Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › TOUR ! Zondags Ritje Martinitoren13-09-’09
- Dit onderwerp bevat 85 reacties, 24 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren, 6 maanden geleden door speedbuxy.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
13 september 2009 om 21:35 #507380
Ik hoorde jullie rijden xD
Gewoon langs mijn huis 😛
Dat was wel raar wakkerworden 😛13 september 2009 om 22:02 #507072De caliworst maakte idd wel veel lawaai 😀
Mooi rondje, wel vreemd dat de opkomst zo laag was… Weer was perfect en de route dankzij tourmeister Gerard was ook toppie!
Ook nog even een nieuw soort stalling bedacht voor de mensen zonder zijstandaard -> Speedbuxy :pest
@steyn
Man je bent toch wel wat gewend, heb vanochtend ook nog tot 7 uur bier getrinkt!13 september 2009 om 22:45 #507049Was zeker een geslaagde dag en is zekers voor herhaling vatbaar

Ook de terug reis lwd grunn is me weer goed bevallen, heb er nu een leuk uurtje over gedaan
Bij thuis komst meteen m,n gescoorde aardappels even soldaat gemaakt:D

Conclusie van een drenthe,se aardappel:
Mooie look wat kale/flauwige smaak.
Maar al met een leuke dag met een mooie route
@hansieb
Waarom zou ik nu nog een standaar kopen nou ik weet dat jou brommer zo even een personal space voor mij graaft:D14 september 2009 om 11:45 #505771hee wat mooi!!
ik heb je foto’s gezien met de gevonden aardappelen in je jaszak, en dan deze post van andre er achteraan
te grappig14 september 2009 om 12:06 #503720Een gratis bakje patat laat ik me ook nooit ontnemen

Is ook omdat het wat ver weg is anders had ik vandaag nog even een bordje of 2 er weg gehaalt:D
Meneer de boer liet ze er toch staan te verrotten in de grond:?Edit
Als je m,n brom ook niet kent in real life zou je haast ook nog denken dat het wel knap ding is zo op de foto:D
15 september 2009 om 00:13 #501719Het Tour d’Olle Grieze verslag, in woord en beeld:

De start vanaf de oude meeting plek. Zernike universiteits-complex te Groningen.

De regenbui schuil en tabak stop in Engelbert.

Speedbuxy, kon het niet laten, wat Drentsche aardappelen te laten schieten, en heeft van de naast gelegen akker, zich een fijn avondmaal, bij elkaar gesprokkeld, en na thuuskomst in Liwwardn, tot paaataat kebaak’n:lol
Slecht op foto te zien maar hij heeft er toch zeker een kilo uit geplukt!
Bovendien stond zijn plof netjes geparkeerd, in de door Wouz-LWB geploegde stalling=)

Pilzen in Schipborg/Zuilaren.
Ja, wij waren zelfs van een pomp/plakspul/gereedschap/gaskabelset en 10 Ltr. jerrycan’s voorzien.
De friet met 1/2 ltr. Jupiler:bier pullen gingen er goed in, met het zonnetje op terras en uitkijk over de Drentsche Aa , prima !
Pitstop in Glimmen; Tabak, Tanken, Proviand en pis pauze!

Javad , drukt hier de stemming mooi weer, tijdens het passeren van het Paterswoldse meer.8)

Het TOETJE! de aftertour/meeting met dank aan AAT-Racing en Superindo, voor de facilitatie van het :bier!
Ik heb er van genoten en ben van mening, dat dit soort zondagse ritjes zeker vaker de revu kunnen passeren!
Bedankt allemaal 😉 !
15 september 2009 om 18:39 #504849Ziet er als een geslaagde tour uit

Echt jammer dat ik moest afhaken:(
Volgende keer beter;)15 september 2009 om 18:51 #504200Een zeer geslaagd ritje, had gerard mooi uitgezocht 😉
Zeker voor herhaling vatbaar!
15 september 2009 om 19:32 #513567Zeker een leuke rit, Ook voor herhaling vatbaar. Mooie foto’s gemaakt en super geregeld Gerard! Vond het ook wel ff leuk om je vespa hok te zien:D Het ging helaas wat minder na de tour met mijn citta. Lekte weer als een gek!
15 september 2009 om 23:08 #513572”Ik heb er van genoten en ben van mening, dat dit soort zondagse ritjes zeker vaker de revu kunnen passeren!”
Ja dat zou zeker moeten kunnen helemaal in midzomer met mooi warm weer

En in het noorden zitten genoeg rijders om zulke dagjes wel te vullen.
Denk dat ik volgend jaar ook maar eens iets van een lwd toertje houd
16 september 2009 om 07:32 #513563Het was zeker leuk, en gelukkig toch nog mooi weer.
Mooie route, lekkere pul bier,super!
Nog een paar stukjes wind mee, 75 lopen scheurn, heerlijk!
Volgende keer ben ik zeker weer van de partij.<3 Thunderstone
Check mijn perso! -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.