Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Tour d’Olle Grieze F-1
- Dit onderwerp bevat 39 reacties, 13 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 13 jaren, 5 maanden geleden door Crullie.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
18 september 2012 om 19:04 #515034
28 september t/m 3 oktober is hier kermis, dan kan ik niet.
Alle andere weekenden tot nu toe wel;)Ik zou het btw op prijs stellen als ik tijdig weet waneer hij is, dan bestel ik even een vooraad slaoloe bij de supercoop aan de kajuit in Groningen.
Die is daar namelijk 1 euri de liter, dat is hij NERGENS in heel Nederland dus vandaar;)28 oktober 2012 om 16:59 #508560Is de slaolie al ingekocht ? Gaat dit toertje wel plaatvinden ?
Komen vast nog wel een paar zonnige dagen aan
TICKLING BARN28 oktober 2012 om 19:45 #518652Ik ben wel voor om hem te laten door gaan, maar ik begreep dat Martino en Speedbuxy het te koud vinden: 🙁
Mochten die heren zich bedenken dan hoor ik het graag!
28 oktober 2012 om 19:52 #514720Begrijp ik het nou goed of niet ? moeten de heren Martino en Speedbuxy persé mee om de toer door te laten gaan ?
Zonder die kou kleunen lukt dat ook prima volgens mij.:)TICKLING BARN28 oktober 2012 om 21:35 #519125Mij ook niet meer gezien hoor..veels te koud inderdaad.
Tot in 2013 tourders.!28 oktober 2012 om 22:35 #515171Begrijp ik het nou goed of niet ? moeten de heren Martino en Speedbuxy persé mee om de toer door te laten gaan ?
Zonder die kou kleunen lukt dat ook prima volgens mij.Ja idd wij moeten ook mee. 😀
De realiteit is gewoon dat er weinig animo meer is voor een toertje in dit jaargetijde. Kou, neerslag en bladeren op de weg.
Daarbij heb ik Gerarduz ook al aan gegeven, zelf elke zondag te moeten voetballen. Voor de rest met geeinteresseerden van het lijstje. Kan ik bijna met zekerheid zeggen dat ze momenteel om uiteenlopende redenen niet zullen meedoen. Zit er niet veel anders op om deze uit te stellen.28 oktober 2012 om 23:10 #525620Het is ook een race toer die met mooier weer natuurlijk veel beter tot z,n recht komt

En dit najaar werd ons dat helaas niet gegund:(29 oktober 2012 om 11:21 #508219Ik wil um zo rijden hoor:D
Geen enkel probleem, als het maar droog is;)
En wil um vervolgens ook nog wel eens rijden in het voorjaar
Het word nu elke keer vooruit weg gepland waardoor er bijna niks meer getourd word.
Neem een 11-stedentour, die zou eerst in het najaar plaatsvinden, bij gebrek aan goed weer toen maar in het voorjaar, en toen dat ook slecht bleek is hij maar verloren gegaan (met alle goede bedoelingen hoor, daar zeker niks over te zeggen)
Ik vind dit persoonlijk wel heel erg jammer, snap dat mensen liever niet in de regen rijden maar ik doe liever een gok met wat geluk dat het goed uitpakt dan helemaal niet touren.
11steden toer moet je niet over beginnen want we hebben in 2011 een TOP najaar gehad waarin we maar liefs keuze hadden uit 3 mooie weekenden.
Maar dan kon die weer niet, en dan kon zus weer niet, waaronder jijzelf ook een keer;)
Dus dat lag niet aan het weer en ook niet aan mijn motivatie, maar meer aan iedereen die vond dat ie andere dingen te doen had.
En sinds dien loop ik me niet meer het vuur uit de sloffen want dat was toen echt een top najaar die niet benut is.
En neem die buitenland toer ook, nu ik het rond heb qua evt boeking is in 1x iedereen stil of haken zelfs af.29 oktober 2012 om 16:34 #525753Ah oke, het is de bedoeling dat de gemiddelde snelheid zo hoog mogelijk uit komt ? (snap nu ook die F1)
Dan is mooi weer en op een rustige zaterdag/zondagmorgen(weinig verkeer) en in één keer door/uit rijden zonder tanken al belangrijk voor een goede tijd.
Zie dat de route 120km is dus binnen 2 uur als we flink door blazen. Is ook wel een leuke route trouwens
TICKLING BARN29 oktober 2012 om 17:03 #508883Crullie :
Ah oke, het is de bedoeling dat de gemiddelde snelheid zo hoog mogelijk uit komt ? (snap nu ook die F1)Jup vorige F1 toer was de snelheid inclu rook pauzes 55km gemiddeld:duivel
Toertje zelf rijden we dus idd ook zo weg maar erna hebben we meestal een bqq waar we ook nog de nodige uurtjes in weg slaan.
Nu ik er zo aan denk moet het maar weer gauw voorjaar worden
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.