Vespa-Ciao.NL
:: Tour d’Olle Grieze”Speklap Editie”4-4’2010 Groningen

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Tour d’Olle Grieze”Speklap Editie”4-4’2010 Groningen

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 176)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

speedbuxy
    Bijdrager

Martino :
      @ speedbuxy waarom denk je dat ze hier die kachels verkopen? Al die friezen importeren ze naar daar omdat ze erg gewild zijn. :pest

Er zijn hier idd bedrijven die ze importeren en dan ombouwen met kook fuctie en dan weer duur bij jullie op de markt brengen zodat jullie niet meer op een petrolium stelletje hoeven te koken:pest:D

@tobias
      Ik heb in het ergste geval zelfs wel een compleet blokje voor je liggen mocht het echt niks worden qua herstel:thumb
      (door bv gruis in het carter)

superindo
      Bijdrager

ik heb opzich nog genoeg kickblokken met grote inlaat en poorten liggen, dus even 43 dr monteren en klaar.
        bedankt voor evt. alternatieven.
        moet goed komen lijkt me.

@ gerard, hoe wilde je die BBQ bij alex krijgen? en iedereen die vleeswaren mee neemt enzo?? denk niet dat we met kilo’s vlees en burgers gaan touren:pest of zie ik dat verkeerd?

Javad
        Donateur

Als je eten voor jezelf meeneemt hoeft dat natuurlijk geen kilo’s te wezen. En met een paar lappen in je rugzak is best te touren denk ik.
          Ik neem een bescheiden pakketje mee, wat sla een flessie saus ofzo en wat voor op de Q.
          Daarnaast heb ik besloten om geen alcohol te drinken en neem een pak sap mee.

<3 Thunderstone
          Check mijn perso!

Gerarduz
          Topic starter

AC RACING :
            lijkt mij ook het beste, tis wel een leuk idee om alles in te kopen; maar als ieder voor zich gaat heb je iig geen gezeur over geld en/of waar het aan wordt besteed.
            de meerderheid is voor ‘ieder voor zich’ dus laten we ons daar maar aan vasthouden..

ook over de kolen hoeven we ons geen zorgen te maken, want als ik het zo lees heb ik strax 500 kilo aan kolen liggen:pest

Als we van te voren de boodschappen naar Alex charteren en de BBQ aansteken komt alles dik in orde!

Alles ieder voor zich dus. Denk er om dat je een afgetankte plof meeneemt en aan de bovenstaande eisen voldoet !

Halverwege is er een tank gelegenheid d.m.v PIN betaling.Je hoeft in principe geen jerrycan mee te nemen (wel handig), maar dan wel olie dus. Maat- mengbeker en jerrycan neem ik dan wel mee , maar zorg dat je wel voldoende saldo mee neemt en wat reserve onderdelen zoals kabels plakspul e.d. ect.

AC RACING
            Moderator

desnoods kan men ff bij mij langs rijden om zn spullen te dumpen.. of dat ik op de meetingplek de spullen verzamel en met de auto ff veiligstel, dat moeten we maar ff zien wat het makkelijkste is..

Steven
              Donateur

AC RACING :
                desnoods kan men ff bij mij langs rijden om zn spullen te dumpen.. of dat ik op de meetingplek de spullen verzamel en met de auto ff veiligstel, dat moeten we maar ff zien wat het makkelijkste is..

dat lijkt me een goed idee, als je een grote koelkast of vriezer hebt met wat ruimte erin zou helemaal ideaal zijn. anders kan iedereen beter zijn spullen in een koelbox doen.

er rijdt trouwens ook een kameraad van me mee, op zijn eigen citta.

mvg

Gerarduz
                Topic starter

steven osh :

mvg

Als hij aan de bovenstaande eisen kan voldoen. Mee touren prima;)

AC RACING
                  Moderator

steven osh :
                    dat lijkt me een goed idee, als je een grote koelkast of vriezer hebt met wat ruimte erin zou helemaal ideaal zijn. anders kan iedereen beter zijn spullen in een koelbox doen.

mvg

Ik heb thuis een extra koelkast staan van 2 meter, daar past wel genoeg in d8 ik 😉

En jah ik vind het best dat die maat van jou meerijd, alleen met de bbq moet ik toch ff kijken hoeveel man meedoen aangezien het anders veel te druk wordt. Er is dus een grote kans dat er geen ruimte is op de bbq voor die maat van jou, houd daar ff rekening mee..

Als er plaatsen vrij komen op de bbq horen jullie dat direct.

Steven
                    Donateur

ja geen probleem, ik heb er al met gerardus over overlegd, de bbq is voor leden en genodigden. dat is ook logisch.

groeten

superindo
                      Bijdrager

Opzich wil ik wel vantevoren even naar Hoogekerk met auto rijden om bbq etc. te vervoeren.
                        Het ligt toch maar 10 minuutjes van groningen af.

Steven
                        Donateur

Ik ook wel, heb rijbewijs en auto. Als ik de aanhanger van een kennis kan lenen dan is er mogelijkheid voor een bezemwagen. maar daar moet ik nog een vrijwilliger vinden die wil rijden.

Martino
                          Moderator

Hoogkerk is toch praktisch Groningen. Of zijn de hoogkerkers het hier nog niet mee eens?

Misschien kunnen we anders de tour ook wel starten vanuit hoogkerk? Kan tevens de proviant gelijk worden bevoorraad.
                            En een bezemwagen is altijd handig, maar hopelijk is die niet nodig. De rit is nou ook weer niet zo lang en ver dat bij evenetuele gestrande personen deze nadien door iemand wel kunnen worden opgehaald.

hansieb
                            Moderator

We kunnen inderdaad ook gewoon starten in hoogkerk en daar het proviand eerst dumpen. Dan rijden we daarna met zijn allen naar de meetingplek.

AC RACING
                              Moderator

Opzich lijkt mij dat ook het beste; eerst langs hoogkerk, en dan door naar de meetingplek.

Om het schema niet in de war te gooien lijkt het mij dan ook verstandig dat alle BBQers om kwart voor 12 op het volgende adres aanwezig zijn: Juliana van Stolbergstraat 32 te hoogkerk.

Hier staat dan een grote koelkast of koelbox ter beschikking om al jullie proviand te dumpen.
                                Daarna rijden we door naar de meetingplek waar we dan mooi om 12 uur aankomen.

kun je het adres niet vinden, bel me dan gerust op. meld dan ff waar je staat, dan pik ik je op:thumb
                                tel.nr: 06 43 777 473

Owjah dan nog ff mn laatste aanwinst: een partytent!! deze heeft 2 zijwanden dus staan we altijd droog en uit de wind tijdens de bbq.
                                Deze zet ik tegen mijn afdak van 8m² aan, dus hebben we in totaal 17m² overdekt oppervlakte!!
                                Dus mocht na de meeting het weer ineens omslaan; hebben we sowieso een droge aftermeeting:lol

VespaAvanti
                                Donateur

Nice!
                                  Heb je toevallig ook nog een plekkie voor de deur om een auto met aanhanger neer te zetten?:)
                                  Dat zou echt ideaal zijn:thumb

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 176)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.