Vespa-Ciao.NL
:: Trillingen in de stepjes oplossen?

Home Forums Techniek Problemen oplossen Trillingen in de stepjes oplossen?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

wilkojan
    Topic starter

hallo daar,

heb even een vraagje ik heb een m12 draadeind als step as en bij volgas trilt het als een idioot! voeten trillen eraf heel irritant. nu heb ik al een binnenband erom heengewikkeld en dr weer in gestopt maar weinig resultaat..

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

gr

Wilk1985
      Moderator

Ik weet niet hoe je hem vast hebt gemaakt, maar origineel ligt de as redelijk los in het frame waardoor hij een hoop speling heb zodat de trappers kunnen draaien.

Als jij je as hebt vastgemaakt met moeren (wat ik vermoed) voel je alle trillingen inderdaad.

wilkojan
        Topic starter

Ja uiteraard vastgemaakt met moeren haha! maar is hier niets aan te doen?

Wilk1985
          Moderator

Je kan eens proberen om rubbers tussen de moeren te doen of zo maar persoonlijk zou ik gewoon een trapas zoeken voor de kosten hoef je het niet te laten.

Is ook veel steviger trouwens dus het komt de veiligheid ook nog eens ten goede 🙂

wilkojan
            Topic starter

Ik zal morgen even de rubbers proberen en ga ik wel opzoek naar en trapas! dankje 😉

Intellect80
              Bijdrager

Probleem had ik ook wilkojan.
                Heb ook rubbers geprobeerd, maar hielp niet..
                Uiteindelijk voor 5 eurie trapasje geplaatst en probleem opgelost 😉

No stress, all fun and a bit of speed
              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.