Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Tour d’Olle Grieze; 10-10-’10
- Dit onderwerp bevat 177 reacties, 20 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren, 5 maanden geleden door Gerarduz.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
9 oktober 2010 om 14:43 #519511
Zo had nog even malossi vertanding geprobeerd, maar valt me weer erg tegen wat voor trekkracht je er mee verlies! Dus alles weer terug gezet en na gelopen, benzine staat klaar + een extra evo blok dat ik mee neem, alleen geen cabrateur, dus als iemand die nog heeft dan kan er altijd nieuwe blok bij iemand onder.
Tot morgen!
9 oktober 2010 om 14:58 #519512Dan neem ik mijn evo carb wel mee

Is het dan trouwens misshien ook niet handiger dat ik dan mijn complete blokje meeneem deze is namelijk plug and play qua afstelling
(ik heb er zelf alleen geen sterk genoege fiets tassen voor om hem te vervoeren tijdens de rit)Ik heb btw geen kolen kunnen scoren want lag er niets meer bij de action(ben er bij 2geweest)
Maar heb daarin tegen wel vlees voor 2 a 3 personen
EDIT
Heeft iemand trouwens een setje groene polini trekveren voor mij om morgen te checken.
(uiteraard tegen betaling)9 oktober 2010 om 16:00 #519514Ik neem wel even een setje mee, maar moet jij niet minimaal blauwe hebben?
9 oktober 2010 om 16:02 #519515Zou kunnen ben niet echt thuis in die kleuren:D
Maar doe anders maar beide kleuren om te checken
9 oktober 2010 om 16:06 #519516Of ik de blauwe nog heb weet ik niet, ik heb in ieder geval nog 2 complete setjes die ik wel mee neem.
Ga straks de schuur in om mijn blokje in elkaar te zetten dan kijk ik gelijk naar welke kleuren/sterktes ik heb.9 oktober 2010 om 16:11 #519517Alles is welkom want ben sowieso al benieuwd wat strakkeren gaan doen

Hoop dat ie bij m,n dipje dan net en 200toeren meer draaid want dat zou al voldoende kunnen zijn
Niet dat ik morgen trouwens daar continu last van heb hoor, want heb er nu gewoon weer 96spoeier inzitten en heb de gasnaald in de laagste stand gedaan zodat ie bij half en 3/4 gas niet meteen overspoeld word met benzine en dat reed net best goed
Maar lange stukken volgas gaan hem sowieso niet worden maar das ook niet nodig denk ik:D9 oktober 2010 om 16:12 #519518speedbuxy :
Zou kunnen ben niet echt thuis in die kleuren:D
Maar doe anders maar beide kleuren om te checken
Ik heb ze ook liggen die blauwe ( de strakse veertjes ) en in een koppeling ingebouwd dus plug and try!

Ook heb ik 5 Kg houtskool briketten , extra gasbus en een extra wegwerp-BBQ , dus compressor dr op , fikken & grillen!;)
9 oktober 2010 om 16:14 #519519Volgens mij rijdt speedbuxy met een Simonini koppeling. Dus helemaal plug and play is het niet.
9 oktober 2010 om 16:21 #519513Ja en ook nog met malossie schoentjes die weer wat lichter zijn en dus minder snel naar buiten slaan

@gerard
Nice daar komen de buiken wel mee rond:D
Ik zat nog te denken evt mijn bqq mee te nemen, alleen nadeel is dat ie dan zo heet is als ie weer mee terug moet:D9 oktober 2010 om 16:38 #519520ik heb hier ook nog 2 zakken met briketten staan,en een pakje aanmaak blokjes.
de bbq meenemen gaat hem niet worden,aangezien die nogal aan de maat is.dat wordt een beetje proppen in het astraatje,samen met de citta erin:Dvlees heb ik ook niet.maar ik zat te denken….kunnen we morgen op de terugweg niet even een pitstop maken bij de appie heijn?
die is hier tenminste altijd los op zondag.in groningen ook wel toch?
zo niet,dan neem ik wel een paar karbonade`s uit de vrieskist mee,met een busje vleeskruiden;)ik heb vanmiddag samen met de vrouw achterop nog een flink stuk buitengebied lelystad gereden.
een ritje van een goeie 25km.niks aan het handje gelukkig:)en het belangrijkste…geen olie lekkage:)nu staat de citta geassen klaar,te wachten voor morgen.ook benzine gehaald,en gemixt,en de rugtas vast ingepakt met:
een complete ontsteking(zowel cp als cpvv)
snaar,gereedschap,olie,boutjes en moertjes,gaskabels,tonnetjes,bougies,en allerhande handige dingen voor pech onderweg.kijk maar even of het lukt met die veertjes,anders heb ik nog groenen liggen,en ook nog blauwen nieuw;)
tot morgen allemaal!!
9 oktober 2010 om 16:52 #519521speedbuxy :
Ja en ook nog met malossie schoentjes die weer wat lichter zijn en dus minder snel naar buiten slaan
@gerard
Nice daar komen de buiken wel mee rond:D
Ik zat nog te denken evt mijn bqq mee te nemen, alleen nadeel is dat ie dan zo heet is als ie weer mee terug moet:DKan je misschien zo’n BBQ borstel meenemen? Die mis ik en heb alleen een roestborstel maar dat geeft een extra flavour die niet iedereen kan waarderen.:D
BBQ kan je wel laten staan dan evt. ik heb volgende week een auto dus dan kan ik hem in Ljouwert terug brengen
9 oktober 2010 om 16:55 #519522Zeebodem FM :
en de rugtas vast ingepakt met:
een complete ontsteking(zowel cp als cpvv)
snaar,gereedschap,olie,boutjes en moertjes,gaskabels,tonnetjes,bougies,en allerhande handige dingen voor pech onderweg.Ik hoor het wel Im packing light this time:D
Nee grapje hoor ik vul jou weer mooi aan met een binnenband 16/17inc(niet echt geschikt voor jouw daarin tegen:D)
Maar heb ook nog z,on spuitbus met pur om een band mee te vullen en te plakken
@gerard
Ik heb geen borstels wij borstelen hem namelijk nooit:D
Ding staat hier ook gewoon het hele jaar buiten als we dan zin hebben om te bqq spuiten we hem schoon een klaar
9 oktober 2010 om 17:18 #519523Ach we bakken ze wel bruin in de Proma boter:D
9 oktober 2010 om 17:20 #519524Heb ook nog wel wat castrol:D
9 oktober 2010 om 17:40 #519525speedbuxy :
Dan neem ik mijn evo carb wel mee
Is het dan trouwens misshien ook niet handiger dat ik dan mijn complete blokje meeneem deze is namelijk plug and play qua afstelling
(ik heb er zelf alleen geen sterk genoege fiets tassen voor om hem te vervoeren tijdens de rit)Is goed dan stop ik hem wel in mijn tas. Alleen weet ik niet of ik 2x 1,5 liter fles kwijt kan.
gr
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.