Vespa-Ciao.NL
:: Tour d’Olle Grieze; 10-10-’10

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Tour d’Olle Grieze; 10-10-’10

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 178)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Steven
    Donateur

speedbuxy :
      Zoals het er nu voor staat kom ik zeker weten met het simo blokje:thumb
      Dus neem de oordoppen maar mee, want als dit ding is z,n boost komt vergaat horen en zien je zoveel geluid:D

ik hou m’n hart vast 😛

Florian
      Moderator

Ik ben er waarschijnlijk toch niet bij, ik heb geen vervoer kunnen regelen voor zondag

hansieb
        Moderator

Ken je niet bij buxy in de “groene” auto 😉 ?

eidos
          Donateur

Goede kans dat ik er gewoon bij ben. Moet nog even mijn brommer nakijken. Motorisch is hij goed. Maar hij voelt alleen een beetje gammel aan:con

Leuk groepje wat gaat blazen:thumb

speedbuxy
            Bijdrager

hansieb :
              Ken je niet bij buxy in de “groene” auto 😉 ?

Nee waarschijnlijk niet ik ga namelijk met mams en die heeft een trauma om lui los achterin mee te nemen.
              Dis alleen mogelijk met een andere chauffeur maar mijn broer kan helaas niet:(

Gerarduz
              Topic starter

Goed een voorstel , 60 of 95 km afstand , de meeste stemmen gelden …;)

Startplaats wordt Sontplein Groningnen bij de Mc Donald´s Europaweg !

Steven
                Donateur

ik stem voor 60 km :thumb

Vincent Vario
                  Bijdrager

Gaan we dan eerst door Groningen of eerst door het platteland?

Als t 60km is wil ik ook wel mee rijden wss.

Frank80cc
                    Donateur

60 en voor de die hards daarna nog een mooi stukkie ?

gr

Sionni
                      Bijdrager

Ik ga eerder voor de 100km , als we een goede club samen hebben ,kunnen dat we dat makkelijk halen met 60km/h !

Ik reken dr op ,dat ik lekker door kan blazen!:thumb

Anders kan ik net zo goed de Citta pakken , en mee snorren met 55km/h.

speedbuxy
                        Bijdrager

Als we ook gaan bqq enzo dan vind ik 60 opzich wel goed genoeg:thumb
                          En mocht het al lekker doorblazen plakken we er dan toch gewoon een stukje aan vast?:thumb

Gerarduz
                          Topic starter

Vincent Vario :

Kereltje ,als jij serieus gewaardeerd wil worden, mag jij je tenminste, eerst eens beter inlezen in het forum, in plaats van onbezonnen vragen en of opmerkingen deponeren , waar ik mij persoonlijk zeer aan stoor.
                            Dat terzijde ..

Wanneer jij, je verdiept in het forum en wat allang beschreven is daarin, zal je ons mede-forumgenoten een plezier doen, ons van nuttige repliek te dienen, i.p.v. onnodige , impulsieve, onbenullige “post”, waar voor je meer moeite had kunnen doen.
                            Ik zal niet verder in detail treden en wil bij deze slechts mijn mening weergeven.

In alle eerlijkheid zie ik jou liever niet op mijn tour opdraven en zal ik je adviseren , je eens goed in de de site in te lezen en niet al te impulsief te posten , met name niet in mijn topic!

Verder veel plezier met je hobby!

@ Allen ; ik wil de aanvangstijd naar 13:00 terug brengen en de startplaats naar de Mc donalds , Sontplein , Groningen
                            @ Citta-Florian : Jammer dat je geen vervoer kan regelen , volgende keer beter!:thumb

@ Zeebodum FM ; Perfect dat je het strak/knap dat je het voorelkaar hebt gekregen:thumb

@ Speedbuxy ; Ik hoop dat we jou in bedwang kunnen houden en ook voor meerde km’s:D

@ Steven OSH ; We kunnen pas beslissen wanneer we halverwege zijn , tourplanning wordt zeer binnenkort bekend!

Frank80cc
                            Donateur

11 uur ga ik niet redden, aangezien ik zaterdag op zondag op mijn neefje en nichtje moet passen.. Ook het feit dat het kleine 2 uur rijden is. Of jullie de bedoeling is om 11 uur verzamelen en 13:00 te gaan touren, vind ik het prima.

Als je wel om 11 uur wilt vertrekken, vind ik niet dat je nog 2 dagen van te voren de tijd kan veranderen. Ik heb hemel en aarde moeten verschuiven om erbij te kunnen zijn.

groetjes

speedbuxy
                              Bijdrager

Ik vind 11uur ook wat vroeg ben namelijk niet z,on vroege vogel:D
                                Ik zou een half 1 a 1uur ook mooier vinden anders word het zelfs vanuit leeuwarden wat gehaast allemaal.

Vincent Vario
                                Bijdrager

Gerarduz :

Vincent Vario :

Kereltje ,als jij serieus gewaardeerd wil worden, mag jij je tenminste, eerst eens beter inlezen in het forum, in plaats van onbezonnen vragen en of opmerkingen deponeren , waar ik mij persoonlijk zeer aan stoor.
                                  Dat terzijde ..

Wanneer jij, je verdiept in het forum en wat allang beschreven is daarin, zal je ons mede-forumgenoten een plezier doen, ons van nuttige repliek te dienen, i.p.v. onnodige , impulsieve, onbenullige “post”, waar voor je meer moeite had kunnen doen.
                                  Ik zal niet verder in detail treden en wil bij deze slechts mijn mening weergeven.

In alle eerlijkheid zie ik jou liever niet op mijn tour opdraven en zal ik je adviseren , je eens goed in de de site in te lezen en niet al te impulsief te posten , met name niet in mijn topic!

Verder veel plezier met je hobby!

Zo`n rare vraag is dat toch niet? Sorry hoor, dat ik niet het hele topic zo goed heb doorgelezen, het beginpunt was toch veranderd. Je doet net alsof ik altijd rare posten plaats

Ook dacht ik toch echt dat een motto van deze site was: Er zijn geen domme vragen..

Beetje overdreven van je om me dan direct niet meer bij de toer te willen hebben en dat je vind dat ik eigenlijk niet meer op de site moet gaan posten.

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 178)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.