Vespa-Ciao.NL
:: Tour d’Olle Grieze; 10-10-’10

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Tour d’Olle Grieze; 10-10-’10

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 178)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Martino
    Moderator

Ik ben er zelf ook pas om 12:30 op de aanvang plaats. Mochten we nog wat willen bijkletsen over de hobby of andere zaken, lijkt mij hier juist ook na de tour een geschikt moment voor. Eten regelt iedereen wel even zelf en idd de patatten kunnen onder de toer zelf nog wel even uit de grond getrokken worden dacht ik zo.

Dus Frank je hebt niets voor niets hemel en aarde moeten verschuiven. 😉

Frank80cc
      Donateur

oke=)

Gerarduz
        Topic starter

Frank65cc :
          11 uur ga ik niet redden, aangezien ik zaterdag op zondag op mijn neefje en nichtje moet passen.. Ook het feit dat het kleine 2 uur rijden is. Of jullie de bedoeling is om 11 uur verzamelen en te gaan touren, vind ik het prima.

Als je wel om 11 uur wilt vertrekken, vind ik niet dat je nog 2 dagen van te voren de tijd kan veranderen. Ik heb hemel en aarde moeten verschuiven om erbij te kunnen zijn.

groetjes

Dan houden we het gewoon op 13:00 vertrekken , ik zal ook om 12:30 zijn bij het Sontplein:thumb

speedbuxy
          Bijdrager

Gerarduz :

Frank65cc :
            11 uur ga ik niet redden, aangezien ik zaterdag op zondag op mijn neefje en nichtje moet passen.. Ook het feit dat het kleine 2 uur rijden is. Of jullie de bedoeling is om 11 uur verzamelen en te gaan touren, vind ik het prima.

Als je wel om 11 uur wilt vertrekken, vind ik niet dat je nog 2 dagen van te voren de tijd kan veranderen. Ik heb hemel en aarde moeten verschuiven om erbij te kunnen zijn.

groetjes

Dan houden we het gewoon op 13:00 vertrekken , ik zal ook om 12:30 zijn bij het Sontplein:thumb

Mooi zo:thumb ik en m,n bed begonnen ons al zorgen te maken:D

@De aardappel eters
            Zet hier niet te hoog op in, want dat ik ze vorig jaar aantrof was puur geluk.
            Het oogst seisoen was(en is nu)namelijk al een dikke 2maanden voorbij dus die dingen stonden er dood te gaan.
            Denk ook dat de boer dat deed omdat het allemaal hele kleintjes waren en dus de moeite van het oogsten niet waard waren.
            Want normalitair zal je nu nergens meer een aardappel aantreffen behalve verlaten aardappels die ook niet meer geoogst gaan worden.

Frank80cc
            Donateur

Nou bij ons ligt nog een veld vol aardappelenenenen hoor dus wie weet..

Steven
              Donateur

12:30 op sontplein, ideaal. ik zal er ook zijn.

Gerarduz
                Topic starter

[Lijst met geïnteresseerde:

-Gerarduz
                  -Martino
                  -Speedbuxy
                  -Zeebodum FM
                  -Frank65cc
                  -Steven OSH
                  -AAT-Racing
                  -Sionni
                  -Eidos
                  -Tonni

Ik sluit bij deze de inschijving voor Tour d’Olle Grieze 10 oktober 2010.( Uitsluitingen daar gelaten , stuur daar over gerust een pm!)

Bij deze, biedt ik de aangemelde deelnemers een BBQ aan , waar daarnaast gefrituurd kan worden bij mij thuis!
                  Ik heb zelf één kilo varkensfiletlapjes gemarineerd ,de vraag is als een ieder, americanstyl wat mee neemt ,
                  kunnen we er een smakelijk leuk toetje :bier
                  aan toevoegen!

Graag jullie reacties op mijn initatief …

speedbuxy
                  Bijdrager

Ik koop ook wel weer wat vlees in groot formaat zodat we nooit zonder komen te zitten:thumb
                    Hoe sta je qua kolen ervoor?

Gerarduz
                    Topic starter

speedbuxy :
                      Ik koop ook wel weer wat vlees in groot formaat zodat we nooit zonder komen te zitten:thumb
                      Hoe sta je qua kolen ervoor?

Voor de carnivoren: vlees en sausjes altijd welkom , vergeet daarbij de spoeling niet:bier !!!
                      Ik zal proberen wat briketten en de BBQ zelf te regelen.

Vullen jullie anders de rest van plaatje in , dan komt het helemaal smakelijk in orde !

speedbuxy
                      Bijdrager

Ik neem zowiezo ook nog wel een zakje kolen mee moet namelijk morgen toch nog langs de action voor fiets tassen.

Zeebodem.
                        Bijdrager

hartstikke leuk initiatief:thumb
                          maar voor mij hangt het er vanaf hoe laat we een beetje terug zijn.als dat wat aan de late kant is,haak ik af voor de bbq…
                          dit ivm met de terug reis,en het feit dat ik na zo,n dag rijden altijd een beetje brak ben.en ik wil altijd ook nog wel iets aan de avond hebben;)
                          zakje kolen neem ik ook wel mee,die heb ik nog in de schuur staan namelijk;)

vandaag even de citta wassen,benzine vast halen,alles klaar maken en inpakken,en tot morgen!

`Marijn

Jammer dat ik te langzaam ben anders zou ik wel mee doen.

speedbuxy
                            Bijdrager

Ja mijn leek persoonlijk van 1 tot 4 toeren en dan van 4 tot 6 bqq wel een mooie:thumb
                              Na 6en begint het toch ook donker en kouder te worden.

Zeebodem.
                              Bijdrager

speedbuxy :
                                Ja mijn leek persoonlijk van 1 tot 4 toeren en dan van 4 tot 6 bqq wel een mooie:thumb

juist…
                                dat klinkt goed in de oren:thumb

Gerarduz
                                Topic starter

speedbuxy :

Ik heb maar 1 kleine BBQ ,misschien kan iemand 1 extra anders meenemen ?

Ik zal zodadelijk nog proberen briketten te scoren:thumb

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 178)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.