:: tvmierlo’s Ciao en SuperBravo/Avanti
-

n!ck*s
je kunt met mij mee naar roermond. omdat ik ook niet naar roermond rij en dan de toer en weer terug naar zummere.
zal ons pap geen probleem vinde om jou nog mee te nemen.
of bedoel je het zo niet, dat je geen zin hebt om naar roermond te rijde en dan de toer en dan weer terug? of snap ik je verkeerd?

vespa+
Nieuwe foto´s met de nieuwe technigas circuit uitlaat en de kentekenplaathouder(prijs van de prijsvraag) 😀 : http://photobucket.com/tvmierlo
loopt onderin ietsjes beter dan met de andere sito uitlaat en vanaf ongeveer 35km-u loopt hij door tot de 53. Een echte powerband kun je het natuurlijk niet noemen met een standaard cilinder met die lage timingen. Maar de uitlaat loopt toch niet verkeerd.
MikeBijdrager
die on board vieuws zijn kort maar zo te horen klinkt ie goed en gezond! das op het eerste filpje ook goed te horen!
net brommertje zo toch!:D
ja, die on-board filmpjes maak ik nog een keer opnieuw, oude koplamp, 4 gaten in, vastmaken met kabelbinders/ty-raps(of hoe ze ook heten) en rijden maar. Maar dat zal denk ik te veel trillen. Anders op een helm vastmaken(we hebben nog zat oude helmen.
Rijd leuk. Goed zat, hoeft ook niet sneller voor mij. Als ik sneller wil, pak ik de mtx.

citta_freak!
waar kon je die kenteken plaat houder kopen/bestellen.
zat bij de prijsvraag.
Volgens Herr Flick komt er binnenkort een webshop hier op de site waar je de kentekenhouder kunt bestellen.
500Donateur
handig
GTZ NV
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.