Vespa-Ciao.NL
:: Tour Noord-brabant.

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Tour Noord-brabant.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 52)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Spulleke!

speedbuxy :
      Dan word het hem voor mij sowieso niet, want dan zou ik om half 7 al in de auto moeten zitten:|

Andree kom op 😛 dat hebben stephan en ik ook wel is gedaan hoor :D:pest

Edit: Oja ik ben ook van de partij lekker dicht bij huis 😀

speedbuxy
      Bijdrager

11uur zou haalbaar wezen.
        Maar je hoeft hem voor mij niet te verzetten, want ik kan niet met zekerheid zeggen dan te kunnen, want de 11steden toer die ik zelf organiseer zal in deze maand ook ergens gaan plaats vinden.

@spulleke
        Niet op ritten van mij.
        En door toedoen van mij heb ik ook al vaak een paar uurtjes extra voor jullie of meer mezelf bedwongen:D
        Plus wat ik al zei de 11steden zal deze maand zeer waarschijnlijk ook plaats vinden.
        (want oktober word meestal al wel erg koud)

Spulleke!

speedbuxy :
          11uur zou haalbaar wezen.
          Maar je hoeft hem voor mij niet te verzetten, want ik kan niet met zekerheid zeggen dan te kunnen, want de 11steden toer die ik zelf organiseer zal in deze maand ook ergens gaan plaats vinden.

@spulleke
          Niet op ritten van mij.
          En door toedoen van mij heb ik ook al vaak een paar uurtjes extra voor jullie of meer mezelf bedwongen:D
          Plus wat ik al zei de 11steden zal deze maand zeer waarschijnlijk ook plaats vinden.
          (want oktober word meestal al wel erg koud)

ik Rit niet op je of wat je daarmee bedoelt 😛

Florian
          Moderator

Niet op tourritten van mij bedoelt Andree.
            Of nog wat uitgebreider ”jullie zijn nog nooit op tourritten van mij om half 7 in de auto moeten stappen” (zoiets dus:P)

speedbuxy
            Bijdrager

Spulleke! :
              ik Rit niet op je of wat je daarmee bedoelt 😛

Ik nu ook niet meer begrijp:D

Edit
              Oh bedoelde ie dat:D
              Komt gewoon omdat hij amper toert dat ie niet begreep wat ik daarmee bedoelde:pest:D

dennisje
              Topic starter

@Spulleke!

Je staat op de lijst:thumb

@ speedbuxy half 7 valt wel mee hoor ik sta elke dag om 05:30 op voor me werk en ben pas 18:30 thuis dusja:D nije lui zijn niej:P

sander…
                Bijdrager

Maar weet je ondertussen wel al een datum ongeveer of in welke maand zoiets?

VespaAvanti
                  Donateur

Verzet hem gewoon naar 11 uur, dat is vroeg zat, ook Mike zal dit een stuk aangenamer vinden denk ik;)
                    Ikzelf vind vroeg vertrekken niet zo’n hele grote ramp maar kan me voorstellen dat andere mensen dat wat minder vinden, en touren doe je voor het plezier en niet omdat het moet, want jij staat ook niet om 5:30 uur uit vrije wil en voor je plezier op hoor dennisje, daar geloof ik niks van:D

Andree: Ik zijn wel eens rond die tijd vertrokken voor een tour van jou hoor, alleen maakte ik het daar dan zelf naar omdat we eerst nog eens heel Nederland gingen doorkruisen om mensen op te halen:lol
                    Daar was spulleke overigens niet bij:pest Daar heeft hij te weinig voor getourd tot nu toe idd:D

Maar komt goed hoor spulleke, als je gewoon door blijft touren hoor je over een tijdje ook wel bij de grote jongens:P

speedbuxy
                    Bijdrager

VespaAvanti :
                      Verzet hem gewoon naar 11 uur, dat is vroeg zat, ook Mike zal dit een stuk aangenamer vinden denk ik;)
                      Ikzelf vind vroeg vertrekken niet zo’n hele grote ramp maar kan me voorstellen dat andere mensen dat wat minder vinden, en touren doe je voor het plezier en niet omdat het moet, want jij staat ook niet om 5:30 uur uit vrije wil en voor je plezier op hoor dennisje, daar geloof ik niks van:D

Amen:thumb

En spulleke gaat dat dit jaar niet meer redden:pest:D
                      Maar de voet van de bokaal heeft ie al wel bij elkaar getoerd:D

dennisje
                      Topic starter

Oke tijd word verzet naar 10 uur 😀:thumb

OrangeCiao
                        Donateur

ik ben er ok bij als ik niet moet werken :thumb

dennisje
                          Topic starter

OrangeCiao :
                            ik ben er ok bij als ik niet moet werken :thumb

Welkom bij de club:D:thumb

Datum word volgende week gezegd ivm het weer de laatste tijd

VespaAvanti
                            Donateur

@ Andree: Spulleke moet idd nog veel punten verdienen op tourgebied, ook kwa betrouwbaarheid van z’n brom:D
                              Maar dat gaat komend tourjaar wel goed komen, daar ben ik niet bang voor:thumb

@ Dennisje: 10 uur gaat de goede kant op maar de echte Die-hard tourders schrik je hier nog steeds mee af ben ik bang.
                              Ik rijdt liever met een wat grotere groep wat minder km’s dan andersom, meer mensen brengt een stuk meer sfeer met zich mee en daar moet je ook naar kijken;)
                              Als Andree en Mike en eventueel nog wat tourders kunnen zeggen zeker aanwezig te willen zijn zou ik toch overwegen hem naar 11 uur te zetten.

speedbuxy
                              Bijdrager

VespaAvanti :
                                Als Andree en Mike en eventueel nog wat tourders kunnen zeggen zeker aanwezig te willen zijn zou ik toch overwegen hem naar 11 uur te zetten.

Ik kan nog niet zeggen of ik kan, want ik heb het idee dat dennisje qua datum prikken wacht op mooi weer.
                                Maar het 1e beste mooie weekend wat komt launch ik de 11steden ook.
                                (en zonder diss respeckt ik ga dan niet wijken voor dit toertje)
                                Want zijn nog maar een paar weekenden over en waarschijnlijk nog minder weekenden met mooi weer.

dennisje
                                Topic starter

komt helemaal goed heren maakt u zich maar geen zorgen oke laatste tijd 11 uur en nu geen tijd wijzeging meerXDXD

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 52)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.