Vespa-Ciao.NL
:: trekveren passen niet?help

Home Forums Techniek Vario trekveren passen niet?help

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

weg-gevaar
    Topic starter

ik heb nu een vario matic,
      ik rij met de hiernaast staande setup
      <<<< ik heb een setje malossi trekveren gekocht ma die zitten er dan losjes in:S en grijpen bij stationear al lichtelijk aan nu heb ik polini blauw erin gezet en dat rijd al redelijk leuk ma hij moet nog meer toeren maken, iemand een oplossing?

Javad
      Donateur

Er zijn ook donkergrijze (metaalkleur) van Polini, die zijn nog strakker dan de blauwe.

http://www.jmpb.nl/store/index.php?act=viewProd&productId=648

<3 Thunderstone
        Check mijn perso!

niemand
        Donateur

heb je wel gevraagd naar vespa trekveren?
          mij hadden ze ook eens scootertrekveren gegeven en die zaten er gewoon los in.

tnerual
          Bijdrager

In sommige achtervario’s horen dezelfde trekveren als in de poulie-versie!

Anoniem

denk dat je misschien poelie overbrenging trekveertjes erin hebt zitten, die zijn wat korter en dus niet geschikt voor jou achterkoppeling (vriend van mij had het ook eens). je moet echt vario trekveren hebben.
              De trekveren waar Javad op doelt zijn ook voor poelie overbrenging en niet echt geschikt voor vario (misschien gaat het wel maar het is beter om vario veertjes te kopen)

t zou ook kunnen dat je brommer gewoon erg hoogtoerig stationair draait, ook is het belangrijk dat je de achterkoppeling goed ontvet op de aangrijpingspunten;)

weg-gevaar
              Topic starter

ik heb een multivar met si snaar en trekveren daar bestelt, ik zal er van de week zowiezo us mee terug gaan,
                §joris ik heb het over vario trekveren die te lang zijn van malossi, daarom heb ik er nu polini in gezet van poulie, anders reed het helemaal kaka

@tnerual
                dit meen je me toch niet? dan snap ik niet hoezo malossi niet 2 verschillende setjes maak of zijn deze er wel
                zie de foto miss kent iemand zien of het foute zijn?

MHR
                Bijdrager

Wat is de Malossi code van de veertjes?

Ik kan het niet goed zien, maar het lijkt alsof jouw laatste cijfer een 6 is..
                  De code die je hebben moet is 29 7307. dit zijn de varioveertjes.

Frankp
                  Donateur

297306 staat op het doosje van de trekveren

MHR
                    Bijdrager

Dan heb je idd de verkeerde set veren gekregen.

weg-gevaar
                      Topic starter

okeej, en voor wat voor koppeling/brommer/scooter zijn de trekveren die ik nu heb dan?, miss kan ik ze nog 2de hands verkopen want heb de verpakking al open en de gele erin gehad

had het ook igg kunnen weten…

Trekveren voor de achterkoppeling. Van slap naar sterk: zwart , geel , wit.

volgorde bvij mij doosje was geel,zwart,wit

in iedergeval bedankt voor de info en de bestelcode weet ik nu wel dat ik de juiste krijg.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.