Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Tour-meeting Deurne 13-03-2011
- Dit onderwerp bevat 13 reacties, 6 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 12 maanden geleden door Filip.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
24 januari 2011 om 15:01 #501396
Beste mede brommer rijders,
Het zit hier en daar toch weer te kriebelen een meeting. Een leuke toertocht met rijden, lachen, bijkletsen informatie uitwisselen.. etc een leuke dag. Het jaar is kort dus laten we maar weer vroeg beginnen en hopen we dat de vroege winter van dit jaar toch wel voorbij is.
Datum:
Staat niet 100% zeker vast, maar als de opkomst goed is zal de meeting 1 week na de carnaval 2011 13-03-2011 gehouden worden als de opkomst slecht is of het weer is slecht word deze s’morgens afgelast en word het een week later gepland ( 2 weken na carnaval 2011 20-03-2011) Dan nog slecht? Blazen we de boel af en word het verder in het jaar nog eens gepland.Verzamelen:
De verzamelplek zal op het nieuwe industrie terein zijn in Deurne zijn . Straatnaam: As, Deurne http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=as+deurne&sll=51.455277,5.773734&sspn=0.004974,0.016512&ie=UTF8&hq=&hnear=As,+Deurne,+Noord-Brabant&z=16%5DKLIK HIER Een mooie plek, we vallen niemand lastig en er is ruimte!
Verzamelen om 12:45 uur, kun je nog even wat bijpraten. Vertrek rond 1 uur.Route:
Zal ongeveer 90 km lang zijn. Lekker dagje toeren dus. We eindigen op het (nieuwe) industrieterrein in Deurne waar je nog even een lekker sprintje kan trekken.Tankmogelijkheden:
Zorg dat je met een volle tank aan komt. Nadere info volgt.Standaard regeltjes.
– Rijd volwassen.
– Minimale snelheid van 55 km/h
– Houd flink afstand tussen elkaar ga niet 1-3 meter achter je voorganger liggen hangen omdat je denkt ik hou ze niet bij. “Chill take it easy” we maken der een mooie relaxte dag van. Laatste meting was er een ongeluk met schade +/- 1500 euro aan de 3 leden. Of terwijl een duur dagje voor die 3 voorkom dit!
– stoplichten zullen we niet veel tegenkomen, maar omdat we 1 grote groep zijn en wel begrip krijgen als we netjes rijden een handje op steken hier en daar zal het geen probleem zijn dat de laatste 10-20 door rood rijden, ivm missen van de groep.Verder:
laat even hier weten of je komt ja of nee en of je nog vrienden mee neemt etc.ALLES IS OP EIGEN RISICO, DUS VOOR SCHADE EN LETSEL ETC. ZAL DE ORGANISATIE GEEN VERANTWOORDELIJKHEID NEMEN!!
24 januari 2011 om 15:45 #520827Ik heb opzich wel intresse, alleen is limburg wat ver weg om een chauffeur voor te vinden.
Maar als er tegen die tijd wat te regelen valt ben ik er zeker bij
Ps Ik heb je google maps link even veranderd in een KLIK link dat leek me wat makkelijker
24 januari 2011 om 17:11 #520829Andree: Deurne is Brabant, niet dat dat veel boeit maargoed, scheelt jullie weer in de afstand:D
Ik heb opzich ook wel interesse, heb wel een paar puntjes:
– De Thorn meeting is ook rond die tijd, daarom zou ik hem minimaal 3 weken later plannen, dan heb je meer kans op een grotere opkomst, en krijg je geen scheve gezichten als het dadelijk zelfs op dezelfde dag blijkt te zijn.
– En ik vind dat er wat meer vastigheid moet zijn, de ochtend van tevoren aflassen is voor mij (en denk dat ik ook voor de Friezen/Groningers praat) heel lastig.
Er komt voor de Friezen/Groningers een boel geregel bij kijken en ze moeten redelijk vroeg vertrekken, als je het dan smorgens af wil gaan lassen maak je het een stuk minder aangenaam om iets op touw te zetten voor hun.
En ik vind het zelf lastig omdat ik in de weekenden naar m’n vriendin ga, of zij bij mij.
Aangezien wij 117 km uit elkaar wonen heb ik het dus liever niet dat ik haar naar huis laat gaan of dat ik naar huis ga op de zaterdagavond om vervolgens zondagochtend er achter te komen dat het alsnog niet doorgaat.
Het weer is toch nooit te vertrouwen, voor hetzelfde geld gaat het smiddags alsnog regenen.
Mijn tip, als je het aflassen wilt vanwege het weer, bekijk de situatie dan op de vrijdagnamiddag/begin avond en zeg dan of het definitief door gaat ja of nee.
Dan heeft iedereen net wat meer tijd.Hopelijk begrijp je mijn standpunt een beetje;)
Maar is en blijft mooi dat je iets wil organiseren, dat zie ik graag, zeker iets wat voor mij in de buurt is
24 januari 2011 om 17:26 #520830@avanti
Niks meer aan toe tevoegen
3dagen van tevoren is er idd ook wel een redelijk goeie kijk op wat het weer rond die dag zal gaan worden.24 januari 2011 om 17:52 #52083413 maart is inderdaad de meeting in thorn
dus plan hem dan wat later in18 februari 2011 om 21:50 #520873Hoi,
ja het klopt dat hij samen valt met thorn, als hij dan doorgaat.
het staat immer’s wel alvast vast.ik zal het op vrijdag avond laten weten of het doorgaat of niet.
groet, Diesel
8 maart 2011 om 17:14 #521406Wat is het plan met deze Tour?:?
Ik ga persoonlijk namelijk liever touren dan meeten in Thorn.8 maart 2011 om 17:35 #521407Ik snap hem ook niet echt meer moet ik zeggen:?
8 maart 2011 om 17:55 #521409Nouja, kijk,
Hij is geplant voor de aankomende zondag, maar mocht het dan gaan regenen dan verzetten we hem een weekje.
mocht het dan weer regenen, plan ikhem later in het jaar nog eens in.ik zal deze vrijdag even laten weten hoe de vooruit zichten zijn. en ja of nee dat het door gaat. ( er zullen ook schakel’s en scooters mee rijden)
8 maart 2011 om 18:34 #521412ik ben ook van de partij als ie door gaat toeren is me leuker als meeting thorn
10 maart 2011 om 21:16 #521472Dag allmeaal,
Het gaat waarschijnlijk al niet door op 13-03-2011 want het word zwaar bewolkt, en hier en daar regenbuien. windkracht 4.
Dus voor de mensen die aan het twijfelen waren, waar wacht je nog op op naar thorn!:D
10 maart 2011 om 21:27 #521482helaas helaas:( dan word het de torn meeting:D
10 maart 2011 om 21:31 #521483Wordt mooi weer hoor!
Maargoed ik heb ook al gekozen voor Thorn dus ja:P4 april 2011 om 20:25 #521956gaat deze tour nou nog door op een andere datum? ik zou er graag bij zijn, alleen scooters en andere brommers op een ciao meeting/tour. lijkt mij niet zo gepast. maar daar ga ik niet over. desalniettemin zou ik er graag bij willen zijn als ie toch nog doorgaat.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.