Vespa-Ciao.NL
:: Tour d’Olle Grieze”Speklap Editie”4-4’2010 Groningen

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Tour d’Olle Grieze”Speklap Editie”4-4’2010 Groningen

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 176)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

speedbuxy
    Bijdrager

Dat ziet er idd goud uit alex:thumb

AC RACING
      Moderator

VespaAvanti :
        Nice!
        Heb je toevallig ook nog een plekkie voor de deur om een auto met aanhanger neer te zetten?:)
        Dat zou echt ideaal zijn:thumb

geen probleem meeer dan zat ruimte voor de deur, en gratis ook nog;)

Martino
        Moderator

Mooie party tent Alex, dat word een mooie after party zo! :thumb
          Ook zie ik dat er een bumper op de hoofdpagina is gekomen waar onze olle Grieze fier en trots staat af gebeeld.

superindo
          Bijdrager

Mooie club zo die mee rijdt!
            En zo te zien ook voor de tour geen SjaakAfhaak figuren, dus aardig zeker van een geslaagde tour denk ik:D

VespaAvanti
            Donateur

Nice Alex:D
              Dan pleur ik de auto met aanhanger mooi bij jou voor de deur:thumb

Daan777
              Moderator

Aight, ik ben er ook bij 😉

Gerarduz
                Topic starter

Meesterlijk Daan! :thumb

Meld je anders nog ff aan in het agenda, boven in het topic.

hansieb
                  Moderator

Ik hoor net van moeders dat op 4 april, de verjaardag van mij en mijn zusje wordt gevierd.

Voor mij wordt het alleen het tourtje, de bbq sla ik jammer genoeg over :boos

superindo
                    Bijdrager

jammer, maar toch tof dan je moeite neemt mee te touren:thumb

speedbuxy
                      Bijdrager

@hansieb
                        Gunt jouw zus jou niet eens een lekkere bqq:pest:D

hansieb
                        Moderator

Tja… ik hoorde het ook pas sinds een paar dagen terug. Waarschijnlijk is de verjaardags meute zo rond 6 uur pleitos, dan rijd ik wel even richting de BBQ 😉

OrangeCiao
                          Donateur

Heey ik ga ok meschien meei moet kijken wat ik kan regelen met vespa avanti

speedbuxy
                            Bijdrager

Dat zou gezellig wezen:thumb
                              Dus kijk stephan dan maar even lief aan.
                              (of desnoods kwaad als dat beter werkt:D)

Martino
                              Moderator

Helaas heb ik een verkeerde zuiger gekregen zodoende mijn Eurocilindroblokje niet klaar is voor de tour. Ik ga maandag met de zuiger terug om te kijken waarom er verschil in zuigerslotjes zit en of ik nog een andere kan omruilen. Of heeft er iemand hier nog een zuigertje waarbij het belangrijk is dat de slotjes zitten aan weerszijden van de zuiger ter hoogte van de pistonpen? 43mm.

Lukt dit allemaal niet dan maar een ander blokje eronder.

@Orangeciao; volgens mij valt er vast wel wat te regelen met avanti. Aangezien het wel lijkt of hij de personal taxi chauffeur van dit forum begint te worden. waarvoor hulde.:thumb

VespaAvanti
                                Donateur

”Personal Taxi chauffeur”, klinkt goed:lol
                                  Thanks Martino:thumb

Met OrangeCiao heb ik al wat geregeld;)
                                  Wij zitten alleen wel met een klein probleempje.
                                  Omdat het zo’n tering eind rijden is (zeker met aanhanger) pakken wij mooi een tussenstop halverwege het land, daar gooien we lekker ons tentje uit:thumb
                                  We vertrekken dan zaterdagochtend om het vakantiegevoel zo ver mogelijk te rekken:lol
                                  Maandagmiddag gaan we dan weer richting huis;)
                                  Dit geeft als voordeel dat we zondagmorgen toch iets later kunnen vertrekken om alsnog op tijd te kunnen zijn voor de tour.
                                  En het geeft als voordeel dat we niet al te vroeg weg hoeven van de aftermeeting:thumb
                                  Bijkomend nadeel is dat we UITERLIJK vrijdagavond moeten weten of de tour DEFINITIEF door gaat.
                                  Of gaat hij zowiezo definitief door en verkleinen we het rondje touren gewoon als het gaat regenen?:?
                                  Edjuh, jij moet je PM ff lezen:D

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 176)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.