Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Tour d’Olle Grieze:F- 1 Datumloos
- Dit onderwerp bevat 111 reacties, 21 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 7 maanden geleden door Frank80cc.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
1 juli 2011 om 10:12 #523743
Ik heb er ook erg veel zin in

Zal straks even een snaartje halen voor pouli 70, even kijken hoe dat loopt.1 juli 2011 om 12:17 #523744Nou, dit tourtje wordt hem niet voor mij. Het blokje wil natuurlijk weer niet goed lopen en ik heb ook weinig geld.
Veel plezier allemaal in elk geval.<3 Thunderstone
Check mijn perso!1 juli 2011 om 15:18 #523747Hey Javad kom morgen anders ook gewoon even langs en schroef er een blokje van mij onder.
Dan kun je in ieder geval mee toeren.1 juli 2011 om 16:17 #523748Ik krijg mijn simo blokje ook niet af:(
Gisteren was namelijk de goeie lasser niet in the house om de uitlaat om te lassen dus die dag viel weg, en ook vandaag viel weg omdat ik naar maastricht moest voor die boete van de limbo toer.
Nou zou ik het morgen nog af kunnen krijgen als het moet, alleen test of proef rijden kan dan niet echt meer dus dan zet ik liever m,n geld op m,n evo.
Ga die morgen maar weer eens wat zwaarder proberen te zetten en dan kom ik zeker weten wel goed mee
1 juli 2011 om 17:20 #523749Mededeling:
Vanwege beperkte capaciteit ben ik genoodzaakt de inschrijving te sluiten.De tour wordt georganiseerd met ondersteuning en medewerking van Steven en Martino.
Evt, bijzonderheden kunnen aan mij, via PM verstuurd worden.
De inlisted tour rijders zullen sowiezo een PM ontvangen op zaterdag met verdere informatie m.b.t. de TDOG terzake doende.
Nog wel ff een vraag voor de mensen die inlisted zijn , wie van jullie heeft een TomTom met fiets-optie applicatie?Voor de rest wens ik iedereen veel sleutel plezier en tot zondag!

Greetingz Gerarduz
1 juli 2011 om 17:55 #523752Daar in Groningen zijn toch wel supermarkten geopend op zondag? of is het net zo dood als in Friesland:lol
Want dan hoef ik niet van te voren vlees/broodjes mee te nemen.1 juli 2011 om 17:59 #523753
Waarom?@Buxy,
Toen ik dit net las leek het bijna een afmelding maar die laatste twee zinnen maakten alles weer goed:relax
@Gerard,
Heico en ik hebben allebij een Iphone houder aan het stuur met navi (zeer gay:moon:D)De postbode bezorgde vandaag me niet de onderdelen waar ik stiekem op hoopte maar ga er vanuit dat dit morgen het geval is. Word weer een lekkere last minute actie.
1 juli 2011 om 18:07 #523750Waarom? :
@Buxy,Toen ik dit net las leek het bijna een afmelding maar die laatste twee zinnen maakten alles weer goed:relax
@Gerard,
Heico en ik hebben allebij een Iphone houder aan het stuur met navi (zeer gay:moon:D)De postbode bezorgde me niet de onderdelen waar ik stiekem op hoopte maar ga er vanuit dat dit morgen het geval is. Word weer een lekkere last minute actie.
@ Florian wij hebben hier de een Jumbo Super vanaf 16:00 geopend :
http://www.jumbosupermarkten.nl/Homepage/Service/Vestiging/?storeid=2736
@ MAx , dit zeer postief nieuws ! Het stuk door de Drenthse boswachterij weet ik niet , dus echt super als je dat kan facaliteren
1 juli 2011 om 18:13 #523754Welk adres moet ik ingeven in de TOMTOM?
1 juli 2011 om 18:29 #523755Jammer van de simo Andree.
@Max,
Jammer van de postbode man…@Topic,
Ik lig zelf ook aardig te klooien…gaat ook allemaal weer op het laatste moment worden.De simo loopt,maar is niet vooruit te branden:D
Maar nadat Max zijn gedachten erover heeft laten gaan zijn we waarschijnlijk wel achter de oorzaak.Morgen dus nog even met zweet op de kop als een malle aan het sleutelen.
Gaat vast goed komen.Ik heb in ieder geval al erg veel zin in zondag.1 juli 2011 om 18:40 #523756Vanwege mijn schijt werk kan ik niet komen:( evert als je je brum brum niet af krijgt mag je wel op mijn ciao tour rijden hoor 😉
1 juli 2011 om 18:55 #523757Evert en anders de Evo monteren toch?
1 juli 2011 om 19:43 #523758Jordy haakt ineens last minute af:con
Dus moet even kijken of ik nog wel kan komen.
Alleen rijden gaat hem niet worden, het is dus ff kijken of ”Spulleke” de reiskosten acceptabel vind.1 juli 2011 om 19:50 #523759
Spulleke!Gerard hoe komt dat nou dat ik te horen gekregen heb dat jij zegt dat ik me niet ingeschreven heb?
als je goed kijkt op de eerste pagina zie je mijn post voor die van AAT-RACING dus dit snap ik niet helemaal:?1 juli 2011 om 20:44 #523760Spulleke! :
Als er nog een plekje over is dan zou ik ook graag mee willen doen. (mits mijn brommer dan wel helemaal goed is :P)Dat is wat er staat .Ik heb dat geïnterpreteerd dat je de brom niet klaar had en ook geen zelfstandig vervoer voor handen had. Daarom heb ik er geen verdere aandacht aanbesteed en derhalve ook niet mee gerekend en op gereageerd.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.