Vespa-Ciao.NL
:: TOUR ! Zondags Ritje Martinitoren13-09-’09

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl TOUR ! Zondags Ritje Martinitoren13-09-’09

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 86)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Gerarduz
    Topic starter

13 september , zondag week 37.

Rondje “Olle Grieze” Martinitoren , vanaf de oude meeting plek :

Beginplaats: Oude meetingplek KLIK!

12:00 verzamelen, ritje zal een uurtje of 3 in beslag nemen, daarna volgt een “after-tourtje” incluis toetje! Bijv::bier, of andere versnaperingen!😉
      Interesseerd mij geen zak hoeveel er op komen draven, laatse editie was met 10 man ook succes!

Voldoe je aan de onderstaande eisen , Tour dan mee!
      Minimale snelheid is rond de 60 km/h, goed lopende Vespa-engine, degelijke remmen, fatsoenlijk rijgedrag zijn vereist!!!

Er is geen bezemwagen!

Verder is iedereen welkom, en wordt het gewoon een gezellige Tour/Meeting , voor mensen die in de regio 050 of daar buiten wonen.

Ciao á tutti !

Vertrektijd vanaf meetingplek: 12:00 stipt, zorg dat dat je bij de tijd bent!

Wie rijden er mee:
      – Gerarduz
      – MHR
      – Superindo
      – Wouzlwb
      – 1/2
      – Martino
      – Adnaan mix
      – Eidos
      – Speedbuxy
      – Hansieb
      – Javad
      – AA-t racing
      – Sionni
      – Vespa avanti met aanhang
      – Peude ?
      – SpaceTwister

MHR
      Bijdrager

Dat is een verrekt goed idee :D:D

Ik ben van de partij.

superindo
        Bijdrager

ik vast ook wel.8)

Wouz-LwB
          Donateur

me 2 !

1-feb
            Bijdrager

Ik misschien. Als ik tijd heb en mn blokje dan beetje fatsoenlijk loopt.

Martino
              Moderator

Ben er bij, mits ik geen potje moet voetballen.
                Ben je nog een traject aan het uitstippelen? of rijden we wat door de provincie heen?

Gerarduz
                Topic starter

@Martino:

Letterlijk rondje om de kerk, max. rond de 20km in radius.

AAT-Racing, zal dan als ff kan , met zijn “BOOMBOX aanhanger” het geluid verzorgen.
                  en een koud pilsje toe, is zeker de doelstelling!

Voor 19:00 Studio Sport thoeze!!!

green_white
                  Bijdrager

hmm dan zit ik met vlaggetjes te zwaaien in heereveen:(.. jammer

Gerarduz
                    Topic starter

@green-white:

http://www.fcgroningen.nl/home/eerste-elftal/wedstrijden/programma/

Hoerenveen-FC Grunn is zaterdag 12-09-’09 om 19:45
                      (Ik hoop voor jou dat je kaarten kan krijgen, is meestal binnen 15 min. uitverkocht)

Dus dan hopelijk vlaggetjes zwaaien op de plof;)

Maar dat drukt de pret niet, en 12:00 is een schappelijke tijd waarop iedereen fatsoenlijk kan aantreden.

Shaker
                      Bijdrager

Jammer dat groningen aan de andere kant van het land ligt :o.
                        Achja had waarschijnlijk toch niet gekunt omdat mijn snelheid erg laag is atm 🙂
                        have fun

Gerarduz
                        Topic starter

Gerarduz :
                          13 september , zondag week 37.

Rondje “Olle Grieze” Martinitoren , vanaf de oude meeting plek :

http://maps.google.nl/maps?utm_campaign=nl&utm_source=nl-ha-emea-nl-google-gm&utm_medium=ha&utm_term=google%20maps

12:00 verzamelen, ritje zal een uurtje of 3 in beslag nemen, daarna volgt een “after-tourtje” incluis :bier😉
                          Interesseerd mij geen zak hoeveel er op komen draven, laatse editie was met 10 man ook succes!

Minimale snelheid is rond de 60 km/h, goed lopende Vespa-engine, degelijke remmen, fatsoenlijk rijgedrag zijn vereist!!!

Verder is iedereen welkom, en wordt het gewoon een gezellige Tour/Meeting , voor mensen die in de regio 050 of daar buiten wonen.

Ciao á tutti !

Aangezien de Texel-rit steeds verder van mijn datum wordt geplaats, wordt deze tour d’Olle Grieze meer en meer interessant.

Is slechts een dooie zondag middag á 60 km rijden en :bier toe!

Meldt je ff aan via dit topic dat wordt er bij de rijders toegevoegd, dan weet ik wat voor kluppie het wordt en kan ik daar organisatorisch op toe spelen!

Bvd!

speedbuxy
                          Bijdrager

Ik wil ook wel komen maar 30km is me net wat te kort om een ritje leeuwarden groningen voor te doen.
                            Als het een toertje van een 60 a 70km was ik zeker van de partij geweest:thumb

Gerarduz
                            Topic starter

speedbuxy :
                              Ik wil ook wel komen maar 30km is me net wat te kort om een ritje leeuwarden groningen voor te doen.
                              Als het een toertje van een 60 a 70km was ik zeker van de partij geweest:thumb

Goed als jij dan ook mee gaat pakken we er stukje Drenthe bij, en wordt het 60km =)

Adnaan mix
                              Bijdrager

ik kom miss ook wel 😀

speedbuxy
                                Bijdrager

Goed als jij dan ook mee gaat pakken we er stukje Drenthe bij, en wordt het 60km =)

Als je dat doet ben ik zeker van de partij dan is het een ritje grunn zeker wel weer waard:thumb

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 86)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.