Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Tour d’Olle Grieze”Speklap Editie”4-4’2010 Groningen
- Dit onderwerp bevat 175 reacties, 21 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren, 11 maanden geleden door Steven.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
31 maart 2010 om 22:04 #516058
Ik ben er ook sowieso, moet nog wel het een en ander doen aan de SI aangezien de meeste framedelen nog bij de coater staan en ivm de paasdrukte niet klaar waren. Dus nu zal ik van 2 andere brommers de missende delen halen net als het blok.
Een 41mm DR cilinder. Hopelijk kan ik een beetje meekomen met de rest aangezien het lijkt dat 43mm het minimum is van de overige deelnemers. In ieder geval wordt de minimale snelheid van 60 hiermee wel gehaald.
Ik heb hiervoor mijn voetbal afgezegd dus weer of geen weer regenpakje gaat gewoon mee. En in Hoogkerk zal ik de gezelligheid ook niet willen missen.
31 maart 2010 om 22:29 #516059Vandaag nog heerlijk met de RV gereden! Weer was vandaag ook wisselvallig! Maarja je kan pas afhaken 1 dag van te voren als het echt KUT weer wordt.
Voor nu lets get ready to tour zondag :bier
Ennuh jongens het is geen race, we gaan lekker touren en 50km/h zal wel zat snel zijn.
2 april 2010 om 20:24 #516078Jahoor, hij gaat 100% zeker door

Net met Gerard besproken op msn.
Bij veel regen wordt het gewoon een rondje om de kerk rijden om vervolgens aan de verlengde BBQ te beginnen:D
Maargoed, ik voorspel deze keer gewoon weer 20 graden en zon, dan hielp vorige keer ook
Andree: mocht jij niet het stuk tussen Leeuwarden en Groningen willen rijden met de brommer vanwege de regen stuur me dan ff een smsje of bel ff!
Wij komen toch onderhand bij jou over de stoep (als we via de afsluitdijk rijden tenminste) dus jou oppikken is geen probleem
Ik ga nu slapen, morgenvroeg vertrekken wij richting camping om vast voor te genieten voor de tour=)
Tot zondag mensen!
2 april 2010 om 23:52 #516079Dan ben ik er zondag ook wel als de aftocht naar huis verzekerd zit

Want dat had ik anders met deze voorspelling niet aangedurft.
lwd grunn blijft toch een leuk uur rijden op de brom zonder echte schuil plekken ertussen dus das niks met 85% regen kans.
Maar voorals nog hopen we natuurlijk gewoon weer op plaatselijke regen net zoals bij de noordholland toer
3 april 2010 om 01:18 #516080Ben benieuwd 😀 hopen op een beetje goed weer!;)
Succes avanti en anders maar Bbqen en relaxen bij alex!
3 april 2010 om 08:14 #516082yeah morgen is het zover 8) vandaag maar weer de leo eronder monteren, met zo’n citypower houdt mn brommer nogal in. en even langs de slager voor wat speklappen.
iedereen die van ver moet komen: goede reis deze kant op!
3 april 2010 om 13:21 #516084BBQ staat inmiddels bij Alex , denken de heren nog ff aan wat proviant en het feit dat tanken aleen in Ulrum mogelijk is met de PIN-pas.
Gereedschap en reserve kabels/onderdelen zijn ook erg handig!
3 april 2010 om 14:43 #516085Gerarduz :
BBQ staat inmiddels bij Alex , denken de heren nog ff aan wat proviant en het feit dat tanken aleen in Ulrum mogelijk is met de PIN-pas.Gereedschap en reserve kabels/onderdelen zijn ook erg handig!
Neem wel even wat spul mee, oude snaartjes en kabels genoeg.
P.s
Om het schema niet in de war te gooien lijkt het mij dan ook verstandig dat alle BBQers om kwart voor 12 op het volgende adres aanwezig zijn: Juliana van Stolbergstraat 32 te hoogkerk.
3 april 2010 om 16:43 #516086Ik ben even met mn ciao bezig,
Uiterlijk heb ik nog niet veel aan gedaan, vooral ook omdat ik met si project bezig ben geweest.
Maar motorisch is hij ingereden en al.Ik zie jullie morgen allemaal!
3 april 2010 om 18:25 #516087Zo jongens ik ben al even aan het kokkerellen geweest 😀 :bier
Twee verschillende kip marinades! Waarschijnlijk veel te veel, maarja dan mag iemand anders nog wel een stokkie!

3 april 2010 om 18:26 #516088Yeaa ik wel.. ik ben namelijk vlees vergeten te kopen :no (solly solly)
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel3 april 2010 om 18:30 #516089Ja z,on vanilla verslaafde als jou heeft vast maar weer naar 1 ding gezocht en gekeken in de winkel:D
Maar ik heb ook een 5pakjes met vlees dus daar blijft ook genoeg van over
(hebben we wel genoeg kolen btw? want die kon ik niet scoren hier in lwd)3 april 2010 om 21:51 #516091Buienradar geeft groen licht 😀
Tussen 12:00 – 15:00 zou het droog moeten zijn, daarna motregen.
4 april 2010 om 02:55 #516092Zo net terug uit mijn schuur om mijn brommer in elkaar te draaien. Hierbij heeft Javad mij goed geholpen. Waarvoor dank.
Helaas draait het motorblokje nu niet meer. Geen vonk. Hopelijk krijg ik dit morgen nog voor elkaar om nog het een en ander mee te maken.4 april 2010 om 07:12 #516093hansieb :
Buienradar geeft groen licht 😀Tussen 12:00 – 15:00 zou het droog moeten zijn, daarna motregen.
Kan aan mij liggen, maar de buien lijken erg slecht :boos
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.