:: trekt in ene langzamer op?
-
JelleTopic starter
ik snap iets niet…
ik heb laatst het lichte warmlopertje uit mijn cilinder gepoetst, een xtra voetpakking geplaatst en een 950 snaar ipv. een iets langere originele piaggio 15 mm snaar.(heb 90mm schijven)
ook heb ik de stootrand weg gepoetst
nu varieert mijn vario een beetje vaag en duurt het best wel lang +- 500 meter voor dat hij echt op toeren is(daarna knalt ie hem door tot 80+ km)
WAT KAN HET ZIJN?
MikeBijdrager
het is je nieuwe snaar.. ik moet mijn nieuwe riemen ook altijd “ïnrijden”
het is precies hetzelfde wat ik ook steeds had dat hing hing hing beetje half gebakke doorslip gebeuren,
gewoon een gebrek aan goede ( kevlar ) riemen in de 950 maat serie:(
maar dit zei ik gister toch al?
wat mike zegt klopt.
maar wat ik ook al zij, als je cilinder een warmloper heeft gehad (met stootrand) dan betekend het toch dat je cilinder en zuiger redelijk versleten (kunnen zijn)
immers de bramen zijn wel weg geschuurd, maar alsnog blijft de (kras) er altijd zitten.
misschien maar eens (na de gumball) nieuwe 70dr kopen, en weer opnieuw beginnen (die dingen gaan nou eenmaal niet leve lang mee :P)
MikeBijdrager
kwet zeker dat ie dan een alu koopt :lol als er al iets nieuw meot komen bij jelle!:D
maar het is egt die snaar! want die cilinder blijft ondaks warmloper maar 300 km oud… en een stooprand kan je niet egt van spreken.. het is gewoon dat logische koolrandje bij de verbrandings ruimte:)
niks ana het handje als je in groeningen komt ie je roiem goed.. miss alleen ff je blok verschruiven.. of je moet vandeweek ff wat km-etjes maken:)
JelleTopic starter
ik zet er tijdens de trip mijn 970×15 snaar op denk ik…
ja na de gumball ga ik voor of aluminum of polini 46mm
we zullen zien…
maar het kan niet liggen aan de extra voetpakking?
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.