Vespa-Ciao.NL
:: Tour d’Olle Grieze:F- 1 Datumloos

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Tour d’Olle Grieze:F- 1 Datumloos

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 112)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Spulleke!

ok maar mijn brommer doet het in iedergeval goed, en ik rij altijd met stephan mee. dus ik ben van de partij.

Steven
      Donateur

ik zorg dat er een goede bbq bij gerard komt te staan. ik neem iig van tevoren vlees en zo mee, om niet in die tering drukke jumbo te staan op zondag.

speedbuxy
        Bijdrager

Zeebodem FM :
          Morgen dus nog even met zweet op de kop als een malle aan het sleutelen.
          Gaat vast goed komen.Ik heb in ieder geval al erg veel zin in zondag.

Dan ga ik er ook nog wel even voor:thumb
          Is niet super veel werk meer, alleen zal goed test rijden er dan niet inzitten en dat vind ik niet echt top.

Gerarduz
          Topic starter

In acht nemend de tijdsdruk en alle technische tegenslagen die we ondervinden, word ik hier ook bepaald niet vrolijk van:

http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Groningen/4056536

http://www.buienradar.nl/pluim.aspx?bron=3

Het is nog te vroeg om op zaken vooruit te lopen maar …
            Om mezelf te citeren: NB! bij regen wordt er niet gereden.
            Discussies over het weer heeft geen nut, maar ik wil het nog wel even benadrukken.
            Dit moet de pret zeker niet te drukken, wanneer we tussen de buien door glippen.

Het puntje van aandacht qua logistiek/weersverwachting is, dat ik de BBQ wel ter discussie zet.
            Een McDonald’s als start punt, een snelle snack en/of pintje onderweg zou iig het kilometrage bevorderen.

Ik hoop echt van harte dat deze pracht rit doorgang mag krijgen, maar het moet wel realistisch blijven !

100km+ met hogesnelheden is de titel; F-1 editie niet waard met bagger weer.
            Uiteraard kunnen we ten alle tijden de route aanpassen en kijken wat wel haalbaar is !

Desnoods line-up Vespa’s stallen op de Grote markt , voor d’Olle Grieze (Martinitoren) en dan Het Grandcafé De 3 Gezusters in als tijdelijk uitvalspunt.

En dan bij opklaring de stad onvleilig blazen !!!

Wie denkt dr mee ?:thumb

Steven
            Donateur

op zich vind ik ergens onderweg bikken en een pintje pakken ook geen verkeerd idee. dan hoeft er niemand aan de sjouw met vlees etc.

wie is het er mee eens / oneens, laat je horen :thumb

Frank80cc
              Donateur

Ik zeg naar volgende week verplaatsen want dan kan ik wel :D:D

speedbuxy
                Bijdrager

Ik vind/vond de bqq anders wel 1 van de meer waardes.
                  Das altijd gezellig plus ik met mijn rook eigenschap er niks aan heb als we in een kroeg/cafe gaan zitten.
                  (das alleen maar leuk voor de drinkers onder ons)
                  Maarja weer lijkt daarin tegen ook niet top voor een bqq:(
                  (dus tja:?)

Waarom?

Postbode is al langs geweest maar heb nog geen onderdelen binnen, wacht het nog even af maar ben d’r bang voor. Rustig na praten bij de bbq vind ik persoonlijk ook gezelliger:relax Dus mocht er besloten worden de tour te verzetten ivm het weer, teken ik ervoor:thumb

Javad
                    Donateur

Als ik naar de 3 daagse radar kijk op buienradar, lijkt het me dat het droog blijft Zondag, of kijk ik verkeerd?
                      Ik zou het trouwens niet erg vinden om nog en weekje te moeten wachten vanwege Max zijn onderdelen, Buxy’s Simo en eventueel Jordy en Avanti.

<3 Thunderstone
                      Check mijn perso!

speedbuxy
                      Bijdrager

Ik ben opzich ook wel voor verzetten, alleen is er deze maand nog maar 1 gaatje en das de 17e.
                        Want volgende week is de oldtimer toer en daar gaan stephan en ik sowieso heen op de tiff.
                        (tenmiste als dat weer technisch wel gegunt word)
                        Maar de 17e is de thorn meeting en das voor ons toch niet echt haalbaar dus daar zou ie evt op dubbel geboekt kunnen worden:thumb
                        Maargoed dit is aan de organisatie.
                        Ik ben in ieder geval wel voor als we moeten gaan stemmen.

Florian
                        Moderator

Ik ben in principe gewoon voor morgen, maar ik heb natuurlijk makkelijk praten omdat ik niks meer hoef te sleutelen.
                          Ik vind morgen of de 17e allebij prima:thumb

EDIT: Hoe fucked is dit, ik keek net even op buienradar en alle buien komen uit het N-O en trekt alleen over groningen heen. Overal in het land blijft het zondag droog behalve grunn.

Maar het is niet veel, het zijn steeds wat kleine buitjes..

Anoniem

Gewoon in Eelde komen schuilen, op een of andere manier gaan de buien altijd om ons heen.

Frank80cc
                            Donateur

17e kan ik weer niet 🙁

speedbuxy
                              Bijdrager

Citta_Florian :
                                Maar het is niet veel, het zijn steeds wat kleine buitjes..

Het is ook maar 16 graden met windkracht 3 a 4 dus dan zijn die kleine buitjes meteen een stuk irritanter.

Tonni
                                Moderator

Waarom? :
                                  Postbode is al langs geweest maar heb nog geen onderdelen binnen, wacht het nog even af maar ben d’r bang voor. Rustig na praten bij de bbq vind ik persoonlijk ook gezelliger:relax Dus mocht er besloten worden de tour te verzetten ivm het weer, teken ik ervoor:thumb

Heb je het asje nog niet gekregen? Het zal toch niet dat die prutsers net dat envelopje kwijt zijn?

I came, I saw, and I forgot what I was doing...
                                15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 112)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.