Home › Forums › Techniek › Problemen oplossen › Trekt snel, maar kakt meteen weer in?
- Dit onderwerp bevat 19 reacties, 8 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 12 jaren, 1 maand geleden door Martino.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
8 februari 2014 om 14:02 #239668
MCBoss :
Ik heb nog een 60 cc ook liggen een paiway oid maar gaat dat niet te hard lopen!
En ff een andere richting inslaan, op de athena een hogedrukkopje van polini?
zal dat wat schelen?
Niet dat ik er verstand van heb maar was een hersenspinsel :bloos60cc PW = 60cc DMP voor zover als dat ik weet. 😉
8 februari 2014 om 18:43 #239443Zou ik voor de 60cc PW gaan want dat past het best bij je verdere setup en wat je graag wil.
Koppel met niet teveel eind snelheid.En het Malossi filter kan je inderdaad beter vervangen voor ook een Polini of een geboorde origineel.
Want nu geeft het alleen extra lawaai en slijtage want je setup heeft niet nodig.9 februari 2014 om 06:24 #238528Een 50cc eurocilindro/athena moet met het rendement wat jij wil hebben (0 tm 45km) gewoon goed kunnen optrekken.
(eigenlijk iedere cilinder wel)
Ergens zit dus iets niet goed.
Ik zou beginnen met trek groene veren monteren.
Evt het filter van de carb nakijken.
En probeer de uitlaat van je vrouw Citta eens op jou blokje, want misschien zit jouwes wat dicht gekoold oid.hij moet het makkelijk trekken inderdaad, maar het hij zal ook proberen om toch nog iets aan toeren eruit te halen,
op low rpm doet zal hij nooit tot zijn recht komen, dus te hard lopen zal die 😀@mc boss
als jij die 50DR of de 60cc erop zet, dan gaat dit op lage toeren veel beter werken.
ik vind het altijd heel lastig om iets keihard te laten optrekken met een begrensde snelheid.
uiteindelijk moet je altijd inleveren met je vertanding waardoor je met belachelijke toeren 40 rijdt :D.ps, vroeger ging ik met een 70 dr en vario naar belgie, maar voor belgie ging de vario ring erin.
toen liep de brommer 44km/h op 8500 toeren:D dit om 2750 euro boete te voorkomenDe budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.18 februari 2014 om 18:08 #240095Thnx allen.
Ik heb nu de 60cc erop zitten en geen dip met optrekken wat de athena wel had ergens is de athena niet lekker om onbewerkt te rijden? 😕
Op het tellertje geeft hij aan rond de 40 en aan de snelheid van de auto’s te zien kan dit aardig in de buurt komen. 😀
alleen zou hij met de 12/10 net zo lopen als wat hij nu met de 13/13 nu doet?
Of gaat dat wel weer ten koste van de snelheid?
Hittegraad bougie heb ik nu een 8 in is dat teveel en beter een 7 of nog lager?
Vroegah met mijn Funny was een andere uitlaat, filter, poeli 65 en een andere sproeier al voldoende om rond de 50 te rijden zonder vijlen oid.
Ik heb nooit een andere carb erop gehad. 😕18 februari 2014 om 18:14 #240098Wanneer je de carters niet hebt bewerkt zal de 13/13 niet veel meer brengen tov. de 12/10
Die hittegraad maakt opzichzelf ook niet heel veel uit. Normaal zal je een 6 hebben, maar een 7 of 8 zal ook geen problemen moeten geven met jou setup. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.