Vespa-Ciao.NL
:: Tour d’Olle Grieze”Speklap Editie”4-4’2010 Groningen

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Tour d’Olle Grieze”Speklap Editie”4-4’2010 Groningen

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 176)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Steven
    Donateur

hansieb
      Moderator

Het is mooi droog hier hoor, zo de satestokjes maar eens even fixen.

Edit: Wel even afkloppen 😉

ChrisNL
        Bijdrager

wou zeggen, zal nu niet meer superdroog zijn bij jou daar 😉 volgens buienradar

speedbuxy
          Bijdrager

Hier in leeuwarden hoost het best:(
            Maar kom straks die kan van alex wel op al zullen we alleen gaan bqq:thumb

hansieb
            Moderator

ChrisNL :
              wou zeggen, zal nu niet meer superdroog zijn bij jou daar 😉 volgens buienradar

ChrisNL
              Bijdrager

niet slecht 🙂

(klop klop) 😛

Gerarduz
                Topic starter

we zijn onderweg

AA-T
                  Sleutelbeheerder

succes met de tour jongens!!

hansieb :
                    Zo jongens ik ben al even aan het kokkerellen geweest 😀 :bier

Twee verschillende kip marinades! Waarschijnlijk veel te veel, maarja dan mag iemand anders nog wel een stokkie!

Zie ik daar nou.. Is dat nou.. Godverdomme dat zijn mijn recepten voor kipspiesjes!!
                    Als jij vanavond met de eer gaat strijken he, dan doe ik je wat!
                    Maar als die tulpen voor mij zijn spaar ik je :pest

Herr Flick
                    Sleutelbeheerder

Wat is eigenlijk de planning voor de BBQ-tijd ?
                      Aangezien ik niet mee tour maar wel mee vreet is dat wel handig..

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                      Gele Racefrikandel

hansieb
                      Moderator

Alex en ik hadden nog honger, daarom hebben we de BBQ nog een keer aangestoken :lol

speedbuxy
                        Bijdrager

Nou zal mijn verslagje even doen was er gisteren wat te moe voor:D
                          Maar was echt een top dagje:thumb
                          Qua regen hebben we het echt super goed getroffen:thumb we hebben tijdens de rit 2 buitjes gehad waarvaan 1 net tijdens een pech gevalletje viel.
                          (alex uitlaat was eraf gevallen)
                          Voor de rest was het goed te rijden met af en toe zelfs een paar zonne stralen erbij8)

De aftermeeting (bqq) bij alex was ook helemaal top en was echt een leuke afsluiter van z,on dag:thumb
                          (alex en familie dank voor de gast vrijheid:thumb)
                          Ook stephan en jordi(de limburgers)wou ik even speciaal bedanken voor het terug brengen naar leeuwarden:thumb
                          En ook veel lof dat jullie er weer zoveel moeite voor hebben gedaan om erbij te zijn:thumb
                          (zouden een hoop een voorbeeld aan kunnen nemen:thumb)
                          Maar al met al een top dag die zeker voor herhaling vatbaar is:thumb

AA-T
                          Sleutelbeheerder

Was niet aanwezig bij de tour, maar wel bij de BBQ.
                            Zonder meer een geslaagde afsluiting!
                            Lijkt me mooi volgende keer ook mee te kunnen touren.

Gerarduz
                            Topic starter

De speklap editie was wederom succes !

Voor de gene die hem gemist hebben een klein verslagje:

-Bij aankomst bij AA-Racing bleek mijn oliekeering van mijn varioklok geklapt te zijn (hele achterwiel onder de cardanolie) zure bijkomstigheid als organisator:((
                              -Superindo’s spatbord ducktape-bevestiging had het ook begeven.:no

Maar met de kundige hulp van AAT-Racing is het spatbord weer bevestingd met een tie-rap contructie.
                              Gelukkig had de goede gastheer nog een 10,5 vertanding varioklok op de plank liggen , die ik kon overzetten, mededank aan de de oliefiltertrekker van Avanti (Graag nog een foto van dit subliem stuk gereedschap bouwjaar 1930) ook dank voor de Dreft van de gastvrouw , door het reinigen van mijn achterwiel ,kregen we mijn SI weer aan de rit :thumb

De anekdote van de dag:
                              Speedbuxy was nog niet gearriveerd …

Ik kreeg per telefoon de waarschuwing van Superindo : Er reed undercover Politie door de wijk, die doel berust achter hem aanzat.:o

Later bleek dat in die blauwe VW , Agent Speedbuxy zat, die zijn club genoot volgde om de locatie in Hoogkerk te vinden! =)

Goed, eenmaal aan de rit reed alles voorspoedig door en werd het na enige kilometers een een tabakje genuttigd.

Toen trof ons het grootste geluk bij ongeluk.
                              AAT-Racing’s uitlaat klapte er af in de sloot , naast een een een afdakje , zo werden wij van de bui die opdat moment overtrok ontzien. Wat een timing! 😀

Na overleg met Pelleboer Hansieb zijn we vervolgens droog door gereden.
                              Ik had minimale snelheid eis ingevoerd, misschien is het wijs een ook maximum snelheid in te voeren voor de heren Speedbuxy ,Avanti en OrangeCiao . Een tuigje, enkelbandje, en een mobiele telefoon voor Andree is wellicht ook een idee. :p

Waar wij de afslag moesten nemen waren deze snelheidsduivels:duivel met het vizier op de horizon ons meerdere malen vele kilometers vooruit. Zodoende hebben we Zoutkamp afgesneden omdat we eenmaal verzameld in Houwerzijl, de route beter voort konden zetten met bordjes Groningen …

Die 3 daltons hadden mijn laatse richtings aanduiding : Borden Groningen volgen, letterlijk opgevat…

Ik kreeg na lang wachten in een bushokje bij de oude meetingplek de sms :
                              “Steek de BBQ maar aan , wij rijden nog een rondje Centrum.”
                              Speedbuxy kon het niet laten schieten, de Tour d’Olle Grieze uit te breiden, door ff rondje rosse buurt en Grote Markt er bij aan te plakken.

Goed, eenmaal bij AAT-Racing aangekomen hebben we de Meister Grill met gasbrander , compressor , Waterpomp en platte schroevedraaier in de hens gezet.
                              Speciaal dank aan Steven osh , die bij gebrek aan kolen, de broodnodige briketten van huis leveren kon!

Nou is onze Webmaster ook niet vies van een speklapje , dus kwam gezellig aanschuiven om trots zijn studenten.nl kalender (ook te gebruiken als bord ) te showen!

Al met al was het de meest geslaagde aftertour , zoals ik die voor ogen had; Heerlijk schransen/zuipen en ouwehoeren.
                              Een waardige afsluiting voor deze Tour d’Olle Grieze “Speklap editie”.

Dank aan alle deelnemers en op naar de volgende Editie , ik heb al plannen er weer een editie eind mei in te plannen!

Greetingz!
                              Gerarduz

hansieb
                              Moderator

Ik heb jammer genoeg de halve tour maar meegereden.
                                Perfect ingeschat was ik om 14:58 thuis en arriveerde om 15:05 de familie voor mijn verjaardagsparty.

De bbq was ook prima geregeld :bier:thumb

Stfu zijn koninklijke marinade

Op de grill

AC RACING zijn mini ciaotje

Toen iedereen weg was, had alex spontaan honger en ja hoor bbq weer aan!

Edjuh
                                Bijdrager

Leuke verslagen : -)

Die mini gaat er goed uit zien!

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 176)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.