Vespa-Ciao.NL
:: Trekt niet goed door naar top

Home Forums Techniek Problemen oplossen Trekt niet goed door naar top

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Gijhys
    Topic starter

Heb vandaag een 80 poulie met bijbehorende v-snaar gehaald en nu is het probleem dat die maar moeilijk doortrekt. Blijft steeds zo rond de 35 hangen. Pas als ik beetje wind in de rug heb of als ik voorover ga liggen op een lang stuk rechtdoor krijg je wel de boost die de proma CC geeft en trekt die hem lekker door naar de top. Heb hiervoor steeds met 85 poelie gereden en toen kreeg ik wel steeds die boost en trok die wel gewoon goed door maar nu met die 80 niet meer. Ligt dit misschien aan de snaar ofzo? Normaal is 80 poelie in combinatie met een proma cc geen probleem toch? Wie weet wat t is!?

niek1992
      Bijdrager

Mischien dat je snaar te strak staat. heeft hij te veel weerstand, en komt hij dus niet goed op gang. Maar het zou inderdaad geen probleem moeten zijn. Vriendinnetje van mij rijdt met alles standaard en pouli 55. Komt ook vooruit. rijd 60.

Gijhys
        Topic starter

Heb andere sproeier en blok iets naar achter gezet en probleem is opgelost dus deze kan dicht!

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.