Vespa-Ciao.NL
:: TR: Van alles wat.. (Porter) documentatie en zuigertjes..

Home Forums Advertenties Onderdelen aangeboden TR: Van alles wat.. (Porter) documentatie en zuigertjes..

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

miniciao1968
    Topic starter

Door een ruil heb ik wat onderdelen (dubbel) gekregen:
      De foto’s spreken voor zich denk ik,
      De zuigertjes zijn 2x standaard en 1x 41 en 1x 43..
      Geen prijs, liever weer ruilen voor oldtimer Ciao spul die ik nog niet heb of wat voor mij interessant kan zijn.

De oudere documentatie is ook voor die ene Porter liefhebber interessant 🙂 (1968 en 1970)

De moderne ringband set uit 1995 voor Ciao, Si, Bravo en Superbravo is compleet.
      Witte linker 1e serie kap is gaaf en heel.
      Transacties met gesloten beurs hebben de voorkeur ! 😀
      Geld kan altijd nog…

DinoH
      Donateur

miniciao1968 :

De oudere documentatie is ook voor die ene Porter liefhebber interessant 🙂 (1968 en 1970)

Volgensmij heb je beet 😀

Ik wil het graag hebben Arjan!

Stuur me maar even een pm.

Wilk1985
        Moderator

Hier ook interesse, ik heb helaas momenteel niet echt mooie ruilwaar. Of je moet interesse hebben in een oldtimer carter met bijbehorende krukas, cilinder en zuiger in Ottimo Condizione.

Heb het zelf gereviseerd en gemonteerd, ik heb er alleen geen oldtimer ontsteking bij verder compleet. Dit blokje is overigens ook gewoon compatibel met de modernere ontstekingen.

Ik kan binnenkort wel weer eens bij je langskomen en alles meenemen.

miniciao1968
          Topic starter

En ik dacht dat de zuigertjes de aandacht zouden krijgen…
            Dino volgens mij loop jij volgende week op Zandvoort rond, maar geef ook hier even aan wat je zou interesseren.
            en wat heb je voor mij? Een Fiat Dino toevallig ? 🙂
            Jos, je bent altijd van harte welkom, blokje heb ik (nog) niet direct nodig, al mijn oldtimers rijden met ongeopende blokjes 🙂
            Welk deel van de buit is voor jou interessant Jos? 😀
            Ik heb trouwens NOG een 43. Zuigertje, met 10mm gat gevonden. geen doosje maar wel tekst aan de binnenzijde en een uitgespaard ‘wafel-driehoekje’ aan beide zijden.

Wilk1985
            Moderator

We spreken binnenkort even af Arjan dan neem ik de rest mee, ik heb eventueel ook te ruilen een set chromen Voetsteunen voor een achterpassagier model voor oldtimer Ciao. In nieuwstaat.

Eigenlijk wil ik het Porter info boekje ook graag hebben, maar Dino was eerst dus hij heeft eerste keus.

miniciao1968
              Topic starter

Het is geen veiling Jos of snelheidswedstrijd, alles draait al om geld en snelheid in het leven..
                hier gelden oldtimers regels 🙂
                Wie het leukste ruil item heeft voor mij is, de nieuwe eigenaar.. 🙂
                Beproeft recept inmiddels ook voor m’n autohobby, op deze manier kom je aan de grappigste spullen…

bram0vitz
                Bijdrager

ik heb wel interesse in de documentatie van de superbravo, alleen heb ik geen idee wat ik je er voor kan bieden

beetje prutsen hier en daar
                  Link naar Mijn collectie / Projecten.

Wilk1985
                  Moderator

Ik heb het woord geld ook niet in mijn mond genomen, ruildeals zijn altijd de mooiste deals. Zeker als er geen verzendkosten in het spel zijn.

Mijn kaarten liggen in ieder geval op tafel, ik heb een blokje en een paar voetsteunen, een decohendel, verschillende oldtimerbobines en een tassenhaak voor aan het balhoofd.

Meer oldtimerspul kan ik helaas niet bieden.. Heb eventueel nog wel een nette bromklok, maar ook niet oldtimer helaas.

miniciao1968
                    Topic starter

Kijk Peter, dat zijn de betere ideeen… ! 😀 ik heb al tijden 2 russische dingetjes voor je liggen, en dan is er nog de microswitch voor de Lancia…
                      Kortom reden genoeg om wat af te spreken.. waarschijnlijk is het parkeren in de Pijp een ramp, maar dat zien we dan wel weer.. ! 😀
                      de witte kap is voor jou! :thumb (maar de rekening delen we gewoon hoor ! )

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.