Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Tour d’Olle Grieze:F- 1 Datumloos
- Dit onderwerp bevat 111 reacties, 21 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 7 maanden geleden door Frank80cc.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
2 juli 2011 om 15:49 #523623
Ik vindt in principe ook de 17e beter uitkomen.
Ik heb de simo wel aan de praat….en hij gaat echt als een m#therf#cker..!!8)
Alleen….hoor ik net tijdens het testrijden een vreemd gezoem bij de cilinder wegkomen.Ik heb een beetje wild gedaan met de piston pen monteren,en ik ben bang dat daarbij een van de krukas lagers een tik heeft gehad.Voor een fijn gevoel moet ik dus eigenlijk de boel even weer even loshebben,maar dat ga ik nu allemaal niet meer redden..Als het wel doorgaat morgen kom ik gewoon,maar als het verzet kan worden naar de 17e teken ik er ook voor.
2 juli 2011 om 16:10 #523723Zeebodem FM :
Ik vindt in principe ook de 17e beter uitkomen.
Ik heb de simo wel aan de praat….en hij gaat echt als een m#therf#cker..!!8)
Alleen….hoor ik net tijdens het testrijden een vreemd gezoem bij de cilinder wegkomen.Ik heb een beetje wild gedaan met de piston pen monteren,en ik ben bang dat daarbij een van de krukas lagers een tik heeft gehad.Voor een fijn gevoel moet ik dus eigenlijk de boel even weer even loshebben,maar dat ga ik nu allemaal niet meer redden..Als het wel doorgaat morgen kom ik gewoon,maar als het verzet kan worden naar de 17e teken ik er ook voor.
Hier hetzelfde verhaal ik begon gisteren zelf te twijvelen of ik nu wel beide slot pennentjes erin heb gedaan:D
Dus ik ga m,n blokje ook sowieso weer even na lopen
Maar heb je ook een filmpje van dat lopen als een m#therf#cker? want das natuurlijk altijd smullen
2 juli 2011 om 16:40 #507701Ik heb er wel een klein filmpje van inderdaad,maar hij erg crappy.
Was namelijk via de foon en maar een klein stukje.Maar wat een klats geweld zeg…Dat hij bij mij niet lekker liep kwam door de simo 48mm.
de krukas die er inzit is een 43 slag,en voor de simo moet ik een 46 slag hebben.
Dat resulteerde in hele vreemde timingen.Max heeft er even berekening op los gelaten,en kwam op een blowdown van 20:lol
Niet verwonderlijk dus dat hij niet vooruit te branden was.Nu zit de malossi 46,5 erop en hij jaagt als een bezetene.
Zal eens in de gaten houden als er zo`n 46 slag krukje op mijn pad komt,want ik vindt het eigenlijk wel jammer dat ik nu niet met de 48mm en 100cc uitlaat kan rijden:(2 juli 2011 om 16:46 #516731Ja niet iedere simo cilinder kan op een 43slag kruk, maar wel jammer dat jij nu net z,on exemplaar hebt:(
Maar je malossie 46,5 zal de zij inlaat idd ook vast erg waarderen
2 juli 2011 om 16:59 #517092Vanwege de tijdsdruk en alle technische tegenslagen die we ondervinden en de verwachte motregen met windkracht 4 NW .
Valt de BBQ in het water en stel ik ook voor de tour te verplaatsen naar de 17e en een andere datum met snelle set-ups en beter weer.
Graag jullie reactie …
2 juli 2011 om 17:16 #516671Gerarduz :
Graag jullie reactie …Ik ben zeker voor

De bqq bij jou op het pleintje staat bij mij hoog aangeschreven en dat word ons morgen dan niet gegunt:(
Ook had ik op deze blaas toer weer echt willen blazen en dat had met de simo 3taps gemoeten wat door omstandigheden ook niet lukt.En ik weet dat stephan ook niet de setup heeft die hij graag had willen hebben voor deze toer.
Ook evert had graag willen simo 3tapsen (en ik graag racen tegen hem)
Max heeft volgens mij de benodigde onderdelen niet ontvangen.
En Javad heeft ook motorische problemen.
Dus verzetten zou een hoop mensen ERG goed uitkomen denk ik.
En dan word het de 17e tenmiste ook echt KNALLEN:duivel2 juli 2011 om 17:18 #516657
Waarom?Voor mij makkelijk praten omdat ik simpelweg nog geen rijden de broem heb maar zoals ik al aangaf teken ik ervoor
Kijk er nu al naar uit en is ook leuker als iedereen z’n blokje goed voor mekaar heeft.2 juli 2011 om 17:21 #516658van mijn kant krijg je ook akkoord. ik wil er ook motorisch wat beter voor staan. want 83 gps kan echt niet meer..:pest
hopen dat het de 17e beter weer is.2 juli 2011 om 17:31 #516659Het is inmiddels wel duidelijk lijkt mij . Jammer maar helaas …
Dan is bij deze de Tour d’Olle Grieze F-1 , officiëel afgelast voor morgen en verplaatsen we die , naar mooie snelle zondag
Greetingz !
2 juli 2011 om 17:34 #507573
Spulleke!ja lekker dan stephan en ik hebben al vanalles geregeld :S
We hebben een hotel geboekt en terug weg en alles is al geregeld.2 juli 2011 om 17:37 #507572Oke jongens,
Dan ziet u mij op den 17 van Juli verschijnen met een smooth lopend blokje.Hier even een kort filmpje van hoe hij nu loopt.Je hoort duidelijk het gezoem/getik in het begin van het filmpje.
2 juli 2011 om 18:06 #523781Oke dan, 17e is prima.
In ieder geval al 1 melding van een goed lopend blok (ik hoor geen tik en zoem namelijk), nu de rest nog, succes mannen
<3 Thunderstone
Check mijn perso!2 juli 2011 om 19:09 #523778Beetje jammer dit:|
Heb als een maloot zitten sleutelen de afgelopen dagen, hotel geboekt voor achteraf (van zondag op maandag) en nu word het verzet naar de 17e vanwege een paar druppels regen:con
Naja, dat word morgen dan gelijk naar het hotel in Almen (bij Zutphen in de buurt) en daar een stuk touren.
17e ben ik er niet bij want ga dan naar de Thorn meeting.
Evo Engine ga ik ook weg gooien, vandaag CP’s er in gezet, resultaat rollerbank: 0,9 kw.
Met CPVV is het nog maar 1,5 kw, in z’n goede dagen was het 1,8 kw.
Stationair is ook bagger.
Ben klaar met dat blok, weg dr mee.2 juli 2011 om 19:13 #523782VespaAvanti :
Beetje jammer dit:|
Heb als een maloot zitten sleutelen de afgelopen dagen, hotel geboekt voor achteraf (van zondag op maandag) en nu word het verzet naar de 17e vanwege een paar druppels regen:con
17e ben ik er niet bij want ga dan naar de Thorn meeting.Dat is wel even kloten, had je het hotel al betaald?
2 juli 2011 om 19:31 #523784Gerarduz :
VespaAvanti :
Beetje jammer dit:|
17e ben ik er niet bij want ga dan naar de Thorn meeting.Dat is wel even kloten, had je het hotel al betaald?
Vanzelfsprekend.
Ik vind als je een tourdatum zet je hem gewoon door moet laten gaan, of daar zeer optijd iedereen over dient in te lichten.
Dit werkt gewoon niet zo, zeker niet als je van ver moet komen.
Als ik dit gisteravond had geweten (tijd genoeg om een duidelijk genoeg beeld te hebben van het weer) dan had ik niet geboekt. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.