Vespa-Ciao.NL
:: Tour d’Olle Grieze”Speklap Editie”4-4’2010 Groningen

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Tour d’Olle Grieze”Speklap Editie”4-4’2010 Groningen

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 176)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

superindo
    Bijdrager

hahah misschien komen we nog wel langs je aardappelveld speedbuxy!:lol

nog nog hopen op beetje schier weer

speedbuxy
      Bijdrager

Denk dat de aardappels rond die tijd pas de grond in gaan.
        Maar krieltjes zijn ook wel te bikken:D

AC RACING
        Moderator

bij genoeg animo lijkt het mij wel leuk om achteraf de tour op de aftermeeting nog een sprint te organiseren.

hiervoor heb ik een mooi stukje asfalt op het oog van rond de 1,5 kilometer genaamd roderwolderdijk.
          dit ligt op steenworp afstand van mn huis en bied genoeg lengte om welke setup dan ook compleet open te trekken:thumb(hier test ik mn setupjes ook altijd!)

vinden jullie dit wat, laat het dan maar weten in dit topic8)

Wouz-LwB
          Donateur

Sorry jongens, ik ben er niet bij..

zit dan lekker een weekje in Spanje , Barcelona..8)

Volgende keer beter..

superindo
            Bijdrager

lijkt mij ook wel tof, hopen dat ik mn blok niet aan stront rijd

Martino
              Moderator

Heel leuk een paar sprintjes trekken! Maar tijdens de tour zal er ook wel de mogelijkheid in zitten om te planken!
                Ik heb zowaar het draaiboek van de aanstaande rit bij Gerarduz al gezien. Ik weet niet of dit nog geheim moet blijven, maar belooft een betere rit te worden dan afgelopen editie waar ik helaas niet bij was.
                @Speedbuxy; Ook zag ik de mogelijkheid om tijdens de tour een frietje te eten waarvoor je de handen niet zelf vuil hoeft te maken. Dus laat de krieltjes maar echte aardappels worden. 😀

hansieb
                Moderator

Dat gesprint hoeft niet zo voor mij, vorige keer trokken we op de tour ook gewoon lekker door 😉 Genoeg tijd om in het tourtje ff een stuk lekker door te rijden.

Gerarduz
                  Topic starter

AC RACING :
                    bij genoeg animo lijkt het mij wel leuk om achteraf de tour op de aftermeeting nog een sprint te organiseren.

hiervoor heb ik een mooi stukje asfalt op het oog van rond de 1,5 kilometer genaamd roderwolderdijk.
                    dit ligt op steenworp afstand van mn huis en bied genoeg lengte om welke setup dan ook compleet open te trekken:thumb(hier test ik mn setupjes ook altijd!)

vinden jullie dit wat, laat het dan maar weten in dit topic8)

KAN, maar is wellicht lastig in het Tour-schema in te lassen vanwege de versnaperingstijd en duur , om de kolen op temperatuur te krijgen ect .(Dan zou er eerder gestart moeten worden ?)
                    Graag reactie op het bovenstaande…;)

Niet te vergeten de berekende Tijd/Kilometers , door de dorpjes met slalom/curves, race-tracks& drag-tracks, die ik al in de routing voor ogen heb!

Maar deze inbreng KAN (evenals een Rollerbank) zeker in de “aftertour/meeting/BBQ” als recreatie meegenomen worden!:thumb

Positief dat er concreet mee gedacht wordt m.b.t. toevoeging van deze opstart van het tourseizoen!!!

De Tour D’Olle Grieze ! De tour met BBQ&:bier toetje!

Javad
                    Donateur

Martino :
                      Ik heb zowaar het draaiboek van de aanstaande rit bij Gerarduz al gezien. Ik weet niet of dit nog geheim moet blijven, maar belooft een betere rit te worden dan afgelopen editie waar ik helaas niet bij was.

Dus je hebt al een route gepland Gerard? Ik ben echt benieuwd!

<3 Thunderstone
                      Check mijn perso!

Gerarduz
                      Topic starter

Ja ik heb inmiddels de concept Tour d’Olle Grieze , klaar:

Link : http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=362671&key=MRMuP4e6c3y4A

Graag reactie 😉

Javad
                        Donateur

Hele gave route man! Precies de andere kant op als vorige keer en met in elk geval 1 heel mooi lang recht stuk over de zuurdijk.Ook over wegen die ik nog niet ken dus nieuw is altijd goed wat mij betreft.
                          Ik ben tevreden!

<3 Thunderstone
                          Check mijn perso!

Gerarduz
                          Topic starter

Belangrijke Tankinfo:
                            Er is halverwege in Ulrum een tankgelegenheid (+/- 30km na de start) d.m.v. PIN betaling. Hou daar rekening mee..

Verder lijkt het mij handig,rekenschap te houden de opkomst ( Aanmelden duz! ) dit i.v.m. inslaan van de speklappen:P

Ciao a tutti!

hansieb
                            Moderator

Mooi stuk! ook daar richting Garnwerd heb je een prachtig stuk weg!

P.s hoe zit dat met betalingen i.v.m. kolen en vlees en bier?

speedbuxy
                              Bijdrager

Ziet er goed uit die route:thumb
                                Mooi recht stuk erin zie ik wel:D

Qua bqq lijkt het mij het best dat iedereen vlees en drinken voorzich zelf meeneemt en dat de kolen even besproken worden.
                                Ik neem bv al wel een zakje mee:thumb

Gerarduz
                                Topic starter

speedbuxy :
                                  Ziet er goed uit die route:thumb
                                  Mooi recht stuk erin zie ik wel:D

Qua bqq lijkt het mij het best dat iedereen vlees en drinken voorzich zelf meeneemt en dat de kolen even besproken worden.
                                  Ik neem bv al wel een zakje mee:thumb

Nee, daar heb ik de Groothandel voor, inslaan :@ tegen inkoop prijzen8)!

Als het goed is , zijn er nog kolen zat in omloop van de meeting 2009 maar…..

Positief dat dr weer meegedacht wordt om deze Tour d’Olle Grieze: “Speklap Editie” ,tot succes te brengen;)

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 176)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.