:: Trekt amper en lage top
-
Ik heb me laats een Si gehaald (brom) voledig standaardd, die wilde ik graag wat harder laten gaan. Ik heb een aantal dingetjes gehaald: 43 mm Alu Polini, Proma bad snake, Groen, blauw, zilver trekveertjes, nieuwe malosie koppeling segmenten.
Alles erop gezet, kwam die niet vooruit. Er zat blijkbaar een braam aan t ringetje achter de koppeling. Maar u trekt hij super langzaam op, pas als ik een stuk of 3x bij heb getrapt dan gaat ie. Maar ik lees op een antal topics dat ie wel rond de 60 – 65 zou moeten gaan. Maar hij gaat amper 50??? (de boost is wel netjes) Als de oplossing zou weten dan ben ik heel dankbaar 😄
Ik heb NOG de orginele sproeier erin zitten maar bedenk me net dat ik nog een 88 gehaald had maar die waarschijndelijk veelste groot is. (bougie is ATM grijs)
standaard sproeier van wat? een 12/10? een 12/12? een 13/13? een 17,5MM PHBG? Misschien is het handig om je volledige setup hier te vermelden willen we je goed kunnen helpen. Dus ook de huidige sproeier.
Maar als de standaard sproeier erin zit terwijl je meerdere opvoer-delen hebt geplaatst zou ik eerst even wachten voordat je hem weer aanslingert. Hij kan (als standaard sproeier) vrij gemakkelijk warmlopen omdat hij te arm loopt. Een grijze bougie bevestigd dit. het kan ook een te hete bougie zijn. een 43mm Alu kan waarschijnlijk zelfs met een b8hs toe, maar haal voor de zekerheid even een b7hs.
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.