Vespa-Ciao.NL
:: Tourtocht Twente Zondag 24 Juni

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Tourtocht Twente Zondag 24 Juni

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 49)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

criminalmindz
    Topic starter

speedbuxy :
      Denk dat de meeste mensen zondags het beste uitkomt.

Mij ook, nog wat mensen die dit kunnen bevestigen?

Spulleke!

hier hetzelfde

criminalmindz
        Topic starter

Spulleke! :
          hier hetzelfde

Prima, kortom het wordt een zondag in mei.
          Wat doen we liever, ver vooruit plannen of de weersverwachting afwachten?

pepko
          Donateur

ver vooruit plannen en een week van te voren bekijken of het te doen is kwa weer. verplaatsen kan altijd, tenzij je DR-flenny bent.

criminalmindz
            Topic starter

pepko :
              ver vooruit plannen en een week van te voren bekijken of het te doen is kwa weer. verplaatsen kan altijd, tenzij je DR-flenny bent.

Prima, welke datum komt jullie uit?
              Ik kan altijd wel

Zeebodem.
              Bijdrager

Ik heb ook wel zin 🙂
                Inderdaad op een zondag.Ik zit alleen wel met storingsdienst misschien….
                Maar morgen op de zaak kan ik even kijken of ik dan uberhaupt dienst heb..ik laat het morgen even weten 😉

VespaAvanti
                Donateur

Zondag 13 mei lijkt mij wel geschikt, is dat niet wat?

criminalmindz
                  Topic starter

Hoop dat ik dan de Citta klaar heb, nog meer mensen met een voorkeursdatum?

speedbuxy
                    Bijdrager

criminalmindz :
                      nog meer mensen met een voorkeursdatum?

Zoiets moet je niet vragen maar gewoon prikken:thumb
                      Iedereen heeft er toch een andere smaak of kijk op en dat loopt meestal alleen maar uit in een rommeltje.
                      (spreek uit ervaring, want ik doe/deed ook vaak via democraties stemmen alleen liep dit meestal altijd uit op chaos)
                      Dus gewoon een datum prikken waarvan jij denk das een mooie maand of een mooi weekend en dan word dat hem:thumb
                      (en dan tegen die tijd hopen dat de weers goden ook een beetje goed gezind zijn:thumb)

criminalmindz
                      Topic starter

speedbuxy :

criminalmindz :
                        nog meer mensen met een voorkeursdatum?

Zoiets moet je niet vragen maar gewoon prikken:thumb
                        Iedereen heeft er toch een andere smaak of kijk op en dat loopt meestal alleen maar uit in een rommeltje.
                        (spreek uit ervaring, want ik doe/deed ook vaak via democraties stemmen alleen liep dit meestal altijd uit op chaos)
                        Dus gewoon een datum prikken waarvan jij denk das een mooie maand of een mooi weekend en dan word dat hem:thumb
                        (en dan tegen die tijd hopen dat de weers goden ook een beetje goed gezind zijn:thumb)

Heb je gelijk in, dan speel ik op safe en dan zondag 27 mei dan maar doen?
                        Dan heeft iedereen nog alle tijd om de brommer goed in orde te maken en heb ik genoeg tijd voor een super strakke route.

speedbuxy
                        Bijdrager

criminalmindz :
                          dan zondag 27 mei dan maar doen?

Your the boss dus als jou die datum goed uitkomt dan word dat hem:thumb
                          En als nu straks blijkt dat een hoop rijders deze dag niet schikt, dan kan je altijd nog overwegen een andere datum te pakken.

Martino
                          Moderator

Volgens mij staat dan ook de FlevoPinkstertour gepland. Het is misschien wel zo verstandig een andere datum te nemen. Zodat rijders niet hoeven te kiezen.

Zeebodem.
                            Bijdrager

Inderdaad….zoals Martino al aangeeft,staat dan de Flevo pinkster tour gepland.
                              Ik heb btw even gekeken op de storingsdienst lijst…..en ik ben de gehele maand beschikbaar voor tourtjes :thumb

*TIP*..
                              We hebben ook een agenda waar alle evenementen en tourtjes in gepland staan 😉
                              Kijk hier even in welke datum kan….ik geloof dat heel mei nog vrij is,met uitzondering van de 27e dan 😉

Lennaert
                              Sleutelbeheerder

en 20 mei is ook al bezet 😉

criminalmindz
                                Topic starter

Dan houden we 13 mei maar aan of hebben jullie het nu liever in Juni?
                                  Dan is het ook wat warmer.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 49)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.