijner met sleutelen.ik kan nu even een weekje niet sleutelen want zit de hele week in parijs.
dus updates over een weekje;)2 mei 2009 om 08:09 #439702Ik heb even een tijd niet kunnen updaten want ik zit nu in het buitenland.
maar het volgende is al klaar:
– witte voetsteuntjes
– zij standaard
– poelie 70
– v snaaren de setup die nu ook goed loopt:
70 cc Dr Evo
Std Carters – inlaat 13 mm + max. uitgevijld
Krukas AW tuned
13/13
proma cchij loopt echt zwaar goed nu.
over een domme sleutelfout, ik had de zuiger verkeerd om gemonteerd terwijl ik zeker wist dat hij goed zat.
daarom liep hij zwaar beroerd en maar 5 km/h ..over een paar dagen foto’s en filmpjes.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.