Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Tour d’Olle Grieze; 10-10-’10
- Dit onderwerp bevat 177 reacties, 20 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren, 5 maanden geleden door Gerarduz.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
9 oktober 2010 om 20:22 #519528
Goed , ben net nog ff bij de AH geweest . Stokbrood , Salade, speklap en mayo geconfisceerd!:D
Gaat helemaal goedkomen zo!
PM ff je tel door en houdt rekening met file. Dit is vanwege ” De 4 mijl van Groningen ” evenement waar zo’n 25.000 man op af komt.
Mocht het TE druk zijn op het Sontplein, kan ik jullie anders gelijk naar de Oosterpoort dirigeren.
Tel. nummer is per PM verstrekt aan de deelnemers , ben ik je vergeten? PM mij daar nog ff daarover!
9 oktober 2010 om 21:36 #519529Ik heb dacht ik nog zo’n wegwerp bbq liggen, kijken of ik hem kan vinden, dan neem ik hem mee.
Voor vlees hoop ik dan eventueel ook op een geopende AH op Zondag.EDIT ik kan de BBQ niet vinden GVD…
I came, I saw, and I forgot what I was doing...9 oktober 2010 om 23:21 #513628Met die 2 van gerard moeten we het wel kunnen redden als z,on ding 1x keer goed warm is bakt het altijd wel lekker door

@evert
Neem je je gps meter ook weer mee?
Wil wel even checken namelijk
10 oktober 2010 om 00:28 #513858Hey Tonni gezelig dat je ook nog even komt mee touren. De oranje ciao neem ik aan?
Op zondag hebben we hier in groningen “De Jumbo Euroborg”. Deze supermarkt is dan van ’s middags tot ’s avonds open. En is de beste supermakrt van NL tevens de grootste jumbo supermarkt, maar zelfs met al die ruimte is het er belachlijk druk. Reken op een 20min minimale wachttijd. Het lijkt er soms wel de efteling!
Helaas heb ik nog niet mijn blokje kunnen verwisselen, maar het creco blokje zit wel in elkaar en gaat gewoon mee, nu hopen op een pachgeval van mijn kant. 😀 Dan verwissel ik het blokje gewoon om.
10 oktober 2010 om 00:52 #513857Deze keer inderdaad weer eens op de oranje. Geen motivatie om de RV nog weer onder de Rode te hangen, hij is er wel weer klaar voor.
De oranje heeft van mij een ander voorvorkje (prachtig roest met zwarte) gekregen met nieuwe schommelas bussen, nieuwe balhoofdlagers en een ander stuur.
Nu staan de wielen ook weer in lijn en rijd ie hopenlijk iets relaxter.Als setup standaard gevijld blokje met 42 polini en dikke poelie overbrenging met belgen koppeling.
I came, I saw, and I forgot what I was doing...10 oktober 2010 om 06:50 #513848it’s a beautiful day the sun is shining!!! Dit word een top daggie.
Ja evert neem je gps meter mee wil ook even testen :!
Tot straks allemaal
10 oktober 2010 om 07:28 #519530evert neemt de gps mee jongens;)
tot zo!10 oktober 2010 om 07:40 #519531Martino :
Hey Tonni gezelig dat je ook nog even komt mee touren. De oranje ciao neem ik aan?Op zondag hebben we hier in groningen “De Jumbo Euroborg”. Deze supermarkt is dan van ’s middags tot ’s avonds open. En is de beste supermakrt van NL tevens de grootste jumbo supermarkt, maar zelfs met al die ruimte is het er belachlijk druk. Reken op een 20min minimale wachttijd. Het lijkt er soms wel de efteling!
Hey bij ons in de jumbo is 4 of meer in de rij gratis boodschappen…. 😛
10 oktober 2010 om 08:48 #519532Martino :
En is de beste supermakrt van NL tevens de grootste jumbo supermarktDas alleen de grootste maar niet de beste, die jumbo draaid namelijk net zoals 95% van de jumbo,s op het assortiment van veghel en niks daarbuiten.
(hard franchise)
Je hebt ook jumbo,s die dat niet zo strikt hebben gedaan (soft franchise) en die kunnen ook producten naast het vaste assortiment bestellen.
(wel op eigen houtje)En in bolswart zit er 1 die dat kan en doet(die overigens ook bijna even groot is)en die heeft een HEEL zooi producten die jij bij andere jumbo,s nooit zal vinden.
En ik ben in die onder het grunn voetbal stadion al meer als 30x wezen winkelen maar das gewoon een grote jumbo met niks extra,s of specials in het assortiment.
Dus dat grootste klopt maar de beste zeker niet want die staat in bolswart
(noordelijk technisch gezien dan)Maar nice weertje is het hier al

Zelfs de temp is hier wel normaal ondanks dat ze riepen dat die best zo dalen.@evert
Nice ben benieuwd wat m,n beestje klokt op de gps
10 oktober 2010 om 09:06 #519533Helaas Andree, Wij groningers hebben toch nog iets in de euroborg wat kampioen is. Klik
En toch weet ik wel dat ik er vandaag liever geen boodschappen doe!
De uitlaat gaat nu helaas op de brommer niet lukken, geen fiets tassen en ik heb nog meer spullen mee te nemen. Of je moet eerst hier langs rijden of we kijken na de toer of we nog zin hebben het ding op te halen.
10 oktober 2010 om 09:08 #519534Het is echt superweer, dus dat staat garant voor zeker een heel geslaagde tour.
veel plezier mannen, ik kan er helaas niet bij zijn.10 oktober 2010 om 09:21 #519535Martino :
Helaas Andree, Wij groningers hebben toch nog iets in de euroborg wat kampioen is. KlikEn toch weet ik wel dat ik er vandaag liever geen boodschappen doe!
De uitlaat gaat nu helaas op de brommer niet lukken, geen fiets tassen en ik heb nog meer spullen mee te nemen. Of je moet eerst hier langs rijden of we kijken na de toer of we nog zin hebben het ding op te halen.
Je bedoeld die onder het stadion toch?
En uitlaten zie we idd wel even
Maar denk niet dat ik vandaag echt sleutel zin krijg.
Heb nu al zin aan zitten en even roken dus dat beloofd meestal weinig goeds voor het verdere verloop van de dag:D10 oktober 2010 om 10:32 #519538Ik kan vandaag niet mee rijden omdat ik weer verjaardagsbezoek krijg, ik zal kijken of ik na de tour nog even mensen kan groeten. (of ik langskom dus)
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel10 oktober 2010 om 17:52 #519545wachtend op foto’s en filmpies:con
10 oktober 2010 om 18:26 #519546Zo0o0 weer thuis, Jongens bedankt voor de mooie Rit en vooral Gerard voor de tom tom en het regelen 😉
Gem snelheid met stilstaan lag op 47 km dus gingen als de brandweer. En laat de filmpjes maar komen
Gr Frank
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.