:: Tour Meeting, Gelderland/Brabant
-
ik ga ook zeker niet in december een tourtje rijden hoor, ik heb geen zin om 100km te gaan rijden met 5 graden (of kouder)
Andree: mocht de tour eerder gehouden worden, kun jij in heerenveen komen, en dan vraag ik mijn pa of hij ons daarheen brengt dan pikken we evert nog even op. want de aanhanger is groot genoeg voor 3 brommers.

Anoniem
Is hij misschien ook groot genoeg voor 4? 😉
het is toch een check dus je kan proberen voor december ik begrijp niet het probleem
een beetje kouwde ja dus dikke kleren aan en de lol kan beginnen.
gr
wat is de minimum snelheid? want mijne zijn ze aan het maken en zou dalijk rond de 45 moete lopen maar weet niet zeker
ja jullie wonen in de buurt, ik zeg we houden hem in december en kom dan lekker naar friesland toe dan doe ik mee:P
Dan komen jullie ook niet ofwel:P
Nee maar dan meld ik mij bij deze af, jammer jongens:S
op de kar konden evt wel 4 brommers ja
JarcoBijdrager
Ik zie net dat dit 30km van huis is dus op de brommer komen is een zeer goed eoptie voor mij 😀
Als het niet regent ben ik zeker van de partij, koud weer kan je je op kleden. 😛
Citta_Florian :
ja jullie wonen in de buurt, ik zeg we houden hem in december en kom dan lekker naar friesland toe dan doe ik mee:P
Dan komen jullie ook niet ofwel:P
Nee maar dan meld ik mij bij deze af, jammer jongens:S
op de kar konden evt wel 4 brommers ja
Ja als het nog ergens in oktober was geweest had ik er ook nog over nagedacht, maar ergens in december hoef ik niet over na te denken want dan kan 10km rijden al ver wezen qua gevoel(s)(tempratuur)

Anoniem
Tsja, misschien nog een eerder tourtje organiseren? Kan ik mooi mn SI testen, zit bijna in elkaar, alleen nog wat boutjes+benzineslang en ik kan hem helemaal in elkaar zetten
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.