Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Tour d’Olle Grieze”Speklap Editie”4-4’2010 Groningen
- Dit onderwerp bevat 175 reacties, 21 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren, 11 maanden geleden door Steven.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
17 februari 2010 om 23:09 #515211
Super rielekst Alex, leuk idee, dat maakt het nog gezelliger.
Als ik dan even uit wil rusten van het racen met Speedbuxy die hopelijk ook komt met zijn 43mm Eurocil,
zak ik gewoon ff een stukkie af naar Alex met z’n mastersound.:D
Ik heb er zin in.<3 Thunderstone
Check mijn perso!17 februari 2010 om 23:51 #515208Bij goed weer ben ik zeker van de partij was vorig jaar ook erg gezellug

@javad
Dat raceje ga ik graag aan moet een close one worden
18 februari 2010 om 00:01 #515213Er zullen dan al wel een aantal euro jongens rondrijden Javad, speedbuxy, eidos. Misschien dat ik dan ook wel een blokje met een eurocilindro in elkaar draai. Mag ik dan ook mee racen. 😀
Ik ben eigenlijk van plan om met een 41mm dr toerblokje aan de start te verschijnen, maar een kleine eurocilindro delegatie is ook wel intressant.
18 februari 2010 om 00:04 #515214Jamaar dan wel alleen 43mm:D
Nee grapje ik wil wel eens racen tegen een 46mm euro
18 februari 2010 om 00:10 #515215Haha mijn 46mm GT doelde ik ook niet op, is tevens nog onderweg. En zal ook niet de meest eerlijke strijd zijn vooraf.
Nee gewoon de oude euro met u poorten zelfde als die van Javad. Eidos heeft een andere met fluitpoortjes(Athena). Bij welke cilinder gaat het om bij jou blokje?18 februari 2010 om 00:39 #515216Ik rijd met een javad type

Dus als jij daar ook mee zou komen word het zeker een mooi euro raceje
Ahoewel de winnaar natuurlijk al wel van te voren bekend is:pest:D18 februari 2010 om 01:57 #515217Good old 43DR EVO! Ook maar eens even testen of het een beetje rijdt met mijn calibrata 🙂
18 februari 2010 om 16:05 #515225Hey AA-T, weet je het cker dat je ons over de vloer wilt hebben voor de aftermeeting? 😉
Misschien een soort american party idee? Een ieder neemt wat versnaperingen mee voor de aftermeeting.
Waarbij de heer freddy niet mag ontbreken natuurlijk. En anders is het ook geen probleem om een kleine vergoeding over te dragen voor een natje en droogje. Ik ben er wel voor in, wat gekeuvel over onze vespa’s etc.@ speedbuxy; winnaar alvast bekend. 😕
Je mag dan al wel een voorsprong hebben met je evo blok en rijdend op een ciao. Ik ga mijn best in ieder geval doen.
18 februari 2010 om 17:08 #515228Martino :
Hey AA-T, weet je het cker dat je ons over de vloer wilt hebben voor de aftermeeting? 😉
Misschien een soort american party idee? Een ieder neemt wat versnaperingen mee voor de aftermeeting.
Waarbij de heer freddy niet mag ontbreken natuurlijk. En anders is het ook geen probleem om een kleine vergoeding over te dragen voor een natje en droogje. Ik ben er wel voor in, wat gekeuvel over onze vespa’s etc.opzich is t de bedoeling dat we wel een beetje buiten blijven(k woon niet in zo’n heel groot huis:P) en er zullen tzt ff een paar regels opgesteld moeten worden(in de vorm van een beetje rekenschap met de buren) verder ist gewoon bier zuipen, bikken en een beetje napraten, ook al zou het weer omslaan; heb ik een afdak van acht vierkante meter, en kunnen evt. nog wel een paar vuurkorven in de fik worden gestoken. maar over betere details kom ik later terug..
iig. een goed plan
18 februari 2010 om 17:46 #515156Martino :
@ speedbuxy; winnaar alvast bekend. 😕
Je mag dan al wel een voorsprong hebben met je evo blok en rijdend op een ciao. Ik ga mijn best in ieder geval doen.
Ik zag mezelf niet eens in het voordeel ik bedoelde het puur als sarcasties grapje;)
@AA-T Racing
Dat hoort wel nice om het bij jou te houden
Sowieso droog en die vuurkorven horen ook niet verkeerd
18 februari 2010 om 19:30 #514128AC RACING :
Bij deze nog een interessante inbreng.. Dé kar!!
Deze meeting kan gedurende de hele rit van powersound worden voorzien, dit door middel van dé Vespa-Boombox on wheels (voor de meesten wel bekend na de vc-meeting 2009–> [_]http://www.youtube.com/watch?v=MasCRTaaW1M
Gedurende de rit wordt U verwelkomt door meedogenloos veel geluid. Voor ieder wat wils!!
Iig. zullen je de decibellen je om de oren vliegen met dit 500+ watt gevaarte op wielen!!Op het moment gaan wij kijken wat de mogelijkheden zijn om een “aftermeeting” te organiseren..
Niets is nog zeker maar bij voldoende serieuze deelnemers wordt het een fraaie after tour waar ik evt. mijn toko ter beschikking stel, onder voorbehoud van positieve reactie..
ideeén zijn altijd welkom!!greets alex
Alex in 1 woord : Meesterlijk

Jouw inbreng en gastvrijheid wordt zeer gewaardeerd , …….. Ik zet de Meister Grill in!;)
Als iedereen een steentje bijdraagt en creativiteit inbrengt , maken we dr samen een mooie Tour/Meeting van!
18 februari 2010 om 19:57 #513840Dat zal zeker relaxed zijn als we bij jou terecht kunnen Alex. Iedereen zal zich toch wel gedragen daar, de heer de huizes bepaald tenslotte

en met de meister grill erbij,dan kunnen we ook een beste bbq met alles erop en eraan houden na de tour. :biermvg
18 februari 2010 om 20:38 #512893Slabbie en ik zijn ook van plan om te komen mits ik 18 maart slaag voor m´n rijbewijs en auto van me pa mag lenen 😛
18 februari 2010 om 21:11 #513136Ik ben er SowieSo bij!:D
18 februari 2010 om 21:30 #513444VespaAvanti :
Ik ben er SowieSo bij!:D
Je bent van harte welkom!
en zoals het plan de campagne dr nu voor ligt, wordt het een editie om te noteren! -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.