Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Tour d’Olle Grieze”Speklap Editie”4-4’2010 Groningen
- Dit onderwerp bevat 175 reacties, 21 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren, 11 maanden geleden door Steven.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
21 februari 2010 om 20:42 #506665
hahah misschien komen we nog wel langs je aardappelveld speedbuxy!:lol

nog nog hopen op beetje schier weer21 februari 2010 om 23:31 #506672Denk dat de aardappels rond die tijd pas de grond in gaan.
Maar krieltjes zijn ook wel te bikken:D23 februari 2010 om 16:44 #515392bij genoeg animo lijkt het mij wel leuk om achteraf de tour op de aftermeeting nog een sprint te organiseren.
hiervoor heb ik een mooi stukje asfalt op het oog van rond de 1,5 kilometer genaamd roderwolderdijk.
dit ligt op steenworp afstand van mn huis en bied genoeg lengte om welke setup dan ook compleet open te trekken
(hier test ik mn setupjes ook altijd!) vinden jullie dit wat, laat het dan maar weten in dit topic8)
23 februari 2010 om 17:20 #515395Sorry jongens, ik ben er niet bij..
zit dan lekker een weekje in Spanje , Barcelona..8)
Volgende keer beter..
23 februari 2010 om 18:59 #515401lijkt mij ook wel tof, hopen dat ik mn blok niet aan stront rijd
23 februari 2010 om 23:17 #515406Heel leuk een paar sprintjes trekken! Maar tijdens de tour zal er ook wel de mogelijkheid in zitten om te planken!
Ik heb zowaar het draaiboek van de aanstaande rit bij Gerarduz al gezien. Ik weet niet of dit nog geheim moet blijven, maar belooft een betere rit te worden dan afgelopen editie waar ik helaas niet bij was.
@Speedbuxy; Ook zag ik de mogelijkheid om tijdens de tour een frietje te eten waarvoor je de handen niet zelf vuil hoeft te maken. Dus laat de krieltjes maar echte aardappels worden. 😀23 februari 2010 om 23:54 #515407Dat gesprint hoeft niet zo voor mij, vorige keer trokken we op de tour ook gewoon lekker door 😉 Genoeg tijd om in het tourtje ff een stuk lekker door te rijden.
24 februari 2010 om 02:50 #515409AC RACING :
bij genoeg animo lijkt het mij wel leuk om achteraf de tour op de aftermeeting nog een sprint te organiseren.hiervoor heb ik een mooi stukje asfalt op het oog van rond de 1,5 kilometer genaamd roderwolderdijk.
dit ligt op steenworp afstand van mn huis en bied genoeg lengte om welke setup dan ook compleet open te trekken
(hier test ik mn setupjes ook altijd!) vinden jullie dit wat, laat het dan maar weten in dit topic8)
KAN, maar is wellicht lastig in het Tour-schema in te lassen vanwege de versnaperingstijd en duur , om de kolen op temperatuur te krijgen ect .(Dan zou er eerder gestart moeten worden ?)
Graag reactie op het bovenstaande…;)Niet te vergeten de berekende Tijd/Kilometers , door de dorpjes met slalom/curves, race-tracks& drag-tracks, die ik al in de routing voor ogen heb!
Maar deze inbreng KAN (evenals een Rollerbank) zeker in de “aftertour/meeting/BBQ” als recreatie meegenomen worden!

Positief dat er concreet mee gedacht wordt m.b.t. toevoeging van deze opstart van het tourseizoen!!!
De Tour D’Olle Grieze ! De tour met BBQ&:bier toetje!
28 februari 2010 om 16:20 #515475Martino :
Ik heb zowaar het draaiboek van de aanstaande rit bij Gerarduz al gezien. Ik weet niet of dit nog geheim moet blijven, maar belooft een betere rit te worden dan afgelopen editie waar ik helaas niet bij was.Dus je hebt al een route gepland Gerard? Ik ben echt benieuwd!
<3 Thunderstone
Check mijn perso!28 februari 2010 om 16:24 #515476Ja ik heb inmiddels de concept Tour d’Olle Grieze , klaar:
Link : http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=362671&key=MRMuP4e6c3y4A
Graag reactie 😉
28 februari 2010 om 16:28 #515180Hele gave route man! Precies de andere kant op als vorige keer en met in elk geval 1 heel mooi lang recht stuk over de zuurdijk.Ook over wegen die ik nog niet ken dus nieuw is altijd goed wat mij betreft.
Ik ben tevreden!<3 Thunderstone
Check mijn perso!28 februari 2010 om 17:25 #515479Belangrijke Tankinfo:
Er is halverwege in Ulrum een tankgelegenheid (+/- 30km na de start) d.m.v. PIN betaling. Hou daar rekening mee..Verder lijkt het mij handig,rekenschap te houden de opkomst ( Aanmelden duz! ) dit i.v.m. inslaan van de speklappen:P
Ciao a tutti!
28 februari 2010 om 17:26 #515480Mooi stuk! ook daar richting Garnwerd heb je een prachtig stuk weg!
P.s hoe zit dat met betalingen i.v.m. kolen en vlees en bier?
28 februari 2010 om 17:55 #515481Ziet er goed uit die route

Mooi recht stuk erin zie ik wel:DQua bqq lijkt het mij het best dat iedereen vlees en drinken voorzich zelf meeneemt en dat de kolen even besproken worden.
Ik neem bv al wel een zakje mee
28 februari 2010 om 18:06 #515482speedbuxy :
Ziet er goed uit die route
Mooi recht stuk erin zie ik wel:DQua bqq lijkt het mij het best dat iedereen vlees en drinken voorzich zelf meeneemt en dat de kolen even besproken worden.
Ik neem bv al wel een zakje mee
Nee, daar heb ik de Groothandel voor, inslaan :@ tegen inkoop prijzen8)!
Als het goed is , zijn er nog kolen zat in omloop van de meeting 2009 maar…..
Positief dat dr weer meegedacht wordt om deze Tour d’Olle Grieze: “Speklap Editie” ,tot succes te brengen;)
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.