Vespa-Ciao.NL
:: Tourtocht Twente Zondag 24 Juni

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Tourtocht Twente Zondag 24 Juni

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 49)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

criminalmindz
    Topic starter

Beste Leden,

Zondag 24 Juni wil ik een Tourtocht door Twente houden.
      De tocht gaat alleen door mits er 15 mensen of meer komen anders heeft het weinig nut.

– Genoeg gelegenheden om te stoppen/tanken.
      – Zéér mooie gelegenheid om te barbecueën en te genieten van de zon hier in Enschede.
      – Mooi landschap en zeer mooie wegen om te touren

– Bekijk de foto’s maar eens voor een voorproefje van het mooie Twentse landschap

Ik wil ongeveer een kilometer of 60 gaan rijden, misschien wel meer als daar genoeg animo voor is.
      Half Juni mits de weers vooruitzichten goed zijn.

Tevens lijkt mij een minimumsnelheid van 50 wel een fijne toursnelheid.
      Als er animo genoeg voor is, wil ik wel wat opzetten, ik heb genoeg ervaring hierin (leider SBMT)

Deelnemers:
      Tonni
      Speedbuxy
      – Criminalmindz
      VespaAvanti
      Spulleke!
      – Elmagnifico
      – Waarom?
      – Citta89
      – Petertje!!

Lennaert
      Sleutelbeheerder

tips:

een datum waarop het e.v.t zal vallen ( kijk ook even wanneer bijvoorbeeld andere tourtjes vallen )
        het aantal km’s dat gereden zal worden.
        snelheden e.d die minimaal zijn e.d

criminalmindz
        Topic starter

DR-flenny :
          tips:

een datum waarop het e.v.t zal vallen ( kijk ook even wanneer bijvoorbeeld andere tourtjes vallen )
          het aantal km’s dat gereden zal worden.
          snelheden e.d die minimaal zijn e.d

Bedankt, heb het al iets aangepast

speedbuxy
          Bijdrager

Ik ben er wel voor te porren enschede heeft ook mooie hoeken om de brom in uit te laten:thumb

criminalmindz
            Topic starter

speedbuxy :
              Ik ben er wel voor te porren enschede heeft ook mooie hoeken om de brom in uit te laten:thumb

Klopt, en we kunnen op het Rutbeek barbecueën en eventueel even lekker zitten om te genieten van de zon, zelfs nog mogelijkheid tot zwemmen.

elmagnifico
              Bijdrager

ik wil ook wel mee, afhankelijk van mijn onregelmatige werkrooster.

criminalmindz
                Topic starter

elmagnifico :
                  ik wil ook wel mee, afhankelijk van mijn onregelmatige werkrooster.

Gezellig Marco!
                  Staat genoteerd

VespaAvanti
                  Donateur

Die hoek zijn we nog niet geweest, als het op een datum valt dat ik kan ben ik er zeker bij:thumb
                    De minimale snelheid mag voor mij persoonlijk eventueel best omhoog naar 50 km/h.

criminalmindz
                    Topic starter

VespaAvanti :
                      Die hoek zijn we nog niet geweest, als het op een datum valt dat ik kan ben ik er zeker bij:thumb
                      De minimale snelheid mag voor mij persoonlijk eventueel best omhoog naar 50 km/h.

Prima, ik zal jou ook noteren.
                      Ja ik ben dit soort snelheden niet gewend haha, doe normaal gesproken de scooter meetings hier in de provincie.

speedbuxy
                      Bijdrager

criminalmindz :
                        Ja ik ben dit soort snelheden niet gewend haha, doe normaal gesproken de scooter meetings hier in de provincie.

Wij rijden harder dan de gemiddelde scooter dude dus maak je daar maar niet druk over:D

Waarom?

Leuk iedee en ook de bbq klinkt goed:thumb

Niet 100% zeker maar ben meestal wel van de partij dus zet mij er maar bij:thumb

Ook van mij mag de snelheid wel iets hoger aangezien m’n Citta stationair al 45km gaat:D:P Hoeft natuurlijk geen race tour te worden maar zonder gein rijdt het gewoon erg lastig en heeft dan de neiging te verdrinken.

criminalmindz
                          Topic starter

Waarom? :
                            Leuk iedee en ook de bbq klinkt goed:thumb

Niet 100% zeker maar ben meestal wel van de partij dus zet mij er maar bij:thumb

Ook van mij mag de snelheid wel iets hoger aangezien m’n Citta stationair al 45km gaat:D:P Hoeft natuurlijk geen race tour te worden maar zonder gein rijdt het gewoon erg lastig en heeft dan de neiging te verdrinken.

Prima, ik zal jou er ook bij zetten!
                            Ik zal de toursnelheid van 50 dan maar aanhouden en volgende week maar is beginnen met een route uitstippelen.

Spulleke!

ik ben ook van de partij als de datum geschikt is:thumb

criminalmindz
                              Topic starter

Spulleke! :
                                ik ben ook van de partij als de datum geschikt is:thumb

Wordt steeds gezelliger!

Mensen welke dag in mei komt jullie uit?
                                Een donder-, vrij-, zater- of zondag?

speedbuxy
                                Bijdrager

Denk dat de meeste mensen zondags het beste uitkomt.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 49)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.