Vespa-Ciao.NL
:: TOUR ! Zondags Ritje Martinitoren13-09-’09

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl TOUR ! Zondags Ritje Martinitoren13-09-’09

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 86)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

eidos
    Donateur

Mijn poulie is kapot:(, En men blok lekt.. Dus moet vanavond maar weer ff bezig. Check jullie morgen wel om 12 uur!

1-feb
      Bijdrager

Ik moet me helaas ook afmelden. Mijn brommer loopt prima maar maakt een te gigantische graf herrie om fatsoenlijk mee te kunnen rijden.

hansieb
        Moderator

was dat nou weer er rijden 2 rv engines mee die maken meer lawaai

AC RACING
          Moderator

mm ik moet nu nog ff een blokje onder de citta zetten….
            ik check jullie laterss.

Javad
            Donateur

Nou, het gaat dus regenen vandaag he, hier en daar zie ik een gaatje.
              Ik hoop op het beste.

<3 Thunderstone
              Check mijn perso!

speedbuxy
              Bijdrager

Het gaat volgens mij helemaal niet regenen het is alleen nog bewolkt en dat verdwijnd ook in de middag:thumb
                Ik kom in ieder geval sowieso die kant op:thumb
                Neem tenmiste aan dat het doorgaat ondanks dat de topic starter wat stil is?

Javad
                Donateur

Oke,de natte weersvoorspelling die ik zag is ook voor A’dam, zegt niks over Grunn.
                  Ik hoop dat het droog blijft.

<3 Thunderstone
                  Check mijn perso!

hansieb
                  Moderator

O zo rond 12 uur mot het weer goed zijn!

hansieb
                    Moderator

yooo wij staan tussen haren en glimmen. gaskabel is geknapt van javad. ff fixenen heten is goed weer

Daan777
                      Moderator

Haha, mooi dat jullie goed weer hebben, hier regent het.

hansieb
                        Moderator

We zitten nu op terras bij de drenthse aa ong 30 km van groningen. Lekker 0.5 l jupiler 😀

Javad
                          Donateur

Zo dat was een leuk ritje =) Ik heb er zo’n 93 km opzitten, daar krijg je honger van, al die frisse lucht.
                            Ik vond het heel gezellig, beslist voor herhaling vatbaar!:thumb

<3 Thunderstone
                            Check mijn perso!

Gerarduz
                            Topic starter

De ,nazomer, Tour d’Olle Grieze, weer, geslaagd!8)

Vanwege (onvoorspelde) harde wind en miezer sputters, zijn we vanaf de start ; Zernike-terrein, met windkracht 5 N/O in de rug , door gestoken, via Noorderhogerbrug naar Zuidwolde, maar vervolgens zonnig door….

Wij hebben de onderstaande Tour d’Olle Grieze, uitgereden en met
                              uitstekende after-meeting(= Fuelled, by Heineken and burned out, by Frisian Bluts) genoten!

http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=297292 <= Klik en bekijk de route,…….

Niet brommen ,
                              NB, wanneer je het hebt, moeten, missen.

Ik heb genoten van het de rit en het gezelschap, en uiteraard van Het TOETJE!

(Bijzonder dank aan en voor, de inzet van de pechvogels; AAT-racing en Superindo, voor verzorging van bezemwagen en proviand!)

De rest van de plaatjes volgen!

eidos
                              Donateur

Het was een leuke tour, Mooie wegen uitgezocht:thumb! Ben benieuwd naar de foto’s!

st3yn
                                Bijdrager

Jammer dat mijn ciao niet in orde was.. ik had graag meegereden jongens.
                                  Maargoed ik heb vandaag tot een uur of 2 geslapen en heb ook een beste kater, dus ik kon maar beter sowieso niet mee :lol

De volgende rit ben ik er sowieso bij :thumb

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 86)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.