Vespa-Ciao.NL
:: trek bijna niet op

Home Forums Techniek Problemen oplossen trek bijna niet op

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

dennisarnhem
    Topic starter

hallo
      Me vespa ciao mix electronische ontsteking trekt bijna niet er is gewoon geen kracht te voelen,dit deed hij ook al voordat er nieuw spul onderlag.
      wat heb ik gedaan.
      blok uitelkaar
      carter uitgevijlt
      nieuwe krukaslagers
      nieuwe krukas keerring
      nieuwe keerring oliepomp kant
      nieuwe voetpakking
      nieuwe koppakking

Er zit een nieuwe cilinder op van jmpb een 50cc,nog amper 20 km mee gereden
      een 12/10 cabra nu 54 sproeier erin zitten met malossie filter,hij start binnen een meter,loopt stationair,maar dat trekken is gewoon niks er is geen kracht te verkennen moet zwaar bij steppen als hij dan eenmaal komt dan loopt hij wel maar ook niet wat ik er van verwacht had,me andere ciao trekt als een malle wel met 13/13.
      ik heb ook iets soorts gelijke gevonden op youtube.

ciao van hem maakt te minste toeren
      Dit lijkt vals maar waar moet ik het zoeken als ik alle pakkingen en keeringen heb vervangen.
      Foto van me gevijlde carter

zoals je ziet niks aan de hand

Moet ik gaan zoeken naar valse lucht of moet ik ergens anders naar kijken,ik ga morgen kijken naar cilinderkop of die niet meer lekker is kijken naar cabrateur al lijkt dit me sterk heb straks ook een 13/13 geprobeerd,meschien toch even de deo test doen om het uit te sluiten kwa valse lucht.
      Je voelt ook met wegrijden en veel steppen dat er een soort dip heerst waar oh waar moet ik na kijken.
      als ik het achterwiel omhoog til dan is er eerst een klein dipje en dan maakt hij wel toeren.

Meschien iemand een suggestie of het soort gelijke gehad dat hij bijna niet vooruit komt.

Mvg….Dennis…….

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.