Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Tour groningen 02-09-2011
- Dit onderwerp bevat 40 reacties, 16 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 6 maanden geleden door AC RACING.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
2 oktober 2011 om 17:59 #525024
Wel een klein groepje maar daarom vast niet minder gezellig

En zie wel maarten rijd eindelijk eens op een echt brom:D2 oktober 2011 om 19:56 #525027Ja, was een lekker tourweertje

Bij gebrek aan een mooie spot bij het Leekstermeer hebben we oldschool gechilled op een bankje naast een B weg, met chips en fris.<3 Thunderstone
Check mijn perso!2 oktober 2011 om 21:47 #524658Het is dan vandaag wel wat anders dan een doorsnee toer geworden, maar zeker met hoog fun gehalte. En ja die “ekte brom”. Bux you don’t wanna know all the fun we had. 😀
35km/h top speed met goed gevuld proviand mandje van Hans. Waarvoor nog dank. De fris en chips waren een heerlijk tussendoortje. En dat allemaal op deze mooie nazomer dag.
Het ritje op de superbravo was zelfs zo relaxed dat ik met plannen speel voor een heuze non expansie uitlaat toer. Lekker rond tuffen door natuurgebieden die ook de provincie Groningen teld. Snelheid mag dan nog wel wat omhoog, maar de uitlaatjes worden beperkt tot citypowers en Leovinci Sp’s.
2 oktober 2011 om 22:57 #525029Zo speel ik al een tijdje met het idee volgend jaar eens een 50cc toertje te houden:lol
Want laast ook weer een blokje om geweest op m,n 50 original blokje met leo sp, en heb toch de 60 er even voor gehad
En moet zeggen dat het best grappig rijd en op zijn manier zelfs wel snel aanvoelt:lol
En als je dan met meerderen rijd met vergelijkbare setups is het vast heel leuk racen ook al ligt de snelheid laag.3 oktober 2011 om 00:39 #525030geslaagd tourtje zo te zien, de omgeving noord drenthe/ westerkwartier blijft mooi. misschien een idee om een rondje groningen-roden-assen-zuidlaren. alles mooi binnendoor over verharde fietspaden en als afsluiter een bbq oid bij mij thuis in haren. ik kom wel met een mooi plan binnenkort
3 oktober 2011 om 07:35 #525031@speedbuxy en Steven, beide leuke ideeen 🙂
Over het 50cc toertje, das eindelijk iets “speciaals” waar ik ook aan mee kan doen 😛
3 oktober 2011 om 07:52 #525032Martino :
Het ritje op de superbravo was zelfs zo relaxed dat ik met plannen speel voor een heuze non expansie uitlaat toer. Lekker rond tuffen door natuurgebieden die ook de provincie Groningen teld. Snelheid mag dan nog wel wat omhoog, maar de uitlaatjes worden beperkt tot citypowers en Leovinci Sp’s.
Goed idee, non expansie is inderdaad erg prettig, zeker op lange ritten. En je kan onderweg makkelijker praten.
3 oktober 2011 om 12:43 #525033Misschien is een 50cc toertje weer een beetje te, maar een non expansie toertje is erg vet!
Kan je ondertussen ook onder het rijden rustig met mensen praten 😉3 oktober 2011 om 13:18 #525034Een snel non expansie blokje rijd anders rustig 80km (dat zie je wel aan die duitsers) en met 80km praat jij weinig met elkaar kan ik je vertellen:D
Plus orgineel 50 heeft ook het voordeel dat we evt eens in de belgische ardennen kunnen gaan kijken;)3 oktober 2011 om 13:23 #525035Ziet er uit als een geslaagde dag daar in het hoge noorden

Een 50cc tourtje lijkt me wel wat, lekker tegen elkaar racen met 55/60:lol3 oktober 2011 om 14:47 #525037Het was me weer een geslaagd toertje! moeten we vaker doen

Ook was dit mn ontmaagdings tour: voor het eerst op een speedengine, ipv. een std carter waar ik al jaren mee rijd.
De si reed uiterst relaxed=) -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.